kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Prehazuju manualni klimu za climatronic...mam jeden problem...Octavia 1.8T RS 2001...jde o zapojeni snimače venkovni teploty G17..u mš v autě jdou z neho kabely žluta/šeda+hněda/bila..je to napojeno do konektoru za panelem pristroju T32b...do pinu č.26..ale dle DP bych mel mit kabel z G17 žluta/hněda+hneda/bila.. a dle schemy bych mel zapojit do pinu č.26 na konektoru T32b modro/červeny kabel od ridici jednotky climatroniku T12c/12..a ted v tom mam trosku zmatek..kdo dokaže poradit...diky moc .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 jeste mam prave trosku bordel v schematech...v schematu č.1 je prave zapojeni venkovniho čidla teploty trosku jinak než ve schematu č.2..nevim jak to mam prave propojit..jestli mam nechat pripojene venkovni čidlo jak je ted origo z vyroby dle schema č1 nebo to nejak prepinovat...a kam teda dopojit vystupy z climatroniku..už jsem se do toho uplne nejak zamotal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Správně bys měl vypinovat ten drátek co vede do čidla v nárazníku a zapojit tam ten z řj climatronicu.A čidlo vnější teploty zapojit na řj climatronicu.Budíky berou informaci z řj klimy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Správně bys měl vypinovat ten drátek co vede do čidla v nárazníku a zapojit tam ten z řj climatronicu.A čidlo vnější teploty zapojit na řj climatronicu.Budíky berou informaci z řj klimy. jestli jsem to dobre pochopil..tak vyndat z toho konektoru T32 pin c.26 žluto/šedy..a misto neho tam dat kabel z climatronicu červena/modra konektor T12/pin12....a ten žluto/šedy co jde z cidla teploty vzduchu G17 privest na konektor T12/pin5...už fakt po tech 3 dnech leženi v schematech blbnu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Jo přesně tak.Ty sis sehnal kabeláž nebo jenom dotahuješ drátky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Jo přesně tak.Ty sis sehnal kabeláž nebo jenom dotahuješ drátky? ok..diky moc... od kamose ze servisu mam nejakou kompletni vyndanou kabelaž z Octi 1.9TDi..je to tedy uriznuto flexu nekde u prostupu motorovou stenou,takže kabely smerem dopredu do motoru nemam :-(..z ni jsme si prave vyndat T12 a T17 i s kabelama.. ješte me ceka posledni draty do jednotky dochlazovani...co jsem to ted vecer rozebral..tak mam pocit že je to tam taky trosku predelavane..mel jsem tam origo manualni klimu,kterou nekdo dobastil na nejakou italskou digiklimu :-( takže docela bordel v dratech atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Nejlepší by bylo ten bastl vyhodit a použít tu kabeláž z jinýho auta a přisvazkovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 takže kabely na J293 jednotka dochlazovani...vše je ok po dle schemat..jenom do T14/pin č.5 mam privedeno modra/červena-kable z F38 termospinac klimatizace..a u verze s climatronicem bych tam mel mit zelena/modra ktera dle schema je vlastne propojena s pinem č.14..jestli jsem to dobre pochopil tak u climatronicu se vyruší zapojeni čidla F38 z manulani klimy... je to tak ok? takže vyndam modro/červena a misto neho dam druhy konec zelena modra,ktery vytahnu z F38...ufff...už se mi pekne kouři z makovice :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Ano u climatroniku je propojka mezi T14a/5 a T14a/14. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 jeste foto toho konektoru..na tu žlutou pozice 4 nekoukej,ta potom cca po 5cm prechazi v červeno/šedivou jak ma byt..nekdo asi nemel pin tak to nejak dobastil :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 ok..fakt diky moc... jeste zitra budu muset dotahnout dva draty z T12c u climatroniku..pozice T12 pin 9 na T14 pin 12...a T12 pin 2 na T14 pin 8..mas nejake zlepsovatko jestli se da použit už stavajici kabelaž nebo budu muste tahat nove 2 draty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Z T14a/8 bys to mohl vyuzit,odpojit spoj L10 od T10a/8 a prepinovat T10n/2 na T12c/2,a T10a/8 spojit s T17b/3 ten druhej ,to by měl jít využít drát co vede z T14a/3,ten přepinuješ na T14a/12 a z T10a/7 ho přepinuješ na T12c/9. A T10a/7 musíš spojit s T17b/12. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 ted me to teoreticky napadlo jak na ty dva kabely do dochlazovačky...z te manualni klima mi zustal jeden drat modrA/červeny z puvodniho konektoru T10 pin 2 co jsem mel v aute origo..ten jde až dopredu do dochlazovačky na T14 pin8..takže jenom ho přepojim v kabine z T10/2 na konektor T12/pin2 ... a jak to radil nekdo v jinem prispevku...tak jenom v konektoru na dochlazovačce T14 pin3 vyndat /zelny drat/ a prendat na T14 pin12,ktery je prazdny...ten pin3 se pouziva jenom u manualu a u automacké prevodovky..druhy konec je potom v oranžovem konektoru T10 pod palubkou.. tak snad to pujde i takhle prakticky..bude to OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 No to je přeesně ono jak sem psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 No to je přeesně ono jak sem psal. ja mel dlouho rozepsanou zpravu...jak jsem to louskal ve schematech...tak jsem nevidel že jsi to sem už dal..diky moc za porady...když se vse podaří..tak si pomalu vse fotim..tak tady z toho zkusim udelat nejaky navod pro laiky jako jsem ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 6. