Publikováno Březen 30, 200619 r Ahoj, jak často se musí plnit klimatizace? nebo jak poznám že je dost naplněná. díík
Březen 31, 200619 r Tam taky jde o ten olej v náplni který to vše maže.Snad sem slyšel měnit po dvou leletch
Březen 31, 200619 r Nepoznáš,snad jsem to napsal jasně.Musíš za těma,kdo ji plní,oni to napíchnou na přistroj a ten jim ukáže váhu média.Pokud je ho málo,vyčerpá se a dá se nová,cca 750g.Olej se nemění,ten se neodpaří,doplňuje se médium.
Březen 31, 200619 r Souhlas s Cosbym, já jsem se na to téma informoval v servise, kde mi řekli, že by se mělo médium měnit po 6.letech. Nicméně po každé zimě, by měla následovat "očista" a vydesinfikování výměníku včetně výměny pilového filtru, protože když na jaře spustíte klimu, tak na vás z výdechů ventylace vyletí spousta bakterii a mikrobů, které se tam spokojeně ve vlhku a teple množili celou zimu, když nic, tak z toho člověk chytne aspoň pořádnou rýmu. Za celou proceduru účtují cca. 500 a je hotová do půl hodiny.
Duben 3, 200619 r Ahoj kde najdu ten pylový filtr a kde najdu tu nádržku na ten olej? dííík Pod čelním sklem tady http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavody/prachovyFiltr.htm o výkendu budu měnit tak to nafotím
Duben 3, 200619 r Ahoj, jak často se musí plnit klimatizace? nebo jak poznám že je dost naplněná. díík Pokud tam máš málo media, tak ti to málo chladí. Mě to ještě dělalo to, že při zapnutí jako by tam něco chvíli syčelo. Odhauji, že se to nejdříve tlakovalo. Jinak měnit olej je opravdu zbytečné. Já jsem si ho nechal vyměti, protože se mi zdálo, že kompresor jde težko, ale tomhle ohledu se nic nezměnilo.
Březen 17, 200718 r Zdravím. Klima chladí, ale co chvíli to právě tak divně syčí. Víte někdo příčinu a jak ji odstranit? Díky
Březen 17, 200718 r Zřejmě už máš v chladícím médiu málo oleje - pak to v čerpadle tak píská. Radši to zajeď před sezónou vyměnit! A budeš mít klid.
Březen 17, 200718 r V servisu jsem byl před rokem a tak tedy nevím za co jsi vzali 1200 Kč. Člověk, aby jim stál za zadkem
Březen 17, 200718 r Lidi tak aby bylo jasno - chladici medium je chladici medium a olej je pouze v cerpadle klimatizaci. Olej je tam jako celozivotni napln. Pokud zaznamenate unik oleje - oprava a pak nova napln. Pokud vse je v poradku, ale stale tam neco syčí - muze jit o vadnou spojku na klimatizaci. Pokud mene chladi klimatizace, muze to byt za nasledek uniku media. Odstraneni zavady a vymena chlad. media - odcerpani a nasledne plneni
Březen 17, 200718 r Mně to dělal kamoš co se v tom tak trochu vyzná Napojil to na přístroj kterým se to plní.Nejdříve se to odsaje ,mašinka to zváží a ukáže na displeji kolik tam bylo plynu. Potom to odsálo i olej do průhledné nádobky,byl dost špinavej Následovala nová náplň oleje,zadání množství plynu na displeji a ta chytrá mašinka to naplnila. Zkouška chlazení a hotovo. Mněl jsem tam míň plynu a po naplnění to bylo znát.Víc to mrazilo. A to nejduležitější je to KAMOŠ, tak že zadara
Březen 19, 200718 r Mně to dělal kamoš co se v tom tak trochu vyzná Napojil to na přístroj kterým se to plní.Nejdříve se to odsaje ,mašinka to zváží a ukáže na displeji kolik tam bylo plynu. Potom to odsálo i olej do průhledné nádobky,byl dost špinavej Následovala nová náplň oleje,zadání množství plynu na displeji a ta chytrá mašinka to naplnila. Zkouška chlazení a hotovo. Mněl jsem tam míň plynu a po naplnění to bylo znát.Víc to mrazilo. A to nejduležitější je to KAMOŠ, tak že zadara joooo zadarmo to je moje oblíbená cena
Březen 20, 200718 r Pro mnohé asi blbá otázka, ale stejně se zeptám, co to je spojka klimy, a kolik asi stojí, když krachne??? Díky za odpo.
