Publikováno Únor 13, 201015 r dnes rano sem prisel k autu a nenastartoval(podotikam za baterkou to neni) potom sem to napichl na VAG a zjistil zajimavy veci a asi to vypada na zapalovaci modul. jo a mam najeto 61000. p.s. vecer pred tim sem normalne prijel. VCDS_Auto_Scan_Roomster.pdf room.pdf
Únor 13, 201015 r Nemáš ten stejný problém co jsem měl já, já jsem to měl stejně den před tím auto šlapalo jak hodinky a ráno byl motor mrtvej tak že ho musely celý vyměnit. Máš to ještě v záruce? Já to ještě měl jinak by mě to stálo 110.000Kč. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=0&start=0
Únor 14, 201015 r Že by odešli všechny cívky,tak to se mi moc nezdá.A když startuješ má ten motor kompresi?Jako jestli se netočí moc ,,rychle''?Já bych zkusil vydělat svíčky,připojit cívky,a zkusit zatočit,jestli to dává jiskru.A nebo ještě zkusit jestli jede čerpadlo v nádrži.V mot.prostoru je napravo palivový vedení-černá a bílá trubička z plastu.Tak ta černá je přívod,tak ji zkus odpojit a krátce zapnout zapalování a měl by z toho cáknout benzín. Asi bych nejdřív zkusil tyto základní věci a pak se uvidí co dál....Ještě mě tedˇnapadlo,nemohl jsi natankovat špatnej benzín? Upraveno Únor 14, 201015 r od Honza 29
Únor 14, 201015 r Autor nevim, ale stala se mi dalsi vec,to s autem se stalo z patka na sobotu a ja nechal v so auto odtahnout a z SO na NE se mi nekdo pokusil v noci vykrast garaz a to se mi zda jako ku.va nahoda. ja totiz bezne dojizdim autem ke garazi aby nesl otevrit vrata od garaze ( mam tam i sklad a v nem nekolik HILTI veci a nejakej material v hodnote cca 200 000) a vse by bylo ha.zlu kdyby se to povedlo. tak se musim podivat jestli nekdo neposkodil auto umyslne aby ho odstranil od vrat.bez ramusu. p.s. nastesti mam pojistenou garaz jinak uz bych nekde vysel na strome.
Únor 14, 201015 r Tady je možné všechno, nikomu se nechce dělat a všichni se chtějí mít dobře. Začíná z toho bý pěkná detektivka
Únor 15, 201015 r já bych řekl,že ti někdo sabotoval auto a chtěl tu garáž naložit do toho auta a myslel si,že když auto nebude pojízdný,tak vypadneš z baráku jinak.
Únor 15, 201015 r vse se rozlouskne dneska nebo zitra kdy zacnou delat na roomoj v servisu To jsu teda zvědavej,na co přijdou,co tomu bude...To s tou garáží je blbý,asi někdo čuje byznys že tam máš hodně věcí,co by se dalo ukrást. Já bych to nějak pořádně zabezpečil.A nebo tam na zmetky udělat nějakou past.Kamošovi takto vybrali dílnu.Měl tam nářadí asi za 300000např.-brusky,kompresor, svářečky,atd.
Únor 15, 201015 r Autor Escrito to bych potreboval, jak to mas udelany ? nebo jaky vyrobce ? jinak s rumem pry nic nebylo prej byl jen uchlastanej jak sem popojel a hned chcipnul!!!! tak vymenil svicky a je to ok,jeste sem pro nej nebyl ale moc se mi to nezda.jestli zas nechtej utajit nejakou vadu.
Únor 15, 201015 r tak kdyz mas vag, tak to muzes kdyztak orientacne zkontrolovat. hele a trochu sem vecpu i jeden dalsi dotaz - zkousels pruziny?
