Publikováno Listopad 2, 200915 r Ahoj, už při koupi auta byl vidět puchýřek u víčka nádrže. Za 8 měsíců co auto mám se puchýřky zvětšili a rozšířili (od víčka nádrže zespodu směrem kolem víčka ke dveřím - pěkně to lemuje víčko ) )... vím proč tomu tak je, ale zajímalo by mě, jak to řešit ? Nechat to na jaro ? Vybrousit ? Nebo nechat být a za rok třeba zatmelit ? Díky za rady .. fotky přidám co nejdříve
Listopad 2, 200915 r Ahoj taky jsem to měl.vyřešil jsem to tak že se prodává opravárenský plech v malém a větším provedení.já potřeboval větší cca 350kč.docela se to dá.tady máš fotky z výměny.to je jáma........mám bohužel jen 2 foto,víc nemám.
Listopad 3, 200915 r mazec...to dělaly ty první oktávy, švagr má TDi AGR tuším 97 a má to bohužel taky :-((((
Listopad 3, 200915 r Tiez som to na jednej videl. Tak to dopada, ked sa setri na nespravnom mieste. To plastove podkolie nie je len tak pre zabavu na novsich octach...
Listopad 3, 200915 r Autor sakra to jsem se lekl ... stav v jakem to vypadalo navenek asi nemas co ? na kolik tě vyšla oprava ?
Listopad 3, 200915 r plech jsem koupil, koukni na:http://shop.obautodily.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=25_26&products_id=3245 nebo:http://shop.obautodily.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=25_26&products_id=3246 plech pasuje perfektně,vyřezal jsem si to sám podle novýho plechu,zavařil mi to známý,zakytoval jsem si to taky sám,a stříkal jsem to taky sám,stálo mě to cenu za materiálu.než jsem to rozřezal, na pohled z venčí jsem měl jen 3 flíčky o velikosti 10ti haléře,pak jsem se nestačil divit!!!!!to že na prvních octavkách chybí podběh je velká chyba,doporučuji dodat.ale podle mého už je stejně pozdě.zajímavostí je že koroze vylezla cca půl roku po 10ti letý záruce na karosérii.že by záměr Ml.bosleslavy.....
Listopad 3, 200915 r Jinak když si to necháš udělat od auto klempíře tak montáž plechu+kytování bude tak za 2000kč Nástřik do laku hodně záleží na barvě vozu 2500kč - 3000kč.pro mě docela dost..... A to je bez papíru a mimo Prahu
Listopad 3, 200915 r Autor tak to je docela mazec ... no já mám puchýřky větší, nechám to ale asi až po zimě ... docela mě to vystrašilo ale jak jsem tak koukal na ostatní octy tak to je problém většiny... rozpadnout se to nerozpadne přes zimu tak uvidíme po.. zatím to beru jen jako estetickou vadu
Listopad 3, 200915 r Je to problém podobný tomu na předních podbězích. Vpředu jsou kapsy v blatníku u prahu, vzadu je kapsa u palivové trubky. Byl jsem na to upozorněn klempířem, tudíž hned po koupi auta jsem to místo vyčistil (cca 2 kg bordelu), naplácal Rezistinem a instaloval chybějící plastové nadkolí. Zatím se žádná koroze okolo víčka neobjevuje, snad jsem to stihl ošetřit včas.
Listopad 3, 200915 r tak to je docela mazec ...no já mám puchýřky větší, nechám to ale asi až po zimě ... docela mě to vystrašilo ale jak jsem tak koukal na ostatní octy tak to je problém většiny... rozpadnout se to nerozpadne přes zimu tak uvidíme po.. zatím to beru jen jako estetickou vadu Dávat za to 5000kč se mi nechtělo,ve výsledku je to trošičku odchylka ve stínu barvy.bohužel.... přeju ti at to nemáš pod plechem tak zrezlý jako já,ale neusínej na vavřínech. Každopádně až se do toho pustíš napiš co a jak .......
