Sniper_2003 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 vidim ze vela ludi dava kotuce zimmerman...ja mam s nimi osobne iba tie najhorsie skusenosti. mal som 2 krat an autach a vzdy sa skrutili...vrtane dokonca praskli...odvtedy zimmerman nikdy viac.. a nepouzivam ani ATE ani platnicky ani kotuce... poslende som vzdy daval BRMEBO, pripadne BREMBO MAX, platnicky EBC brakes, alebo OMP, a najblizsie vyskusam asi aj OMP kotuce. nikdy nebol problem....a musim este dodat aby som nekrivdil uplne tak zimmerman nevydrzal okruh slovakiaring, ani 2 kola..... zvlastne ze brembo nebol problem a pre platnicky tiez nie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) Zimmermany především sportovní musí být voleny s keramickými destičkami. Pokud ne ucpají se díry kotouče prachem z destiček a ten se přehřeje a vytvoří se prasklinky, které se rozšiřují. Takže zde byla nejspíš chybka. Editováno: 21. Únor 2015, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 no mozne to moze byt.. ale aj tak ich nikdy nedam na auto uz. ked aj obycajne bramba nevrtane sa nezvlnia , takze su kvalitnejsie z mojho pohladu...samozrejme poriadna kvapalina k tomu je zaklad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Taky jde o to jestli byly zvlněný, nebo špatně zajetý Nevím jestli je to i v tomto tématu (pdf o zahoření brzd) ale to všeobecně takzvané "zvlnění" nemusí být zvlnění. O materiálech něco vím takže si to dokážu představit ale když se něčemu říká několik desítek let zvlnění tak to prostě zakoření. Samozřejmě že šmejd dokáže všelijaký věci ale se značkou Zimmermann a dobrým zajetím (podle výrobce) nemám problém. U sebe je sice mám, zatím jen vzadu ale není to jediný auto v příbuzenstvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 No zvlhenie, alebo zhorenie, nic na tom nemeni to ze neprezili ani 2 pkruhy na okruhu...skor by som povefal ze platnicky boli daleko pred tymi diskami. Podla vyrobcu vtedy EBC BRAKES co boli na aute boli do 650°C . A kedze to prezili a zimmermany nie tak u mna uz zimmermany nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 (editace) Nemotej to prosím, jde o zahoření = zajetí kotoučů a destiček. Zkus si to jednoduše v google najít, je to rozumné čtení a doporučují to i výrobci, soudy o zvlnění pak nejsou tak jednoznačné Jak už píše Sniper, leckdy je to jen o chybce ve výběru a podle mě i o zajetí, o to víc to pasuje na okruh. Věřím že při správný volbě by to bez problémů zvládl i Zimmermann, ale samozřejmě s čím má člověk dobrou zkušenost to použije a nevymlouvám to nikomu, jen píše zase svou zkušenost a názor ať si lidi vyberou. Předpokládám že Brembo je dobrá volba, pro někoho asi lepší než Zimmermann, ATE je výrobce nebo přebalovač? TRW mě momentálně živí tak o těch jen slušně :'> a víc značek už bych já nehledal, ty čtyři jsou až do alelůja. Kdo ale chce testovat, má mnohem širší výběr Editováno: 22. Únor 2015, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 Viem ze ked som pozeral brembo kotuce tak neboli ani drahsie ako zimmerman, pripadne len minimalne...vo vseobecnosti vrtane kotuce, pokial si prevrtane durch tak to nieje dobre riesenie a dnes to uz lepsi vyrobcovia nepouzivaju a roboa sa len nazvime to zavrty. Prevrtanie oslabovalo kotuce a preskali okolo dier. Najdu sa aj dnes vrtane ale za inu cenu a iny material. Drazka je lepsia , ale samozrejme musi byt funkcna aby pri toceni stierala brzdovy prach a odstredivou silou ho odstranovala prec. Na niektore kotuce ked clovek pozrie tak vidi ze drauda ke tam iba na imidz... Ano kotuce som ani nestudoval ako sa zabehavaju, ale platnicky ano. Tie boli rozhodne zabehnute. S TRW kotucami nemam skusenosti,, s gulakmi skor, niekedy boli spucka, poslednu dobu som mal aj par problemovych kusov od nich...mozno nahoda, mozno nejaka vadna seria....ktovie...ale nikdy nebol problem vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 Tak som prestudoval to zahorenie a vlastne som to robil. To bol vlastne navod k platnickam, talze aj tie disky z toho mali vytazit ale evidentne nevytazili.