johnk Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Zdravím, netuší někdo jak jsou číslovány piny na konektoru T12d (modrý v oddělovacím prostoru) při pohledu od pedálů? Dávám tempomat a hledám pin č. 4 díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dream7000 Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 ten konektor musis vytiahnut z drziaku, rozpojit a odistit, zalozit PIN, zaistit, spojit a zasunut do drziaka späť......inak PINy su v tom konektore očislované, posvieť si riadne a uvidiš.....doporučujem kablik riadne založiť, predideš tak problemom, že tempomat nejde resp. vypadáva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 30. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 tak uz tempomatim, ale dostat ten konektor z drzaku to je po.eb neskutecnej, tahal jsem ho ven snad hodinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasM Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Taky mě to čeká, chtěl bych se zeptat, zda se k tomu konektoru T12d mám teda dobývat zevniř auta, nebo musím jít do meziprostoru? Budu si muset před odpojením Akumulátoru zvednout stěrače? Předpokládám, že konektor bude nějak přístupný zevnitř někde za jednotkou BSG. Ale jestli to dobře chápu, tak abych byl schopen konektor vytáhnout z držáku, budu muset jít do toho meziprostoru (pod stěračema). Je to tak? díky předem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 přesně tak.. první pod stěrače rozpojit... a pak zespodu vyndat konektor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 10. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 (editace) da se to udelat pouze zevnitr auta, bez sundavani steracu, tak jsem to delal i ja ale dostat ten T12d ze svorkovnice spodem je silenost, ale jde to Editováno: 10. Duben 2010, autor: johnk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasM Vloženo 18. Duben 2010 Sdílet Vloženo 18. Duben 2010 Dnes jsem se úspěšně pustil do tempomatu a pokud se použije origo pin, který by měl v konektoru opravdu držet, musí se nutně na to jít z meziprostoru. Pak to není až taková pakárna. Tady stručně shrnu postup: 1. odmontovat stěrače a kývavým pohybem je sundat z ozubených kůželíků. Zdá se, že to drží jako přilepené ale jde to. 2. sundat pryžové těsnění ze strany motoru, vyjmout plastový horní kryt (rozpojit hadičku k ostřikovači) a mezistěnu ze strany od motoru, kterou drží dva šrouby. 3. odšroubovat dva šrouby které přes pryžové silenbločky drží sestavu motorku štěračů s táhly. Poté vyjmout sestavu ven. Je to tak trošku "Ježek v kleci", ale jde to :-). Samozřejmně také nejprve odpojte konektor k motorku stěračů. 4. odšroubovat tři matky držící plastový kryt konektoru, poté už je volný přístup k modrému konektoru T12d zajištěném červenou lištou. viz foto 5. uvolnit červenou lištu, rozpojit konektor a zatlačit jej dovnitř, uvolnit fialové zajištění pinů atd.... Mnoho zdaru a dík za informace autorům předchozích příspěvků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuhsch Jánsky Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 Ahoj, nevite nahodou jaka patri velikost pinu do tech svorkovnic pro montaz tempomatu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.