acylpyrin Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 ja mam 44kw AZF + čip cimbu, dnes mi akurát zasvietila kontrolka , na 31 litrov som nabehal 460km - čo je necelých 7l/100km chodím 1/3 mesto a 2/3 okresky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 acylpirin,.... normalni spotreba kolik te stal chip od cimbu ? neposkytnul by jsi mi za nejakou korunu data z ŘJ ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 4500,-Sk + cena sacieho potrubia z 50kw verzie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coudy77 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 tak POLO je doma oprava 0,- (naštěstí) jen byl stále otevřený ERG ventil ,tak se musel vyčistit a snad bude na chvíli pokoj.Chyba vyrušena přes diagnostiku. Dále vyrušeno dalších (prý) 20 chyb. Tak jsem zvědav co příjde dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 Spotřeba se nezměnila, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coudy77 Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 (editace) jelikož nemám PC tak až budu tankovat napíšu :-) Editováno: 14. Listopad 2012, autor: žralok Citace předchozího příspěvku ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coudy77 Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 Spotřeba se nezměnila, že? Tak po předběžném měření to vychází dobře ,350km a vyjeté půl nádrže ,což předtím vycházelo pomalu na celou .Jak dotankuju do plné napíšu to přesně. Švarg říkal ,že ještě vyčistil škrtící klapku. Zatím vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzikada Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 čau lidičky, tak jsem si koupil asi před 3/4 rokem Fabku 1.4 MPi, 44 kW, r.v. 2000.... na pohled v docela slušným stavu... po prvním ježdění cca 14 dní už šla do prvního servisu, kde mi museli vyměnit (či opravit) hlavní kabelový svazek... hned na to týden po vyměnit vlnovec... ještě i chybí servo, silentbloky na ramenou a oprava brzd (lepí se pakny), gumové dorazy na zadních tlumičích...... Mám s tím ještě jeden problém a tím je spotřeba, na 9 litrů benzínu ujeto 90 km... tzn. 10l/100km. Termostat mám nový, vzduchový filtr taky.... Tahle spotřeba je po jízdě mezi dvěma obcemi vzdálenými 15 km. Chybu motoru to nehlásí. Ví někdo jak tuhle spotřebu snížit alespoň na 7l/100km??? Docela začínám mít pocit že jsem se s tímhle autem dost napálil...občas převládají pocity o tom že jí pošlu do první stráně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzikada Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 (editace) Chyby na řj - který můžou být související - jsou bohaté směsi - jednou mi to ukáže na 1.válci, po vymazání na 4.válci... myslím že ale to nebude důvod spotřeby... chybu lambdy to nehlásí. tak nějak nevím, co s tím.Ještě mě napadlo - k čemu jsou v pojistkovce pojistky s označením motoru??? Když vezmu zkoušečku, není v nich proud ani ponastartování auta Editováno: 10. Srpen 2014, autor: Honzikada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 čus.. potreboval bych radu zkušených.. dneska jsem menil vzduchovou hadici z filtru ke klapce.. a koukam ze 1a 2 vstrik jsou nejaky mokry... jiz delsi dobu me trapí smrad v uvnitr auta pokavad zastavit treba na semaforu. .. tesnení hrdla motoru jsem menil.. zajimalo by me jestli by to zpravila ta tesnici gumicka.. a nebo je to v (_!_) a budu muset koupt novy vstriky.. po nastartovani to pri rozjezdu cuka jako prase... po mirnem zahrati je to ok.. prikladam foto.. fabia mpi 1,4 50kw r.v 2000,najeto 323000 http://www.imgup.cz/image/hkA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Vyměň těsnící gumičky a máš klid,stojí pár korun a práce je to jednoduchá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Albín tak jsem vymenil všechny 4 spodni gumičky.. jedine + je to ze to prestalo poskakovat za studena.. jinak to porad teče a smrdí.. nemuze byt v (_!_) vstřik ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 A proč jenom spodní? Vstřik má gumičky na obou koncích. Jinak nevím kudy už by ti to mohlo týct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 mno to ma..ale jak sem povolil vstriky a vyndal vsechny na tej liště.. tak sem schodil ty stary gumicky.. dal novy.. kdyby to chcalo zezhora..tak by to bylo videt.. me proste vzlína benzín po bloku motoru.. vše sem očistil.. dal novy gumicky.. a prd.. krom cukani je to +- stejny a porad to chcije.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 ........ a co umejt motor a potom pozorovat odkud to tece ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Lukasona co si precist horejsi prispevky a podivat se na fotku jak to vzlína u vstriků? nevim odkud jinud by to mohlo chcat nez ze vstriků .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 fotku sem vyslovene nenasel, ale je to asi neco v odkazu tak nevim .... kazdopadne to nemeni nic na tom, aby si to popripade umyl a videl by si muze to byt teoreticky treba i spatny tesneni u saciho potrubi .... je to takhle poblity celkem dost, ale tak zalezi na tobe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 (editace) Ten smrad, teklo mi těsnení na čerpadle v nádrži. Uvnitř vozu to smrdělo a to fakt hodně. Sundáš dekl pod zadní sedačkou, který právě moc netěsní a může pouštět hodně smradů do kabiny. Edit: úplně si nejsem jistej, jestli ti tečou vstřiky. Vypadá to, že jen stříká olej okolo hrdla víka ventilů(tzn. špatné těsnění okolo toho plastového deklu). To že se usazuje okolo přirub vstřiků v tom úkosu mi nepřipadá nic divného. Editováno: 7. leden 2015, autor: mi5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 koukal jsem i na čerpadlo.. bohuzel..tak nic neni.. smrad je pryc.. zmizelo to tim pretesnenim vstriku.. ale spotreba ted leti strme nahoru.. za 500kč cca 15 litru.. najeto 130km. kdyby byla v riti lambda tak by se to ukazalo nekde na vagu? hlavne auto jezdi kazdej den a neni moc casu to nekam cpat na servis.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.