Listopad 3, 200915 r kde si sehnal a na co je ten rezistin? Taky to chci dát asi na ty přední podběhy, takže pánové facelift už to má pořešený jo? tomu to nerezne?
Listopad 3, 200915 r Je to problém podobný tomu na předních podbězích. Vpředu jsou kapsy v blatníku u prahu, vzadu je kapsa u palivové trubky. Byl jsem na to upozorněn klempířem, tudíž hned po koupi auta jsem to místo vyčistil (cca 2 kg bordelu), naplácal Rezistinem a instaloval chybějící plastové nadkolí. Zatím se žádná koroze okolo víčka neobjevuje, snad jsem to stihl ošetřit včas. ty kapsy ve předu jsou za zástěrkama?nebo kde,?
Listopad 3, 200915 r ty kapsy ve předu jsou za zástěrkama?nebo kde,? nevím jak to máš ty, ale u mě facelift musis oddělat zastěrku, odšroubovat kus podběku a je to až za ním, namačkaný v blatníkách v karoserii
Listopad 3, 200915 r Mě to zatím nerezne,ale je to opravdu tím že tam není plastovej podběh,ale přitom v blatníku jsou na něj připravený hmoždinky.Proto uděly face aby vychytaly zapomenuté mouhy,které nechali na liftu.Občas je dobrý zajet na myčku a vystříkat ten bordel vapkou aby se to tam nedrželo.A pak koupit podběh a když je to ještě dobrý tag si nechat každej rok nechat vystříkat dutiny.
Listopad 12, 200915 r Jsem rád, že tady někdo otevřel toto téma. Já mám ten samý problém s Octavií 1, taky koroze kolem víčka nádrže. Pěkně mě to štve, protože jinak je to auto i po 11 letech celkem v pořádku. Chtěl bych si to částečně udělat sám (klempířinu, kytování) , opravný díl si koupím. Nechal bych si to olakovat u lakýrníka. Nemohli by jsi mě někdo pomoci, třeba Herrkomisar? Nářadí a prostory mám, akorát se na to zatím úplně sám necejtím, je to trochu větší zásah. Nebo nemáte nějaký dobrý typ na komplet opravu? ------- Ještě k těm kapsám vepředu za zástěrkama, jak tady o nich píšete. Obě jsem je čistil asi před 3 měsíci. Podběhy a plasty tam mám, ale bylo to komplet plné borbelu, úplně jsem se zhrozil. Pokud jste se na to ještě někdo nedíval a nečistil, doporučuji rozdělat, protože to je fakt časovaná bomba. Upraveno Listopad 12, 200915 r od Sachs
Listopad 12, 200915 r Autor já se bavil o tomhle se svým mechanikem říkal, že se na to mám zatím vykašlat, že tohle dělá většina octavií této výroby.. doporučil to nechat tak, ono to zatím jen pučí, díra se hned tak neobjeví.. následně se to zatmělí a přelakuje... výměna komplet blatníku by vyšla na 15 000 Kč i s prací, ten plech není špatný, funguje jak tady kluci psali, je to však taky zásah do finaníc pokud si to člověk neudělá sám .. já to přes zimu nechám, uvidí se na jaře... co se týká toho bordelu v blatníku a zástěrkama.. osobně plastové podběhy mám jen vepředu .. tam není skoro nic jen za zástěrkou u prahu tu jsem odkryl, vyklepal bláto a přetřel takovou černou tuhou hmotou proti korozi, neprojde přes to ani voda... vzadu stačí vystříkat VAPkou jak psali pánové .. na to se chystám o víkendu..
