Přejít na obsah

Modernizovaný motor 1,2HTP


fabiahtp

Doporučené příspěvky

Nevíte někdo jaký bude krouťák a spotřeba u nových motorů 1,2HTP, které mají jiný rozvodový řetěz a odlehčenou klikovku, výkon prý zůstane stejný a emise budou EURO 5 ?

Motor už se údajně vyrábí ale na stránkách škodovky žádné údaje nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

z recenzie na nove vw polo 1.2 12V na www.auto.cz:

"Nevím, ale ve chvíli, kdy např. většina fábií odjíždí z autosalonu právě s tímto motorem, není nějaké znechucení na místě. Jsou modely (např. naše redakční Ibiza), ve kterých předvádí tříválec šílené kousky, ale např. ve Fabii nebo právě Polu mi tenhle „tříhrnek,“ jak se mu začalo přezdívat, nikdy nevadil. A v novém Polu mi se svým novým olejovým čerpadlem, rozvodovým řetězem a upravenou řídící jednotkou vadil ještě méně resp. vůbec. Maximální výkon 51 kW v 5400 min-1 a točivý moment 112 Nm ve 3.000 ot./min samozřejmě přináší limity z hlediska jízdní dynamiky, ale zvukový projev už není žádná tragédie."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
četl jsem kdesi, že to bude mět řemen místo řetězu.Možná, že to byl překlep a když ne, tak se zase bude na foru řečnit, jestli se ventily potkají s ventilem nebo s pístem.

Místo dětského řetízku se tam montuje široký ozuběný řetěz,

rozvodová kola již nejsou z lisovaného plechu, ale jsou cca 2,5 širší.

Tiché by to mělo být díky snížení vibrací a rezonancí toho rozvodu.

Ta klikovka bude asi odlehčená, aby kompenzovala nárůst rotujících hmot právě u rozvodů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 8 měsíců později...

Hoši, modernizovaný motor HTP je KATASTROFA! Děda si rok po mě koupil Rooma 1.2 HTP 51 kw, říkám super, novější HTP, EU5.. ALe po usednutí jsem zjistil že motor absoultně nejede, je přiškrcený elektronikou! Žere o lirt i dva litry více než moje. Zvuk už není jako šicí stroj, ale motor prostě už při 3 tisících ŘVE přímo šííílíí. Proti starší verzi nemá už žádnou sílu. Tak verze 44kw musí být tragédie. Nejlepší HTP byly v jedničkové fábce 1.2 47kw. Na start si na ni neškrtne ani 1.9 TDI 66kw. A to mám ověřené. HTP od roku 2010 nebrat. Je to smutné,milí hátépéčkaři, ale i já jako fanda těchto motorů říkám ..emise to všechno posraly.

Podobné téma se řeší všude u motorů 1.6 TDI.. Kdo kdy viděl, aby (zasraný,skurvený) pežot anebo jiná francouzká vyblitá značka s motorem 1.6 HDI měla lepší motor než VW group ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to nechce s tím jezdit stylem důchodce :-) do 3t je to zdechlý to je fakt. můžu srovnávat, měl jsem HTP 40kW a teď 51. ale jak se to víc vytočí, tak jede dobře, což zase ty starý HTP už byly zdechlý. navíc parádní je zpřevodování na pětku, kdy při 110 točí 3t a při 130 3,5 což u těch starejch bylo za trest jezdit po dálnici. takže když to shrnu, tak pružnost v nižších otáčkách je u novýho HTP horší, ale od 3t je cítit zátah až do omezovače, u starýho končil někde kolem 4,5. takž pro normální jízdu je použitelnější stará verze :-) jsem to pěkně obkecal :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja v práci jazdím na Fabii I HTP 47kW a domov idem svojou Fabiou combi II 51kW, takže denne porovnávam. Dynamika je porovnateľná, spotreba tiež, ale pocitovo je to v novej Fabii úplne inde - motor je tichší, má iný zvuk - už to nie je kosačka a do 2000ot ho ani nepočuť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Nový motor HTP je spolehlivý a jednoduchý oproti třeba TSI, když čtu ty problémy majitelů TSI tak bych se motoru HTP dnes vůbec nebál hlavně když už má konečně prodloužené převody tak i ta spotřeba je o dost lepší. Docela by mě zajímalo porovnání spotřeby v 90, 100, 130Km/h mezi HTP a TSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Nový motor HTP je spolehlivý a jednoduchý oproti třeba TSI, když čtu ty problémy majitelů TSI tak bych se motoru HTP dnes vůbec nebál hlavně když už má konečně prodloužené převody tak i ta spotřeba je o dost lepší. Docela by mě zajímalo porovnání spotřeby v 90, 100, 130Km/h mezi HTP a TSI