Únor 15, 201015 r Mám tam normální autoalarm http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy...r-286-3702.html gar. vrata na spínač ze dveří na kostru + přilepený otřesové čidlo kde se dá nastavovat citlivost a je to hodně citlivé když zapomenu odalarmovat , strčím klíček a hned to řve. Měl jsem strach z falešných poplachů ale nejsou jen když je velká bouřka a to houkají i ostatní auta. Pak to mám připojené na Pager Jablotron který mám doma a nebo si koupit alarm přímo s pagerem. Houkačku jsem dal do otvoru větrání garáže. Napájení 12V adaptér. Ovladač u tohoto alarmu má dost velký dosah tak pokud máš garáž kousek dá se vypnout i z okna. Jednoduché a levné. Namontoval jsem to protože moje garáž už byla taky vykradená. Já bych tomu věřil že se to přechlastalo, tento motor nemá asi rád krátkodobé starty. Po krátkém startu to blbě startuje, mě to stalo už několikrát, ted už si na to dávám pozor.
Listopad 21, 201212 r Zdravím, mám Škoda Roomster 1.6 16V, ročník 2006. Nejde nastartovat. Na tlakové liště je cca 4.5 baru tlak a po chvilce startování je motor uchlastaný. Zapalování funguje dobře, svíčky jsou v pořádku. Jakmile vyndám celou tlakovou lištu i se vstřikama a nechám ji jen tak ležet (vstřiky namířené do svých otvorů) tak mi motor chytne. Nevím, zda je to tím, že část benzínu se rozpráší jinam a motor se neuchlastá, nebo je to tím, že si to pobere více vzduchu a směs se zapálí. Diagnostiky hlásila bohatou směs, ale jen do prvního smazání. Od té doby diagnostika mlčí. Pokud se někdo setkla s podobným problémem, tak předem děkuji za rady.
Říjen 4, 20186 r Zdravím,mne tiež nejde naštartovať,len točí a nenaskoci.A po zapnutí kľúča nepocojem,ze by čerpadlo dotiahlo benzín.A včera ešte išlo a už nejde.D ďakujem za rady.M otor 1,6 16V,77kw,2007. Upraveno Říjen 4, 20186 r od Boris76
Říjen 4, 20186 r Ahoj Malta,ano má poistku,vsetky som skontroloval a sú dobré.Teraz idem odmerať,ci ide do konektoru čerpadlá napätie.
Říjen 4, 20186 r Voltmeter ukazuje,ze tam ide len 3,5V.To je nejaká blbosť,tam musí ísť predsa 12,nie?
Říjen 4, 20186 r A kde nájdem releovu skrinku?Nejaké relatka som našiel pod vypinacom svetiel a tie cvakajú po zapnutí klucika.A pozeral som ci ide benzín do filtra a nejde,je tam priesvitná trubka,tak je vidieť.
Říjen 4, 20186 r no řekl bych že tam, já tam měl také problematické relé pro denní svícení, ale obávám se že na nějaké hlubší skoumání je to na rozborku palubky
Říjen 4, 20186 r Tak to bude ono,nic viac tam neni a relatka cvakajú,ale zaujímalo by ma či som dobre odmeral to napätie v konektoru na čerpadlo.Lebo netlačí benzín.Idem to ešte raz odmerať.
Říjen 4, 20186 r Teraz ma napadlo,ze mám doma jednotkovú fabiu 1,4mpi,tam čerpadlo funguje,mohol by som ho vymeniť?
Srpen 5, 20241 r Starty a vynechávání motoru Začalo to plíživě občas v zimě horší starty, začalo to plíživě občas v zimě vynechávání a chcípání než se drobet ohřeje motor. Změřil jsem tlaky v palivové soustavě a vyměnil filtr paliva. Na konci vstřikovací lišty je ventilek stačí připojit pistol na foukání pneu. V klidu bez tlaku pa nastartování 1.7 atm. Měl by být 3-4 atm. V nádrži byla zlomená hadička na čerpadle. Po výměně obou hadiček průměr 8 mm na čerpadle tlak v soustavě drží 3,2 atm po nastartování je 4 atm. Vše OK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.