Listopad 12, 200915 r já se bavil o tomhle se svým mechanikem říkal, že se na to mám zatím vykašlat, že tohle dělá většina octavií této výroby.. doporučil to nechat tak, ono to zatím jen pučí, díra se hned tak neobjeví.. následně se to zatmělí a přelakuje... výměna komplet blatníku by vyšla na 15 000 Kč i s prací, ten plech není špatný, funguje jak tady kluci psali, je to však taky zásah do finaníc pokud si to člověk neudělá sám .. já to přes zimu nechám, uvidí se na jaře...co se týká toho bordelu v blatníku a zástěrkama.. osobně plastové podběhy mám jen vepředu .. tam není skoro nic jen za zástěrkou u prahu tu jsem odkryl, vyklepal bláto a přetřel takovou černou tuhou hmotou proti korozi, neprojde přes to ani voda... vzadu stačí vystříkat VAPkou jak psali pánové .. na to se chystám o víkendu.. reaguji na tvůj výrok o tom že ti mechanik doporučil se na to vykašlat.jenže jak je vidět na fotkách koroze byla pěkně rozlezlá.i když na povrchu bylo vidět jen 3 puchýřky a pod plechem tohle,tak za čas by nebylo pomalu možné najít zdarvou část ke který plech přibodovat.to už pak zbyde opravdu jen měnit celý blatník.
Listopad 12, 200915 r Jsem rád, že tady někdo otevřel toto téma.Já mám ten samý problém s Octavií 1, taky koroze kolem víčka nádrže. Pěkně mě to štve, protože jinak je to auto i po 11 letech celkem v pořádku. Chtěl bych si to částečně udělat sám (klempířinu, kytování) , opravný díl si koupím. Nechal bych si to olakovat u lakýrníka. Nemohli by jsi mě někdo pomoci, třeba Herrkomisar? Nářadí a prostory mám, akorát se na to zatím úplně sám necejtím, je to trochu větší zásah. Nebo nemáte nějaký dobrý typ na komplet opravu? ------- Ještě k těm kapsám vepředu za zástěrkama, jak tady o nich píšete. Obě jsem je čistil asi před 3 měsíci. Podběhy a plasty tam mám, ale bylo to komplet plné borbelu, úplně jsem se zhrozil. Pokud jste se na to ještě někdo nedíval a nečistil, doporučuji rozdělat, protože to je fakt časovaná bomba. Co tím myslíš že nářadí máš?jaký.MB není ode mne tak daleko.
Listopad 12, 200915 r ještě malý detail! po opravě si tam pak dejteplastový podběh, dělaj to totiž jen auta, která ho nemají z výroby. Takže ten, kdo ho nemá, tak ať vymeje podběhy wapkou, následně vystříká voskem a dá podběhy, dá se tak předejít orezlým lemům a okolí víčka nádrže
Listopad 12, 200915 r plech jsem koupil, koukni na:http://shop.obautodily.cz/index.php?main_p...roducts_id=3245 http://shop.obautodily.cz/index.php?main_p...roducts_id=3246 Díval jsem se na plechy, myslím že by mi stačil ten menší. Všimnul jsem si, že ty jsi použil ten větší. Proč? Lépe se to usazuje a vaří? Upraveno Listopad 13, 200915 r od Sachs
Listopad 13, 200915 r Díval jsem se na plechy, myslím že by stačil mi ten menší. Všimnul jsem si, že ty jsi použil ten větší. Proč? Lépe se to usazuje a vaří? musel jsem použít větší protože jsem měl velkou část ze vnitř s korozí.
Listopad 13, 200915 r Tak jsem si dnes objednal podběhy do zadních kol, kus za cca 320,- (od ELIT). Jak je to s tím přiděláním? Jsou tam skutečně připravené nějaké otvory pro montáž (podobně jako u předních)?
Listopad 19, 200915 r Otvory i s plastovými kryplíky jsou skutečně připraveny na autě. Ty plasty bych doporučil origo, od elitu jsem bral a není to, to pravé ořechové. Jelikož jsem osazoval origo vruty s torxní hlavou, tak i ty stály nějakou tu zna- telnou kačku. Výsledek ale stojí za to.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.