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akolitor Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 Čau, myslíte, že má smysl kupovat brzdy z rs na 85kw.. v budoucnu možná 92kw.. jezdim sice dost agresivně, ale myslim, že by měly stačit brembo max.. co myslíte? Teď je tam 66, ale půjde na těch 85kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 Ty Bremba jsou velice dobré ty ti stačit budou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Ahoj kluci,mám otázku-chci si objednat brzdové zadni kotouce + desky a koukám že jsou tam různé rozměry a já nevím který rozměr mám objednat-mám O2 1,9 tdi 77kw-můžete mi někdo poradit jaký rozměr tam je? Ptám se proto,že někde je rozměr v eshopu 253x10 jinde 255x10 prostě jsem z toho zmatenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Podla VIN ti to povedia v kazdom autorizaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 253x10 a 255x10 je to same. Nevim, proc se delaji 2 temer stejne rozmery. Taky mam O2 1,9 TDI 77kw a daval jsem kotouce Brembo 253x10 a desky Textar. Jak to brzdi nevim (na zadku rozdil nepoznas) a velmi brzy se na kotouci objevily otisky desek, takze bych priste volil jinou kombinaci. Otazka je jakou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Tak vloni zadek a letos, minulou sobotu, předek. Oproti zadku je předek brnkačka Jak vzadu tak vpředu Zimmermann klasika kotouče i desky a brzdí to obojí dobře, líp jak před výměnou, zadek vyzkoušen na válcích. Brzdy sem oboje zahořel nebo vybrzdil, to je fuk Jen nevím proč tam všude před tím cpali ty menší desky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miros13 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 (editace) Zdravím, pří výměně předních brzdových destiček na O2 1,9TDI jsem narazil na problém. Když jsem se snažil dát zpět čelist, tak ty 2 šrouby co drží tuto čelist (jedná se o šrouby typu imbus 7), tak právě jeden ten otvor v těhlici má stržený zavít. Nevím, jak je to možně, ale ten závit je stržený někde ve 3 - 4 závitu. Při demontáži šel normálně vyšroubovat. Takže kousek ten šroub tam natočím a pak už nejde dál. Tak se chci zeptat co je to za typ závitu ? Potřebuji koupit závitník, abych ten závit mohl opravil. Přikládám pro jistotu foto. Předem děkuji. Editováno: 14. Červen 2015, autor: miros13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Měrkou změřit na tom čepu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Přesně. Jen bych místo měrky použil posuvné měřítko lidově šupléru. Dle rozměru bych použil závitník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 A podla sublery zmeras ci je stupanie 0,5 alebo 0,25...hm...tak to hodne stastia.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miros13 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Tak jsem zjistil, že tam je potřeba závitník 9 se stoupáním 1,25. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Si robis srandu nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 9 Urcite nie. Skor 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Skusil by som takto. Ercit.e najdes doma 8 ku srob. Skus ho tam nasrobovat, samozrejme zlahka. Standartny zavit na 8 je 1,25. Ak tam ten srob pojde lahko tak je to ono, ak nie, tak ine stupanie, ale podla fotky to nebude jemny zavit. Takze 8 x1,25. 9na snad ani neexostuje, a ak ano tak zabudni ze ju zozenies. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miros13 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 (editace) Ne, rozhodne je to 9x1,25. Očko na ten šroub jsem sehnal, ale nikdo nemá závitník 9. Sehnal jsem i 11 očko, ale nikdo nemá 9 závitník . 8 šroub jsem zkoušel, ten tam jde, ale na ten imbus 8 matka nejde natočit. Editováno: 14. Červen 2015, autor: miros13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Urcite nie. 8 to bude. Skus ten srob. , alebo 10. 9 urcite nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.