Ice Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 (editace) Čau chlapi, potřeboval bych poradit, případně odkaz na link, kde se dá koupit předřadný odpor ventilátoru topení na Fabču (dle ETOSu 6Q0959263) Dík za pomoc. P.S. Hlavně mi nepište, že ho koupím ve Škodovce (to bude až poslední možnost). Nemáte někdo ten odpor vyfocenej? Ď Editováno: 4. Prosinec 2006, autor: Ice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 4. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2006 (editace) ja ho mam odfoteny ale ešte nie som doma tak ak počkaš večernejšie to postnem edit: tu je obrazok Editováno: 4. Prosinec 2006, autor: profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JFK Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Tepelna pojistka na predradnem odporu nefunguje, bohuzel nemohu precist parametry. Predpokladam 4A, ale teplotu nevim. Muzete mi poradit. Hledal jsem cenu celeho predradneho odporu, nenasel jsem ale i tak urcite jedna pojistka za 20Kc bude levnejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JFK Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 jedna se mi o parametry pojistky oznacenem na obrazku. Muzete mi jen nekdo precist "cislicka" na nem napsana. Samozrejme pokud ho mate po ruce. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 (editace) kámo nevieš si predstaviť ako sa to ťažko číta... no ale dostal som z toho niečo.. tepelná poistka je na 240°C, prúd by som volil viac ako 4A radšej BTW: som rád že si najprv hladal...a čo sa stalo že sa ti prepálila? zastal ti ventilátor? Editováno: 1. Březen 2007, autor: profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 ja som ho mal tiez zly, ale v ramci zaruky opravili.Na III alebo IV mi ventilator vypaloval poistku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JFK Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Diky za info. Nevim proc ta pojistka umrela. Ventilator funguje dobre. Mozna 5 leta unava materiau. Myslim, ze stejne nema velke uplatneni, pokud je na 240°C, takova teplota nemuze nastat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 ale čo by nemohla nastať, prečo myslíš že ten odpor je chladený ventiláciou? hm? ten ventilátor má pri 4ke tuším okolo 12A odber a ver mi, skúšal som to bez chladenia..nedal sa ten celý odpor chytiť.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JFK Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 ale čo by nemohla nastať, prečo myslíš že ten odpor je chladený ventiláciou? hm? ten ventilátor má pri 4ke tuším okolo 12A odber a ver mi, skúšal som to bez chladenia..nedal sa ten celý odpor chytiť.. Pri ctyrce ma mozna nejvetsi teplotu, to nevim. Ale pokud se podivas na schema zapojeni a tepelna pojistka nefunguje, zjistis ze prave ctyrka neni vubec omezena, protoze je zapojena primo na ventilator. Vetsi teplota nastane pravdepodobe pri mensi cirkulaci vzduchu, tedy pri jednicce. !? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 no hej 4ka je priamo, teda trojka by mala najmenej hriať a jednotka najviac ako píšeš inak som to pomeral pin 4 - 1 - 0R30 + poistka 1 - 3 - 0R55 3 - 2 - 1R4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurry_Saxo Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Jestli dobře chápu tak pojistka se bavíte o pojistce k zapalovači? Já nevím jak u fábie ale 4A mi připadne dost málo, já mám u saxa 20A, měnil jsem jí minulý týden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 2. Duben 2007 Sdílet Vloženo 2. Duben 2007 Ahoj,mužete mi někdo poradit ? Nejde mi u přepinače poloh ventilatorku topeni poloha 1,2,3.,reaguje až na 4.Při sešlápnutém pedálu brzdy mi svíti jen třetí brzdové světlo. Diky za radu Pavel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 3. Duben 2007 Sdílet Vloženo 3. Duben 2007 Zdarec, jestli se roztočí až na 4, tak máš v čudu předřadné odpory nebo tepelnou pojistku. Ve schématech N24. U těch brzd logicky