Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec borci, mam Fabku 1,4 MPi (44kw) v koplet tuningu (flip flop lak, interier predelanej, body kit atd..) ale motor mam porad nic moc, ma po puvodnim majiteli pry snizenou hlavu a chip, ale tomu chipu stejnak neverim ze moc funguje, ale to je jedno. Chtel jsem se zeptat co byjste mi poradili za upravy motoru, abych o neco zvysil vykon a pritom zivotnost tak nejak zustala. Nechci s tim zavodit, ale proste tomu trosku zvednout mandicky :) . Premyslel jsem nad kompletni upravou hlavy, snizeni, vylestit kanaly, zvetsit a odlehcit ventily, ostra vacka, odlehcit setrvak a remenice a nakonec svody a vyfuk. Koukal jsem se na netu treba po vackach ale na fabku jsem zatim zadny nepotkal. Takze pokud nekdo mate nejaky kontakty na nekoho kdo upravuje tyto motory, a treba i na nejaky ty svody a vacky tak bych byl moc vdecny. A budu moc rad i za dalsi nazory na upravy, nebo rady co delat a co nedelat. Jeste jednou dekuju moc. Jsem tady na foru novej tak doufam ze uz to tady nekdo predemnou neresil a ze to tu zbytecne nezakladam znova.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ja by som sa len spytal aky rozdiel je medzi 1,4 mpi 44kw a 1,4 mpi 51kw.... v tom sani.... lebo kukal som na oba motory a prislo mi to rovnake tak by som sa vas chcel pytat ze kde presne je ten rozdiel.... nechcel som zaklad nic nove tak to pisem sem vdaka :)

Vloženo (editace)

rozdiel medzi motormi 44kw a 50kw je v spomynanom saciom potrubi, ktore je o cca 3mm sirsie a v riadiacej jednotke

Editováno: , autor: bibso
Vloženo (editace)

jaj tak a teda sacie potrubie z 1,4 mpi 50kw sedi na 1,4 mpi 44kw?? ako myslim na blok a potom skrtiaca klapka je rovnaka ako ma 1,4 44kw ci ta je tiez rozdielna ....diky za odpoved

Editováno: , autor: Luďa
  • o 2 týdny později...
Vloženo

ano sania sedia presne len tie kanaliky su sirsie, tiez som si zohnal sacie potrubie z 50kw verzie a dal si ho tam nahodit a v tom momente mate z 44kw fabie 50kw fabiu v uvodzovkach. ale rozdiel tam je. potom uz len chip a bude to jedna basen

Vloženo

Prehodiť iba sacie potrubie a myslieť si,že máš 50kw tak to je omyl. :p Ak nezmeníš obsah RJ -trebars čipom tak tomu motoru najskôr ublížiš.RJ je nastavená a dáva povely pre prietok vzduchu s užším potrubým takže menej vzduchu. Privedením väčšieho množstva vzduchu musí RJ zákonite popliesť. Zmenia sa teploty, davkovanie benzínu a aj lambdy nevedia čo so zmeneným obsahom kyslíku v spalinách. Tak ak chip tak asi komplet.

A ešte niečo 44kw verzia má aj inú vačku! ;)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

nemyslim si ze by tomu mohol ublizit ,ked das sportovy filter tiez tomu ubližis ? to mas to iste.. tiez mas lepsi prietok vzduchu

riadenie zmesy ma nastarosti predsa lambda sonda , ta by mala napravit prebytok vzduchu pridanim benzinu..

mierne by sa mohol zvysit vykon..

nemam pravdu ?

Vloženo

tohle už se tady řešilo.... já mám vyměnený sání už nějakou dobu a žádný chyby ani nic podobného to nehlásí... a paradoxem je, že před výměnou sání mi auto auto napsalo občas nějakou tu chybičku jako bohatost směsi, nesmyslné hodnoty atd. ... a po výměně nic.

a navíc řídící jednotka tam je od toho aby řídila, ne? a sací potrubí je až za škrtící klapkou, takže.....

Vloženo

kdyby jsi vyměníl i vačku a nechal původní ŘJ tak to by byl problém, ale ve větším sacím potrubí, které je ještě za škrtící klapou, tak v tom bych já osobně problém neviděl, ale třeba se pletu a odkrágluje mi to jednou motor. v tom tématu to taky není jasně dořešeno, jední tvrdí že se nic nestane a druzí tvrdí že máš po motoru.....

já osobně si myslím, že se nic neděje a nic moc se tím nezkazí. mám to namontované a jezdím už tak nějaký pátek a všechno je zatím ok. ale jak jsem uvedl výše.... nejsem znalý v tomhle oboru aje to jen můj názor a třeba se pletu.

Vloženo
tohle už se tady řešilo.... já mám vyměnený sání už nějakou dobu a žádný chyby ani nic podobného to nehlásí... a paradoxem je, že před výměnou sání mi auto auto napsalo občas nějakou tu chybičku jako bohatost směsi, nesmyslné hodnoty atd. ... a po výměně nic.

a navíc řídící jednotka tam je od toho aby řídila, ne? a sací potrubí je až za škrtící klapkou, takže.....

Ja som na tom podobne Mr.zajda a tiez bez problemov a som toho isteho nazoru ako ty :).... ale tak ako si vravel mozno sa pleteme a stretneme v servise :D...... ale pisal som si clovekom co robi chip je to nejake zastupenie na SK od cimbu a ten mi povedal ze bez obav mozem sacie potrubie nahodit a jazdit a vyslovne som sa pytal na RJ a povedal ze RJ to vpohode zvladne a zatial mal pravdu :).

Vloženo (editace)

kolko si zato platil ak sa smiem spytat?a sacie potrubie si si doniesol sam,alebo kupil odnich?

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
  • o 4 týdny později...
  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Čavte , chcel by som sa opýtať či sa dá niekde zohnať dáky návod na montáž športového filtru do fabči 1,4 combi ... prvý krat sa dostávam do montáže niečoho do auta a chcel by som nič neposrať ak by ste niekto mali dáky navod alebo aspon napísať čo a ako budem vďačný . Ked tak mail Mareek.elias@gmail.com ... vopred vďaaka

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...