inovací rozvodů na podobné jako má Tsi,to opět skáče. ted jsem dělal dvě 44kw najeto 40a 45tis ,skočené o dva zuby,řetěz jak kšandy,šel sundat bez demontáže ozub. kol :kol-47: l

Editováno: , autor: micar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši, modernizovaný motor HTP je KATASTROFA! Děda si rok po mě koupil Rooma 1.2 HTP 51 kw, říkám super, novější HTP, EU5.. ALe po usednutí jsem zjistil že motor absoultně nejede, je přiškrcený elektronikou! Žere o lirt i dva litry více než moje. Zvuk už není jako šicí stroj, ale motor prostě už při 3 tisících ŘVE přímo šííílíí. Proti starší verzi nemá už žádnou sílu. Tak verze 44kw musí být tragédie. Nejlepší HTP byly v jedničkové fábce 1.2 47kw. Na start si na ni neškrtne ani 1.9 TDI 66kw. A to mám ověřené. HTP od roku 2010 nebrat. Je to smutné,milí hátépéčkaři, ale i já jako fanda těchto motorů říkám ..emise to všechno posraly.

 

 Pánové, tak ten motor se po 30 tisících rozhýbal tak, že se nestačím divit. Takže beru zpět, modernizovaný motor HTP je super  ! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No.

 

Po zjišťování technických nedostatků motorů ve fabiích mi přišlo 1,2HTP 51kW jako to nejmenší zlo od škodovky. Motor TSI mě odradil spletí hadiček a trubiček linoucích se kolem motoru a hláškou známého, který měnil turbo ve 30 tis km těsně po záruce. A diesel sem nechtěl z duvodu povětšinou jen 15ti kilometrového nájezdu mezi vychladnutím motoru. 

 

Tak se též přidávám do klubu zoufalců/šťaslivců co si pořídili 1,2 HTP 51 kW. (zoufalec nebo šťastlivec budu až tak po najetých 80ti tis km, aktuální nájezd 1200 km nemá žádnou vypovídající hodnotu)

 

Jinak při porovnání s mojim starým lehoučkým svižným 40kW Twingem mi přijde pohyblivost těžší Fabie vzhledem k poměru kW/kg ještě trochu větší.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v týdnu manželka cca 20km do prácea zpět, o víkendu někdy delší trasy 100 a více km, tak 3x-4x v roce Praha, v létě odvča do Bulharska - 1650km jedna cesta. Oleje měním jak na jedničkové Fábii 1,2/47 tak i na roomovi standardně po 15t km. Fábie má aktuálně 270t km, teď jsem zrovna v pátek měnil olej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v týdnu manželka cca 20km do prácea zpět, o víkendu někdy delší trasy 100 a více km, tak 3x-4x v roce Praha, v létě odvča do Bulharska - 1650km jedna cesta. Oleje měním jak na jedničkové Fábii 1,2/47 tak i na roomovi standardně po 15t km. Fábie má aktuálně 270t km, teď jsem zrovna v pátek měnil olej

A jakej motorovej olej tam dáváš?

 

A co převodovej olej? Ten je v tej Fabii origo nebo, už je taky měněnej? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...