žárovky. Jíra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 4. Duben 2007 Sdílet Vloženo 4. Duben 2007 Schéma ovládania kúrenia je na obrázku, inak odporúčam pozrieť: Predradný odpor na kúrení, prepálila sa tepelná poistka-jej hodnota http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;p=entry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JFK Vloženo 5. Duben 2007 Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 (editace) predradny odpor stoji asi 1400Kc, alespon mi to bylo receno v servisu. mel jsem stejny problem ... viz odkaz. Zmeril jsem to a byla spatna jen tepelna pojistka na predradnem odporu v cene asi 30Kc, vymenil jsem ji a vse fungovalo Editováno: 24. Říjen 2010, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JFK Vloženo 1. Červen 2007 Sdílet Vloženo 1. Červen 2007 doplnuji ... pojistka sice fungovala, ale uz podruhe se mi prepalila ... nechapu proc. Mam pocit jako kdyby teply vzduch od motoru se dostal ventilace a proto se prepali. Vsiml jsem si ze kdyz jedu vychazi mi z ventilace proud vzduchu, i kdyz je vypnuta, bud teply nebo studeny. Nevim zda je to normalni? Je tam nejaka zaklopka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 1. Červen 2007 Sdílet Vloženo 1. Červen 2007 To je v pohode, koeď vypneš ventilátor klapka sa nezatvorí jedine že by si dal vnútorný okruh. proste to ten nápor vzduchu pretlačí a fúka ti to. Poistku si dal na akú teplotu? Nebola poddimenzovaná? doplnuji ... pojistka sice fungovala, ale uz podruhe se mi prepalila ... nechapu proc.Mam pocit jako kdyby teply vzduch od motoru se dostal ventilace a proto se prepali. Vsiml jsem si ze kdyz jedu vychazi mi z ventilace proud vzduchu, i kdyz je vypnuta, bud teply nebo studeny. Nevim zda je to normalni? Je tam nejaka zaklopka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 20. Září 2009 Sdílet Vloženo 20. Září 2009 Kluci, nemohl by me nekdo poradit, kde presne je umistenej predrany odpor ventilatoru topeni na Fabce? Mam shozenou schranku spolujezdce, ale nevim kde presne ho mam hledat. Koukal jsem do Elsy a tam bohuzel z toho nakresu neni nic poznat. Nekdo mi rikal, ze by mel byt nekde zhruba uprostred nekde nahore? Ale tam vidim jen konektor k airbagu spolujezdce. Auto je 8/2001 s klimou. V Else jsem nasel tohle: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 22. Září 2009 Sdílet Vloženo 22. Září 2009 (editace) Tohle jsou lepší obrázky. Hledej mezi ventilátorem a filtrem. Editováno: 22. Září 2009, autor: Dula Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 Tak jsem také měnil včera odpor,ale zdá se mě,že teď to nějak moc smrdí,jako by se odpor pálil.Je možné,že se jen vypaluje nějaká barva na něm?Nerad bych ve finále použil hasičák.Je to druhovýroba-VIKA.Děkuju za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 Musí se trochu opálit ta zelená barva na tom vinutí.Proto to smrdí.Po krátkém čase to přestane. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 Děkuji za info,smrdí to právě dost,tak jsem myslel,že je něco špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
9martin Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 (editace) Tak mě po dvou týdnech od výměny předřadného odporu už zase nejde větrák. Tak ho to teď vyndám vyčistím a snad to bude ok. Ale nehce se mě zase kupovat celý nový odpor. Nevíte prosím jaké přesné parametry má ta tepelná pojistka? Můžu použít např tuhle: http://www.gme.cz/axialni-teplotni-pojistky-do-dps/axialni-tepelna-pojistka-nec-tsf240-p530-047/ Tepelná pojistka axiální 240°C/10A.Maximální napětí = 250VRozměry pouzdra = 11 x 4,2mm Editováno: 7. Květen 2013, autor: 9martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 120Kč není moc za komplet odpor,než se s tím bastlit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 Kde maj ten odpor za 120Kč? Já ho našel cca od 600Kč. Mam přepálenej odporovej drátek na první rychlost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.