Březen 20, 200718 r Pro mnohé asi blbá otázka, ale stejně se zeptám, co to je spojka klimy, a kolik asi stojí, když krachne??? Díky za odpo. Ta spojka, je elektromagnetická. To znamená, že ten kompresor neběží neustále, ale když má klima nachlazeno, tak se kompresor přestane točit a točí se jen řemenice.... Myslím, že měnit nejde, je to součást kompresoru...
Březen 21, 200718 r Mě stála výměna média 1000kč.Ale určitě záleží jak který servis....... Ve značkovém servise to bude dražší.
Březen 21, 200718 r Pro mnohé asi blbá otázka, ale stejně se zeptám, co to je spojka klimy, a kolik asi stojí, když krachne??? Díky za odpo. Ta spojka, je elektromagnetická. To znamená, že ten kompresor neběží neustále, ale když má klima nachlazeno, tak se kompresor přestane točit a točí se jen řemenice.... Myslím, že měnit nejde, je to součást kompresoru... Spojka měnit lze, jde ji i opravovat (např. měnit elmag. cívku), dokonce není třeba ani rozpojovat chladící okruh a když je místo ani demontovat kompresor. Nová stojí u zlodějů Škoda podle ETKY 10500,- dá se sehnat za třetinovou cenu, nová, origo samozřejmě. Spojka odpojuje kompresor při poklesu venkovní teploty pod 5° C (aby masochistům nezamrzl výparník), při velké teplotě chladící kapaliny, při příliš vysokém/nízkém tlaku média, při razantní akceleraci. >Octavka: v kompresoru klimatizace je kolem 50% oleje, zbytek je v různých poměrech společně s chladícím médiem v dalších částech chladícího okruhu. Upraveno Březen 21, 200718 r od Pike
Březen 24, 200718 r Zeptám se jinak,možná už to tu někdy bylo, Octavia 1.6 75 kW, jak pročistit výparník klimy, sprej s dlouhou hadičkou,kudy a až kam ji strčit, musí se při tom něco rozdělávat????
Březen 24, 200718 r Upřesnění:SPOJKA-vypíná a zapíná kompresor(vychlazeno, teplota chladiče, tlak. ochrana klimy) ZÁVADY:nejčastěji uvolněný,nebo i rozpadlý a stracený štít (čelo) spojky(uvolněný dělá i rámus jako přidřený kompresor)- ODSTRANĚNÍ- kontrola dotažení středové matice(šroubu), MUSÍ BÝT VŽDY UTAŽENÁ!!-vůle štítu(cca 0,5mm) od řemenice(při vyp klimy se točí jen řemenice a štít stojí A NEDRHNE) se dá ovlivnit vymez.podložkama Spálená spojka nebo jinak KO nebývá. max. ještě tak ložisko. Rada-po nové se ptejte i jinde než ve Škodovce- je třeba opsat typ kompresoru(je jich vice) a ptát se(třeba i u nás-Carrier- bereme od Autoclimy)(nebo tady v bazaru-kupa šikovných lidí)
Březen 25, 200718 r Když už píšeš upřesnění, tak ho alespoň napiš přesně, viz druhá zpráva před tebou
Březen 25, 200718 r Když už píšeš upřesnění, tak ho alespoň napiš přesně, viz druhá zpráva před tebou jů, nějak vyvolávám emoce, sory,sory, ty jsi ten kdo to napsal první a samozřejmě nejlíp ze všech , ale já jsem nevysvětloval funkci, mě šlo o to,abych upozornil na, podle mých zkušeností , až moc běžný problém uvolněného štítu a jeho řešení. Nevím jak dalece je přesný údaj 5° C(klimatronik X AC) a rychlá akcelerace taky nevím,také o poměrech oleje v různých částech klimatizačního okruhu, máš jistě přesné informace, mnoho z nás by jistě zajímalo složení směsi chladiva a oleje v kondenzátoru a výparníku, co se stane po expanzi ve výparníku, tlakové a teplotní poměry okruhu, přehřátí expanzního ventilu a kompresní poměr a výkonová křivka kompresoru v závislosti na otáčkách motoru...... Nebo jaks to myslel?? Možná, že rada utáhnout matici je lepší sory- je to rejpavý, ale měl jsem chuť to napsat
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.