Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Máte někdo stejný problém?

Občas dochází k samovolnému zapnutí předních stěračů a nelze je vypnout :help: . Dešťový senzor nemám !

Roomster 1,4 16V comfort

Vloženo

Pri jake prilezitosti se to stane? Neni to to DOsetreni, tka jako u OII? Treba to mas nakodovany. Tj. po stirani asi 5-10s to jeste jednou setre. A nebo treba stiras zadni okno a skrtnes si i to predek. to se mi taky uz stalo.

Vloženo

mně zase po zapnutí klíčku někdy spustí zadní,jak by si to někdy pamatovalo,že jsem měl přední zapnutý a jak sem couval,tak sem je vypnul a zadek se nestihl spustit.

Vloženo

Pri jake prilezitosti se to stane? Neni to to DOsetreni, tka jako u OII? Treba to mas nakodovany. Tj. po stirani asi 5-10s to jeste jednou setre. A nebo treba stiras zadni okno a skrtnes si i to predek. to se mi taky uz stalo.

Stane se to po nastartování a nejdou vypnout - pouze tak, že vypneš zapalování a po opětovném nastartování se někdy už samovolně nerozeběhnou, ale třeba po ujetí 10km se zase zapnou. Začalo to blbnout po servisní prohlídce (roční). Nejhorší je, že je to náhodný zapnutí a když to hlavně nečekáš - za sucha na dálnici, to je opravdu super. :-)

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Dobrý den, taky mám tento problém. Za jízdy se mi samovolně zapnou přední stěrače - 1 setřou a zase jsou v klidu. Zajímalo by mě, v čem je zakopaný pes. Je to docela nepříjemný :D

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak po dvou návštěvách v servisu - žádný výsledek, vlastně jeden jo : stěrače stále stírají.

Teď sem objednán potřetí, a doufám že už naposledy.

Už sem přišel na to, jak jim ukázat že stěrače jdou zapnout bez použití páčky.

Stačí zapnout klíček zapalování a nebo nastartovat, jít otevřít páté dveře (kufru) a po uplném otevření je přivřít zhruba o třetinu.

A světe div se, přední stěrače se sepnou a stírají dokud se nezavřou dveře kufru, ale i to není 100%. Někdy se taky zblázněj a nejdou vypnout vůbec.

Od té doby, co jsem nechal namontovat hagusy, tak stěrače blbnou. Že by se jim povedlo navrtat nějakej kabel ?

Je nataženej nějakej kabel stropem od zadních dveří do předu? nebo tam žádnej nevede?

Jsem zvědav jak to opravěj - protože dvouletá záruka brzo končí.

Editováno: , autor: Duffi
Vloženo

Po třetí návštěvě v servisu :

Tak i po třetí návštěvě servisu není závada odstraněna. Bohužel auto se leklo návštěvy v servisu a včera ještě závada šla lehce předvéct, ale dneska jako napotvoru ne!

Servis napsal do M.B. o radu co stím. Takže brzo pojedu do servisu po čtvrté ! .

Doufám že Škodovka v M.B. navrhne už nějakou konečnou opravu - výměnu něčeho.

Jinak sem se ptal zda při montáži hagusů nemohlo dojít k porušení nějakého kabelu, a prý ve střeše v tom místě, kde je namontován hagus, žádný nevede.

Takže příští týden se pravděpodobně podívám do servisu.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Po čtvrté návštěvě servisu :

Tak mám vyměněný motorek ostřikování - nápad škodovky M.B.

Tahle oprava tímto způsobem,je opravdu divná.

Tak čas ukáže zda je to definitivně opraveno.

Vloženo

Ono to může mít souvislost - když zapneš ostřik, spouští se zároveň i stěrače a 3x utřou sklo, resp. stírají dokud držíš ostřikovač a pak ještě 2x-3x potom. Já bych spíš uvítal možnost nakódovat zpoždění těch stěračů, aby se rozjížděly s cca sekundovou prodlevou, když už je na skle nějaká kapalina a ne aby trysky začaly stříkat až když jsou stěrače v půlce skla - jak to musí rejpat to čelní sklo...

Vloženo

No když zapnu ostřik tak se stěrače zapnou -to beru jako normální .

To že stěrače nějakou dobu stíraj na sucho je opravdu geniální .

Ale přesto je divný proč když otevřu kufr tak se zapnou přední stěrače ???? to snad nemůže být motorkem ostřikovačů!

Jo takhle motorek zadního stěrače vyměnit - tomu bych snad rozuměl.

No nejhorší je že se to vždy splaší až po nějaké době, a někdy nejdou vypnout vůbec, jedině když dám jednou setřít zadní sklo, tak po setření zadního skla se vypnou i přední stěrače. (přitom nikdy není zaplý ostřikování skel)

Vloženo

taky se divím na ten motorek ostřikovače,ale když si vezmem,že stěrače jsou pořád pod proudem a vypínají se mínusem na koncáku a zapínají se taky mínusem,tak ten motorek to může spojit s kostrou,i to se může stát přes relé atd.

Nemá fabka jeden motorek ostřikovače,že se mění jen směr otáčení jestli na předek nebo na zadek?U některýho auta jsem tohle měnil :palec2:

Vloženo

To že by to mohl být motorek ostřikovačů je divný, protože proč by reagoval na otevření pátých dveří ????? a hlavně se nezapnul , ale zapnul zrovna přední stěrače.

No prostě je to ROOMSTERzáhada.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

F II 2009 podzim koupená. Při použití ostřiku nejdříve jdou stěrače do půlky cykluk a pak začne stříkat voda. Mám za to,že by to mnělo být opačně. Stěrače by nemněli chodt po suchém skle. U zadního stěrače nejdříve ostřik pak stěrač.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...