Přejít na obsah

Parkovací senzory - zadní


jakubfotbal

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tak pánové.Musí se podělit o skušenost s tema senzorama.Tak dneska jsem nad tým strávíl pulku dne.Tak nejdřív jsem si to napích abych věděl co stym je na pravím čidle mi to psalo skrat a na levém středovém žádný signál.Tak říkám tak faj měl sem od borca 4 čidla  co mi prodal a dušoval se že jdou.Tak jsem je vyměnil a najednou začal nekonečnej kolotoč prozože to jendou napsalo závadu na pravím skrat a na levém žádný signál.Po pár hodinách bádání a skoušení mi to napsalo leví bez signálu tak si říkám prohodím to s pravím at si potvrdím to že je to čidlo špatné ale hovno zase to nap salo levé  tak skouším dám a at jsem tam dal jakékoliv čidlo tak to napsalo zase levé.

Tak na závěr -jsou to skurvená čidla peněz to stojí jak prase a hovno to vydrží a furt se to sere !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To čidlo samo od sebe neodejde jen tak. Je to jednoduchý princip zatavený v plastu, tak co se tam může rozbít...

Většina závad, tedy 99% je způsobena kabeláží a z toho 99% konektory&oxidace.

Nejde čidlo a hned musím koupit nové - to může udělat jen vůl (tím se nechci dotknout David900, ale obecně všech).

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty cidla odchazej dost casto, ale u davida to spis bude kabelazi.

 

cidlo je sice zality v plastu ale je tam takovy tesneni zepredu.

 

mimochodem jak ty teda cidla fungujou? Nikde jsem se nedocetl co vlastne vysilaj za signal (přemýšlel jsem nad tim proč ta jednotka nebere jiny cidla nez z oktávky a jestli by to nešlo nějak upravit, např odporem apod)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, odcházejí často, ale právě kvůli elektroinstalaci (často sporadické přerušení, zkrat, atd.) a ne, že by tam zapršelo nebo tak.

Prostě asi tak: když budeš furt dokola přerušovaně rozvěcovat žárovku, nebo tam bude blbnout kontakt (bude nepravidelně svítit), také odejde dříve, než žárovka, kterou necháš svítit a zapojení bude správné.

Fachčí to na bázi ultrazvuku, čidlo vysílá signál, který se odrazí od překážky a vrací se zpět. Na základě času vráceného signálu se vypočítá vzdálenost od překážky. Úplně přesně do detailu to nevím, třeba mě někdo zkonkretizuje.

Pak jsou snad čidla elektromagnetická, tam to funguje trochu jinak, tam musí dojík ke vzájemnému pohybu (buď auta nebo překážky a vzdálenost se počítá snad ne časem odrazu, ale sílou vráceného signálu oproti času, nebo nějak tak..), tam je nalepovací anténa, která se může dát z vnitřní strany nárazníku a tím pádem nejsou čidla vidět. Ty jsou ale méně přesná a na menší vzdálenost

Ta levná parkovací čidla (ty náhražky třeba z Čína a tak) defakto fungují na zcela stejném principu, jako na Superbu. Bude se to pravděpodobně lišit nějakým vstupním/výstupním napětím třeba, nebo odporem toho čidla. To ale netuším jak moc a o kolik...

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejde mi o ty cinsky cidla, jde mi o to proc tam nefunguje např to z octavie (konektor pasuje) který se da sehnat mnohem levneji, se valeji vsude a hlavne se nekazi. 

 

to ze vag hlasi zkrat nebo sporadicky preruseni neni vetsinou elektroinstalaci ale tema cidlama (vyzkratujou se vevnitr..), hazelo mi to ty to hlasky u 2 ze ctyr a obcas i u tretiho, zkousel jsem si na to vyrobit i vlastni kabelaz a porad to same.

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsi mě nepochopil.

Ano odejde čidlo, ale díky špatnému konektoru (sporadické přerušení, zkrat apod.), nebo kabeláži.

Slovo sporadický ber ode mě jako "občasný"

prostě nehledej příčinu defektu čidla v tom čidle, ale v jeho zapojení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj. Popíšu situaci, dneska na semaforech jsem dal místo jedničky omylem trojku, samozřejmě mi to chcíplo, tak jsem rychle nakopl motor bez zkušební diagnostiky (nechaní klíčku pár sekund v poloze I ). Normálně jsem jel, ale jak jsem hodil spátečku při parkovaní, zaznělo pípnutí (normální) a poté delší písklavý tón a senzory nešli, zkoušel jsem několikrát nakopnou motor atd, ale nic.... Nevíte čím by to mohlo být ? Je nějáký reset co můžu udělat sám, nebo to napíchnout na diagnostiku ? Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...