Malta Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 do fábule i do Rooma dávám 5W40 Mogul, teď po 2x jsem vyzkoušel stejnou viskozitu, ale Gulf. A co se týká převodového, pravda letos jsem se na něj chystal, dokonce jsem tu v jiném vlákně zjišťoval cenu ve škodovce, ale bohužel se to ještě nezrealizovalo, furt se jezdí a néni čas ... to už mám od jara nachystané čepy řízení, na ty taky ještě nedošlo, jen jsme vyměnil origo kosti, páč už mě to klepání na nerovnostech štvalo, ale jinak klep klep, musím říci naprosto spolehlivé auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 do fábule i do Rooma dávám 5W40 Mogul, teď po 2x jsem vyzkoušel stejnou viskozitu, ale Gulf. A co se týká převodového, pravda letos jsem se na něj chystal, dokonce jsem tu v jiném vlákně zjišťoval cenu ve škodovce, ale bohužel se to ještě nezrealizovalo, furt se jezdí a néni čas ... to už mám od jara nachystané čepy řízení, na ty taky ještě nedošlo, jen jsme vyměnil origo kosti, páč už mě to klepání na nerovnostech štvalo, ale jinak klep klep, musím říci naprosto spolehlivé auto A ten motorovej 5W 40 dáváš obyčejnější Mogul Racing v modrým kanistru nebo dražší Mogul Extreme v tmavošedým kanistru? A jak to hodláš vyřešit s tim vypouštěním starýho převodovýho oleje když tam na tej převodovce/rozvodovce nejni nikde ve spodní části žádnej výpustní šroub? A jak dostat ven šponky ze sinchronů a asi i nějaký šponky z ozubených kol který se tam musí po těch 270tis odpadat. A samojistnou matici na tom čepu řízení pak chceš do těhlice utahovat jakým postupem? Předepsaným momentem 20Nm a pak ještě rukou čtvrt otáčky? A nebo prostě bez momenťáku takzvaně s citem klasickým klíčem rukou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 prosím ťa v dobrom,nepoužívaj CITOVAT ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 A takhle? Se s těma vašema stránkama seznamuju teprve ještě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 (editace) super ..vidíš,ide to a nie sú naše,ale aj tvoje Editováno: 2. Prosinec 2013, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 A ten motorovej 5W 40 dáváš obyčejnější Mogul Racing v modrým kanistru nebo dražší Mogul Extreme v tmavošedým kanistru? A jak to hodláš vyřešit s tim vypouštěním starýho převodovýho oleje když tam na tej převodovce/rozvodovce nejni nikde ve spodní části žádnej výpustní šroub? A jak dostat ven šponky ze sinchronů a asi i nějaký šponky z ozubených kol který se tam musí po těch 270tis odpadat. A samojistnou matici na tom čepu řízení pak chceš do těhlice utahovat jakým postupem? Předepsaným momentem 20Nm a pak ještě rukou čtvrt otáčky? A nebo prostě bez momenťáku takzvaně s citem klasickým klíčem rukou? ano obyč modrý, extreme jsem nekupoval popravdě jsem to ani ještě neštudoval, jak to tam je, ikdyž mám pocit že kdysi dávno, když jsem na to juknul, tak na jedné straně byl jeden šroub navrchu a na druhé straně dole, ale možná si to jen pletu s nějakou fotkou tady na fóru. V každém případě jak si někdy zajedu na rampu, tak na to mrknu jak to tam je, ale teď v zimě to rozhodně dělat nebudu ... když už to vydrželo tak dlouho a rychlosti jdou řadit v poho ještě jsem se ani do DP nedíval jak se to dělá, takže postup zatím netuším ... asi pak hodím dotaz tu do pléna a zkušení rádi poradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 A nebo prostě bez momenťáku takzvaně s citem klasickým klíčem rukou? áno takto.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Mr.Pavka : Myslím, že pokud se budeš k HTP chovat tak jak se správně má, tak bys měl být spokojen. Motor nesmí být v nízkých otáčkách. Pod 1800 podřazuj, řaď ve 2500 - 3000 ot.min. Určitě neuděláš zle, když budeš měnit olej dříve, těch 11 tkm je akorát na výměnu, je to přece tří válec, dostává zabrat. Drž se určitě 5W-40, mogul není špatný, každopádně Shell Helix je tovární náplň, tak bych se přikláněl více k Shell, ale to už je jen názor. A intervaly výměny filtrů bych taky určitě zkrátil. Převodový olej stačí vyměnit po cca 6 letech.. a když ne, myslím že se nic nestane. Přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehod a bez poruch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Richiis-No ty otáčky motoru pro řazení se snažim tak při 3000ot/min. Ale Jak je na displeji v rohu ten našeptávač kdy řadit. Akorát mě znervoznuje jak to řadit na nejlepší spotřebu ale né na životnost motoru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 6. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2013 Další člověk, který má rozum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 6. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2013 Snad to myslíš v dobrém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 (editace) A na co je to víčko na tom krytu rozvodovýho řetězu? Je tam jedna zátka pro plnění oleje a ta druhá neznámá zaslepená profilovaným plechem staženým 2ma šroubama. Nám učitel říkal, že na autě neni za korunu zbytečný věci. Tak proč se to tam tak dělá? Editováno: 7. Prosinec 2013, autor: Pawouk Odstraneněn OT dotaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 Myslím to určitě v dobrém, řadit kolem 3 tis je pro HTPčko akorát. Ale ohledně rozvodového řetězu ... ti moc neporadím, na to jsou tu jiní borci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Tak sem to rozebral cvičně. Akorát musim nejdřív přijít na to, jak se sem vkládaj fotky. Jinak není to plech, ale plast pod kterým je zas taky nějakej plastovej udělátor na jehož konci je nějakej kov, potom nějaký olejový kanálky na vrchu nad sebou a na dně tý díry je ještě jedna dírka o průměru +-2,5mm. Asi to bude něco s mazáním, ale proč tam je ten plastovej udělátor. Proč tak složitě, proč?.... Mam povahu, že když nevim co jak funguje a k čemu je to dobrý, tak sem nervozní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 pro vkládání foto musíš použít rozšířený editor pro odpovědi a pod oknem kam píšeš text, najdeš "Připojit soubory". Klikneš na procházet, nalezneš zdrojový soubor a pak MUSÍŠ ještě kliknout na "Připojit tento soubor" a vyčkat dokud ti tam nenaběhne jeho miniatura. Pokud chceš připojit více foto, tak postup jen zopakuješ. Na závěr dáš "Přidat odpověď" a máš to tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 (editace) Jo. Díky ti. Člověk se pořád učí. Tak tady to máte. Ten černej plastovej bazmek je nějakej divnej. Co to sakra je? Editováno: 8. leden 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 ty, kolik máš najeto, že ten motor tak svítí novotou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Ehm. 1800.... Ale jak říkám, štvalo ně, že sem nevěděl co tam je. V příručce se píše jen o tej plastovej krytce ale ne o tom plastu dole, tak sem předpokládal, že ta díra tam nemá žádnej účel a při troše štěstí si budu moct prohlídnout jak vypadá rozvodovej řetěz. A vono na mě vybafne tohle..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 AZQ ma uplne ine tam su take kovove sitka a poriadne zanesene karbonom a je horor to vybrať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 (editace) To něco je odlučovač oleje z odvětrání klikové skříně. fabia_odlučovač.pdf Editováno: 8. leden 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 (editace) A to jako vevnitř toho plastu? Editováno: 9. leden 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 A kde si vyškrabal tyhle informace? Tohle v příručce Jak na to neni. Nemáš nějakej odkaz? Nebo je to placenej přístup ke škodováckým informacím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Je to z dílenské učební pomůcky, jsou k dispozici třeba ZDE a ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Ahoj, asi 14 dní mám FII Facelift CGPA 51kW s ověřenými 40tkm. Kompletní servis, auto jako nové - prostě pecka. Měl jsem v minulosti také první dvojkovou 44kW z roku 2008. O ní jsem tu psal, takže moje komenty jsou dohledatelné. Musím souhlasit, že tento motor je diametrálně někde jinde, než stará 44kW. Je mnohem tižší, krásně se zbírá odspodu a samozřejmě je výrazně živější. Zatím jsem s autem ujel asi 500km, takže brzo na nějaké rozsáhlé hodnocení. Přesto jsem velmi překvapen jakým výrazným faceliftem nejen designu, ale i motoru Fábka prošla. Váhal jsem mezi TSI, ale cenově bych dosáhl na ty první a ty měly obrovské problémy s rozvody a turby, takže nikdy. Olej hodlám měnit každých 10tkm a co se řazení týče. Platí poučka mechaniků - nepodtáčet, řadit min. nad 3tis otáček, neposlouchat ukazatele doporučeného řazení, protože radí motor akorát tak zníčit. A samozřejmě neparkovat na zařazením kvaltu + pozor na hevery - opět nemějte kvalt. Dnes jsem auto nastartoval po 2 dnech, co stálo a musím říci, že rozvoďák si jen krásně tiše ševelil... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Neboj, dřív nebo později ti to taky skočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.