kubasta Vloženo 2. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2011 Většinou uletí ojnice na 3 válci,motor BXE. Nemusí to být ani chip. proč se lámou většinou u motoru BXE má to nějakej duvod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PDAQUE Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 (editace) Zdraviim..také mam v octavce motor BXE,najeto 97tis...snad mě tohle nečeká..ale pro všechny případy se chci zeptat..pokud by mi praskla ojnice a rozbila motor a já chtěl pak dat celý druhý motor...tak musím dávát zase BXE nebo i jinou řadu a pak by se napsala jen změna do TP ? A mimochodem...ten můj motor se mě zdá že nějak moc žere...kolem 5,8 při slušné jízdě...s druhou octavkou takhle jezdim normálně za 5,1.. Editováno: 4. Prosinec 2011, autor: PDAQUE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Nejak se mi to nezda, bxe je motor, ktery zvladne rozvodovy remen po 150ti tisicich,takze doufam ze je i lepe udelany... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Na to že se mění řemen po 150t nemá vliv kvalita motoru,ale kvalita řemene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 No ne, čekal bych, že když už si dovolí tomu dát výměnu řemene po 150ti tisících, tak tomu motoru věří a neochudí tomu nějakou část....divný...Jestli mi praskne ojnice, budu hooodně naštvanej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 tak tento týždeň nový prírastok do opravy..OCT II 77kW,najazdené cca 152t km,MR 08 a vozidlo je od bratov s CZ s pražskou ŠPZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gracho Vloženo 16. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 (editace) to snáď nie je ani možné Editováno: 16. Prosinec 2011, autor: Gracho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 16. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 Je jisté že praskne přímo ojnice,nebo se utrhne šroub a poté se to nakopne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 Problém je ve spojení pístu s ojnicí...Pístní čep... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutilferda Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 Měl bych dotaz,BXE 3/06 Je to o kilometrech,stylu jízdy,výrobce ojnic,.......? Měnit při rozvodech ojnici na 3 válci nebo všechny? asi vím jak to pak vypadá,mám starší punto,ojnice se chytla na klice a roztrhla se na dálnici-díry v bloku,vaně,klika zadřená,ventily,neekonomická oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 Problém je ve spojení pístu s ojnicí...Pístní čep... ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutilferda Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie Ale dle tvých fotek se mi nezdá nějaké zadření?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 (editace) Dnes přibylo jedno BMM,přijelo to po svých s krásným klepáním,,,,,,,ZLOMENA klikovka.Následuje výměna půlmotoru. Editováno: 20. Prosinec 2011, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 (editace) ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie To by mohl být případ toho BMM... Editováno: 20. Prosinec 2011, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kelfis Vloženo 14. Duben 2012 Sdílet Vloženo 14. Duben 2012 Zdravim, nevie niekto pricinu tohto problemu? Pripadne ktorych rocnikov sa tento problem tyka? Alebo dat celkovo ruky prec od motorov BXE? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Duben 2012 Sdílet Vloženo 21. Duben 2012 každý motor má něco, jak psal diagnostik, tak v mém okolí se teď zrovna řeší dva BMM oba totožně prasklá klikovka mezi prvím a druhým válcem. každé auto má něco.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Takže tet další BXE... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Kuwa,to je jak na běžicim pase,je vidět jaka je to všechno kvalita.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multa Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 Bohužel mám tu čest přispět do tohoto vlákna :-( U motoru BMM nám praskla klika mezi prvním a druhým válcem. Najeto 105000, olej měněn po 15ti. A teď otázka. Jit cestou výměny kliky atd a nebo raději vyměnit motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 Záleží na tom, jaký motor sezeneš.Pokud nějaký zánovní, málo jetý, tak bych ho tam dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multa Vloženo 7. Květen 2012 Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 Našel jsem dva hodně zánovní, jeden jako novej, ale jak to řešit dokladově? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Motor je výměnný celek, teda můžeš měnit jak chceš. Musíš pouze dodržet typ motoru a to je tady řešený BMM.Jiný tam nesmíš dát. Na STK by Ti vznikly problémy. Dnes se už nezapisují čísla motoru do tech. průkazu... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 A jak jsou na tom motory BLS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 (editace) Tak nějak jsem si všiml, že všichni co jsem psali o prasklé ojnici měli rok výroby 2007,2008. Máte někdo zkušenosti i s jinými ročníky?? Není možnost špatného dodavatele či spojitost s prodloužením o 30 tis. km na rozvodovém řemenu? Editováno: 14. Květen 2012, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Květen 2012 Sdílet Vloženo 15. Květen 2012 S řemenem to vůbec nesouvisí.Příčina není dosud jasná....Jen dohady a domněnky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.