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 jeste dve fotecky co na me vypadlo když jsem sundal palubku..pulka kabelaže rozmotana..nejaky odbornik co montoval tu italskou digiklimu+nejaky alarm ani snad nemel poradnou izolacku..olepeno nejakou sirokou paskou na koberce :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 7. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 (editace) Diky ze fotky, neco pripominaji Moc pekny je ten prizvednuty volant Ja jak predelaval tak lezel na sedadle :-) S elektrikou to sou bezne veci ktere asi resi kazdy pokud to dela poprve, ted se mne to vybavuje. Nemam tu ted schemata a bez nich presne nevim co rika Esar, ale tusim ze u manualu byl jen jeden drat mezi T10 a T14(J293) a pro Climatron sou treba dva. Resil sem to tak ze sem odpojil jeden od F38 ktery je u climatronu nepouzit a protahl ho do T12. Tim padem nebylo treba tahat ani jeden drat v motorovem prostoru a vse se jen prepinovalo na T14. Tak drzim palce Jinak bych jeste doporucoval psat si vsechny barvy vodicu ktere davas jinak, at se v tom pak vyznas Ty anebo kdokoliv jiny Editováno: 7. Prosinec 2009, autor: tucnak01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 7. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 Diky ze fotky, neco pripominajiMoc pekny je ten prizvednuty volant Ja jak predelaval tak lezel na sedadle :-) S elektrikou to sou bezne veci ktere asi resi kazdy pokud to dela poprve, ted se mne to vybavuje. Nemam tu ted schemata a bez nich presne nevim co rika Esar, ale tusim ze u manualu byl jen jeden drat mezi T10 a T14(J293) a pro Climatron sou treba dva. Resil sem to tak ze sem odpojil jeden od F38 ktery je u climatronu nepouzit a protahl ho do T12. Tim padem nebylo treba tahat ani jeden drat v motorovem prostoru a vse se jen prepinovalo na T14. Tak drzim palce Jinak bych jeste doporucoval psat si vsechny barvy vodicu ktere davas jinak, at se v tom pak vyznas Ty anebo kdokoliv jiny jasny že si vse pisu..a fotim..jsem takhle zvyklý ze souteží EMMA kde musi byt vse nafoceno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 7. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 tak jsem ted vecer po praci napul složil auto..ješte bez palubky..pricvaknul jsem climatronic,stit pristroju..a vypada že to funguje ..zitra to zacnu poradně svazkovat+predelam ten dopraseny alarm co tam je+nejake drobnosti...jestli to vse klapne a auto bude funguvat na 100proc..tak se z toho o vikendu ožeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pikkii Vloženo 7. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 (editace) Ak tuna dobre citam ak chcem menit AC za Climatron musim mat bud original kabelaz ku Climatronu alebo napajat drotiky do svorkovnic osobitne ??? alebo musim tak ci tak napajat nejake droty do svorkovnic? Co presne chyba v AC elektrike a co je navise v Climatroniku? PS. Chystam sa na prerabku ale chcem mat vsetko co mam mat , tak len preto . Editováno: 7. Prosinec 2009, autor: pikkii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 7. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 (editace) Nemusíš mít kabeláž,stačí přeházet pár drátků,přepojit, přepinovat. Ale měl bys sehnat blok topení climatroniku s řj a do těch dvou svorkovnic zapojit tu připravenou kabeláž.Trochu je to tady popsaný. Editováno: 7. Prosinec 2009, autor: esař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 8. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 Ak tuna dobre citam ak chcem menit AC za Climatron musim mat bud original kabelaz ku Climatronu alebo napajat drotiky do svorkovnic osobitne ??? alebo musim tak ci tak napajat nejake droty do svorkovnic? Co presne chyba v AC elektrike a co je navise v Climatroniku?PS. Chystam sa na prerabku ale chcem mat vsetko co mam mat , tak len preto . když par dni vydržíš..tak dam dohromady takovou laickou kuchařku ..s nejakyma fotkama..poznatky z montáže atd...u čeho jsem se max.vyvstekal a co byla zase hračka...nejak behem dnesniho večera-noci se to pokusim poskladat nacisto nazpatek,tak snad bude vse OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 drzim palce at vse funguje, taky se na to chystam + dalsi veci (ted je na rade ESP) nemate nekdo dou senzor? navod bude supr, nezapomen na nej prosim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 9. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 ted jsem si uvedomil že budu potrebovat sehnat jeste tento rameček v palubce..potrebuju ten s dekorem "karbonu"na climatronic...na aukru jsem nasel jenom tento poškozeny..nemate nekdo na prodej?a nahodou nevite kolik stoji treba nový origo?dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 Zeptej se ve Skodovce Stoji par stovek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.