Publikováno Prosinec 1, 200915 r Dobrý Den, chci se jen zeptat, jak Vám zabírá plyn pedálu, jestli Vám stačí pedál lehce stlačit a motor začíná jít do otáček nebo jestli tam máte 1-2 cm vůli než vám začíná plyn zabírat ( jedná se o Octavii 1,6 - benzínák, rok výroby 2002 a najeto 70 000 km) ??? Já mám u auta asi 1,5 vůli a nějak se mi to nezdá , v předchozim autě ( které jsem už prodal, jednalo se o felici) mi šel plyn na pohlazení ... ...Tak jestli s tim mám něco dělat, je to takovej docela nezvyk....
Prosinec 1, 200915 r Tak vuli si muze kazdy seridit dle chuti. Staci jen povolit a nebo napnout lanko na klapce. Me osobne zabira temer hned!
Prosinec 1, 200915 r Autor Tak vuli si muze kazdy seridit dle chuti. Staci jen povolit a nebo napnout lanko na klapce. Me osobne zabira temer hned! Na klapce ? mohl by jsi to nějak specifikovat kde to je ? Se moc v autách nevyznám a myslim že to nebude zase tak složité ...
Prosinec 1, 200915 r ted bohuzel nemam zadne poradne foto, ale sna by tohle mohlo stacit. Cervena---skrtici klapka Zluta---misto kde se opira bobden lanka plynu, je tam takova kovova spona kterou smerem nahoru vytahnes a spousta drazek, a jen si posunes jak potrebujes!
Prosinec 1, 200915 r třeba ti tohle pomůže ale je to na 1.8.jdi po lanku v bovdenu je tam taková distanční podložka-sichrhajska.tak jí vycukni a posun bovden směrem od motoru.to poznáš až to najdeš nic na tom není.
Prosinec 1, 200915 r Teda nevím, ale řekl bych, že Otto Šrůta má už elektronický plyn a s tím nic neudělá.
Prosinec 1, 200915 r Je to tak, Otto má octu už po faceliftu a tam je elektronický plyn, žádné lanko tam není jako u předfaceliftu... Nesouvisí ta vůle náhodou s prodlevou plynu co mají 1.6 facelift???
Prosinec 3, 200915 r Autor Je to tak, Otto má octu už po faceliftu a tam je elektronický plyn, žádné lanko tam není jako u předfaceliftu... Nesouvisí ta vůle náhodou s prodlevou plynu co mají 1.6 facelift??? No asi to bude ta prodleva.....jde to nějak udělat aby ten plyn po lehkym stlačení pedálu začal zabírat ?
Prosinec 3, 200915 r no, jak jaká faceliftová.. já mám oktávku facelift a nechal sem si do ní dat AKL 74 kw.. 12/2000
Prosinec 3, 200915 r a lanko má jen 74 kw, druhá 1,6 je už 75 a ta ma elektronickej plyn, tam už to nesešteluje, záleží na typu motoru, ne jestli á facelift nebo předface..
Prosinec 3, 200915 r No asi to bude ta prodleva.....jde to nějak udělat aby ten plyn po lehkym stlačení pedálu začal zabírat ? Jde.Napřed si tady pročti vlákno 1.6i75kw prodleva plynu a pak se mrkni ma stránky Cimbu autosport a dozvíš se zbytek.
Prosinec 3, 200915 r No není to taková pálka.Já to mám za 2020kč s dph od Cimbu.Za 15min byla přehrána ECU a hotovo.A je to sůůůper.Žadná prodleva už není!
Prosinec 22, 200915 r Ja mam stejny problem s vuli v plynovem pedalu, zkousel jsem ho nastavit posunutim lanka ale nic to nepomohlo. Mam O1 rv.00, 1.6 74kW. Uz me ten pedal pomalu ale jiste zacina stvat...
Září 3, 201015 r No asi to bude ta prodleva.....jde to nějak udělat aby ten plyn po lehkym stlačení pedálu začal zabírat ? Je to uz trochu st. téma, ale neva. Dá se to trochu doladit priamo na plyn. pedáli - ako je uchytený potenciometer (sú tam vetší dierky pre skrutky, takže dovolují pohyb asi 3mm, čo na plyn. pedáli ten cm môže hodiť
Září 3, 201015 r - u 75kW nenastavíš nic, jen drobně doladíš možná tím hnutím potenciometru, nikdy jsem nezkoušel - pro ty co lanko mají je tu návod jak seřídit, to že si to ale někdo přitáhne jak chce je nebezpečné může se stát že to napnete moc, klapka neotevře do polohy volnoběh a spálíte potenciometr v klapce !!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.