Listopad 27, 201311 r Já jsem kupoval převodový olej do F I ve Škoda servise. Podle VINka snadno zjistí jaký tam patří (v nabídce mají asi pět druhů), a mám jistotu že jsem nic nepodělal. Hlavně je třeba při nelévání počkat, až nový olej proteče všemi ložisky, já to nechal přes noc v garáži, a ráno jsem tam dolil ještě asi dvě deci do plna.
Listopad 28, 201311 r na to netreba čakať do rána...stačí pri nadvihnutom aute naštartovať,zaradiť 2 alebo 3q a nechať tak minútku prevodovku točiť ..potom vypnúť,skontrolovať prípadne doplniť olej a je HOTOVO
Listopad 30, 201311 r Jistě, i to je jedna z možností. Já chtěl jen říct, že nestačí tam olej jen nalít, a když začne vytékat ven, tak to zavřít a je hotovo. Většinou je tam pak toho oleje málo.
Prosinec 1, 201311 r Trochu jste mi nahnali strach, zdali jsem dost naplnil, už nepamatuji přesně, ale zkoušel jsem jen zařadit asi 3 rychlosti bez startování a pak dolil a uzavřel. Protože jsem neměl auto na rovině, tak jsem dolil o trochu více a doufám že je ve ok.
Prosinec 1, 201311 r Aby se olej alespoň trochu promíchal, ale bylo to nejspíš k ničemu. Řadit jde ale pěkně tak snad je to dobré.
Červenec 25, 201411 r Ahojte, nikde jsem nenasel NM na utahnuti napoustaku+vypoustaku + viko prevodovky ( budu menit tesneni ). Nevite nahodou kde to zjistit?
Červenec 25, 201411 r Diky Moc. Tech 90° po momentu me vzdycky desi jen kdyz to vidim To same hlava na moto. Nejakych 20Mn +180°... Ufff Upraveno Červenec 26, 201411 r od Malta necituj předchozí příspěvek
Červenec 29, 201411 r Takze tesneni vymenene a snad jsem opravil unik. Ac se to zda neuveritelne, problem s unikem oleje mi zpusobila oxidace. Hlinik tak nabyl, ze to prizdvihlo tesneni a udelala se tam meza kterou to unikalo. Aspon to tak vypada. Ukaze to cas. Zatim jsem dal jen 5km a bez kapky oleje.Takze pouceni pro ostatni. Jo jen nevim jestli nebudu muset zkontrolovat hladinu. Z pod vika na me totoiz vychrstlo dost oleje, kterej se tam mozna dostane jen pri jizde. Nevim jestli na tu stranu nejake propojovaci kanal. Ale nalil jsem tam kolem 1.6-1,7l Oleje. Upraveno Červenec 29, 201411 r od milanosor
Červenec 31, 201411 r Tak jsem pres den projel, necha lsednout a nakonec jsem tam nalil jeste 2 decky po okraj nalivaciho otvoru. Takze snad vse vyreseno a uz o tom delsi dobu nechci ani slyset :-/
Červen 11, 201510 r Mne tecie cez spoje poloosy a diferncialu. Musim ist dat vymenit gufera a hned mi doleju olej. Dlho to tam vlhne - asi 2roky - a uz sa mi tazsie radia rychlosti. Co stoja tie gufera?
Červen 11, 201510 r Dnes som sa konečne dostal k vymeneniu toho prevodového oleja. Robil som to v jame, čiže robota celkom v pohode, hlavne mi pomohla originál imbus bit TONA 17 (ak chcel niekto v okolí si požičať, hodte mi správu), ktorý som zohnal za cca 4EUR. Najdlhšie na celej robote bolo asi čakanie, kým sa riadne stará náplň vykvapká von. Von vyšlo cca 1,8litra a aj dnu išlo tolko isto. Takto vyzeral olej po 7 rokoch a 66tis km Ale aky cisty olej? ja som mal taku zaujimavost, na mojom(1,4 63kw 2008) som menil po 120000 olej spinavy cierny vypadavali hrce volajakeho cierneho sairajtu, ako motorovy z stareho diesla po 30000, tak som sa splasil a menil som aj na zeninom htp(bme 47kw 2005) olej cisty skoro ako z flase co som nalieval a to po 155000, daval som origo skodovacky olej + prisadu metabond, oplati sa odporucam, a co sa tyka imbusu 17 da sa pouzit aj 17 stob s dvoma kontramatkami a vyjde to na par centov alebo v nudzi to poskytne kazda aj chudobne vybavena garaz Upraveno Červen 11, 201510 r od Pawouk Necituj tak velkou fotku, zabírá to zbytečně místo a odporuje to pravidlům fora.
Červen 11, 201510 r Co stoja tie gufera?Hoď to sem ten dotazhttp://forum.skodahome.cz/topic/129932-zjišťování-čísel-dílů-etka/page-67#entry2059725 Som na mobile,inak by som ti to vyhľadal..určite niekto s chalanov sa na to podujme Upraveno Červen 11, 201510 r od libero
Červen 12, 201510 r Měl by znát kod převodovky. Cena cca od 40Kč. v ETKE čo som pozeral,tak cca okolo 5€/ks
Leden 10, 20169 r Trochu to tady oživím. Pomalu, ale jistě se připravuji na Velikonoce, kdy má roční servisní interval má 1.2 40kW. Mám nyní něco málo přes 102 tisíc kilometrů. I přes fakt, že jsem toto téma přečetl úplně celé si nejsem jistý, zda je potřeba ten olej měnit nebo ne. Jelikož jsem si jistý, že se olej měnil naposledy před tím, co jsem auto kupoval (cca. 35 tisíc km), tak bych ho pro jistotu vyměnil a dalších 100 tisíc km to neřešil. Nebo to nemám řešit? Mimochodem nemá někdo číslo originálního oleje? Jedná se o čísla G06 072 6A2, G05 217 8A2 a G05 272 6A2? Chci to sehnat u ASParts a nemůžu to podle těchto čísel najít.
Leden 10, 20169 r vidíš, mám už skoro 320t km a ještě jsem se k tomu nedostal ... ale chystal jsem se už několikrát
Leden 10, 20169 r mně říkal mechoš.. mam na sve fabii 420000 km a olej je puvodní.. když už tak vyměnit preventivně kolem 200000km..
Leden 10, 20169 r to Sabiza Jaký tam patří olej si nech zjistit podle VIN kódu. To je jediná jistota.
Leden 10, 20169 r Dobrá, takže to ještě jeden nebo dva roky počká. Alespoň se s tím nebudu muset zaobírat.
Leden 11, 20169 r škoda dily 315kč litr plus pošta.. nečekáš snad, že v origi servisu ti daj ceny jak na eshopu že ne..?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.