Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Fotil jsem to telefonem, takže kvalita ve velkém rozlišení nic moc  :kol-32: .. Kdybych věděl, že tam bude zrovna tento motor, měl bych minimálně zrcadlovku  :kol-28:

Editováno: , autor: Galvi
Vloženo

Tentokrát přijela škodovka za námi, měli jsme přednášku a přivezli sebou i pár věci na koukání a mezi nimi i motůrek.. Pak nějaké auta...

Místo zrcadlovky nějakou kameru typu GoPro HERO3+ a podobně  :kol-28:

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Tak já měl dneska první závadu na motoru. Přepálil se kabel ke svíčce na 3. válci :) Ještě aby taky ne, když vede ani ne centimetr okolo turba bez izolace... Jezdím teď 300-400 kilometrů denně, takže se začínají objevovat první nedostatky :)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Dnes som bol prvýkrát na STK. Nepresiel som. Keď ma technik zavolal pod auto ostal som v šoku. Cely spodok motora totálne zaolejovaný ťahá sa to až na tu sieťku na výfuku. Je zaujímavé že olej nemizne ani pod autom nič. Tak som zvedavý čo na to servis.

Vloženo

mel jsem ten samy problém,je umisteny jakoby ze zadni strany motora dole,je integrovany na blok motoru,ze zhora si to ho vsimnes jen ztezi ale jde to videt,kdyz jsen vlezl pod auto tak jsem to tam mel taky zaolejovane.

Nejlepsi bylo,ze jsem si toho vsiml při 61000,takze 1000 po zaruce a cena 800kc,jen dotahnuti sroubu,kdy mas prosim Te auto vyrobene?jestli to není seriove vis v nejakym horizontu

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nemá, stačí se na něj pořádně podívat - uvidíš zapalovací kabely (už to napovídá, protože kdybys tam měl na každé svíčce zapalovací cívku, vedly by k ní jen "tenké" drátky), které vedou od svíček dozadu k zapalovacímu modulu. ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, chystám se pořídit Roomstera Trumf TSI. Dosud jsem měl k téměř plné spokojenosti Roomstera Style+ 1,4/63kW. Pro hlučnost motoru 1,4 bych rád nyní motor TSI. Četl jsem tady různá hodnocení i mnoho různých testů po internetu, ale dost z toho na mně působí, jako (promiňte mi to) hospodské řeči.  Mohl bych touto cestou poprosit ty z Vás, kteří mají vlastní zkušenost s provozem obou uvedených motorů, jaké je jejich porovnání? Spotřeba, hlučnost, atd. Díky moc.  

Vloženo (editace)

Tak jestli ti připadají reálné zkušenosti majitelů jako hospodské kecy, tak opravdu ti nedokáže asi nikdo pomoct.

 

Jestli tě tedy zajímají mé zkušenosti jako majitele obou motorizací - s každou najeto za rok a půl cca 12 tisíc km, tak hlučnost nižší u TSi, ale u 16V taky žádná tragédie. Spotřeba srovnatelná, TSi při běžném ježdění nemá oproti TSi žádnou výhodu. Pružnost má TSi o trochu lepší, ale žádná raketa to taky není. TSi má sice vyšší krouťák, ale má zase převody víc do rychla. O spolehlivosti jsi už slyšel, k tomuto se nevyjadřuju. 

Editováno: , autor: froggy
Vloženo

Např. příspěvky typu "prý" a "slyšel jsem" nebo "údajně" se jistě nezakládají na osobních zkušenostech. Proto se ptám po skutečných poznatcích z první ruky.

Dnes je jistě vyřešen problém s rozvody, někdo tu však také měnil turbo, někomu se motor pozdě zahřívá. Houpe se volnoběh. To u 1,4/63 neznám, ale ten je zase hlučný.

Rád bych pořídil Roomstera ještě v podobě, v jaké je dnes, protože nástupce už bude docela velká (a tedy i dražší) kráva. Tak abych nelitoval, že jsem si neponechal ten starý...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...