Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ahojky taky si dovolím reagovat. Clint píše, že šel z nafty do benzínu a zpátky už nechce. Já jsem přesný opak. Preferoval jsem benzín a teď mám doma Ropáka! Vždycky jsem tvrdil, že ten dlouhodobý výzkum a šílené miliardy vražené do naftových motorů, se měly použít u benzínu. Takhle je tu konkurence schopný naftový motor, ze kterého se už jen velmi těžko povede vytřískat víc. Viz norma Euro 6. Proto jsem byl nadšený z nových "turbo" benzínů. Už to mělo být dávno. Takže moje volba byla jasná. Bohužel se moje očekávání nenaplnilo a dětské nemoci těchto motorů jim u mě vystavily stop! Dětskou nemocí myslím takové neštovice, ale to co potkává tyto motory považuju spíš za rakovinu! Po pár tisících s hrůzou poslouchat a pak se vztekat v servisu...

Takže netvrdím jako Clint, že nikdy, ale až se vychytají "mouchy".

Jinak 4x2 81 kW a průměr 5,7l.

Upraveno od heroman63

Heromane, napiš nám, jaké problémy jsi diagnostikoval, já nemohu říct, že bych zatím měl něco zásadního....mé problémy s O2 FL se týkaly spíše všelijakých pazvuků v interiéru, které se podařilo odstranit, případně problémů s návštěvami kunou....

Já žádné problémy nemám. Musím zaklepat na dřevo! Mám dízla. Ale tady je toho ke čtení docela hodně o problémových řetězech u benzínů. Až se vychytají problémy, půjdu znovu do benzínu.

Upraveno od heroman63

No vídíš heromane63, a mne technik ze servisu Š-A od 2,0TDI odrazoval- turba, vstřikovače při mém stylu a průměrném ježdění. Ovšem TSI se taky, "vycajchlovalo" :kol-26:

  • 5 týdnů později...

Kluci nemá tu někdo za sebou servis v autorizáku po 30 tsi km?  Zajímala by mne orientační cena.

Díky.

to bude stejný jako na 60...to mně stálo 7300,- ( olej, filtry, svíčky,prohlídka) nic víc.....

Upraveno od hadak11

To ti můžu říct přesně,- výměna prach. a pylového filtru + mot.olej s filtrem - 1480kč. Olej jsem měl svůj.

  • 7 měsíců později...

Ahoj kolegové tak už stojí konečně v mojí garáži.Předváděčka 1,4tsi ambition plus,měla najeto pouze 199km do provozu 2.2014.Máte nějaké postřehy na co si dát pozor děkuji,chtěl jsem přidat pár fotek ale musel bych dojít na to jak.

Fotky přidáš v rozšířeném editoru. Ale sem to moc nepatří, založ si svoje vlákno v sekci "Váš Yeti". ;)

To je nesmysl. Kde tu spotřebu vzal???

  • 1 měsíc později...

Chlapi, takže počúvajte môj dnešný poznatok - k spotrebe 1,4 TSI. S Hnedákom sme sa dnes vybrali na nákupnú cestu za tu u nás nedostupným materiálom. Cesta Nové Zámky-Sereď- Trnava (3 zastávky)  tam a späť spolu 183 km. Priemerná rýchlosť podľa MaxiDotu 49km/h a spotreba 6,3 lt/100km. Najviac som išiel cca 90km/h. Z toho ešte cca tak 10 km  "terénna vložka". Ja, a to najdôležitejšie - s prívesom, s plachtovaným prívesom nie príliš naplneným. 

 

attachicon.gif20-3-13.jpg

 

To je , myslím si, celkom dobrá spotreba :kol-47:

Rád by som sa podelli s dnešným mojim poznatkom jazdy 1,4 TSI s prívesom. Aj dnes som mal jazdu s prívesom Nové Zámky-Nitra-Sereď - 135 km, priemerná rýchlosť 50 km/h, spotreba 6,4 l. Príves je presne ten istý čo pred rokom, polovica cesty prázdny a potom náklad cca 200 kg. A spotreba tiež veľmi podobná.

Hezký, ovšem u mne šla do úvahy i přes benzinofilní hlavu varianta s TDI díky častým dálnicím a nafta je přeci malinko vhodnější při konfrontaci se starým EA. Jak bude 211ka, tak se vrátím k benálu.

  • 3 týdny později...

Čerstvá skúsenosť z jazdy po dialniciach Maďarska a Slovinska s mojou 1,4-kou - 2 osoby. Cesta dlhá 565 km iba po dialnici, priemerná rýchlosť 108 km, spotreba 8,0 litra.

Čerstvá zkušenost z jízdy po dálnici. Ol - Brno- Hustopeče a pak kousek po okresce do Pavlova. Cestou tam nevím, ale zpět to ukázalo průměr 6.3l/100....... Nutno dodat že celou cestu jsem jel na tempomat nastavený na 115km ( rychlost jsem překročil jen krátkodobě při předjíždění náklaďáků). V autě dvě osoby a místo zadních sedaček dvě kola.

Vďaka tvojmu príspevku  Artigas som prišiel na to, že hoci priemerná rýchlosť bola 108km/h, ale to platí na celú trasu. Okrem týchto kilometrov po dialnici som mal ešte vyše stovku po okreskách a tak vychádza ten priemer. Po zjazde z dialnice som sa na tento parameter nepozrel. Ja som mal tiež takmer po celej ceste zapnutý tempomat - v rozmedzí 125 - 130 km. 

Taky napíšu svoji zkušenost z letošní dovolené. Cesta do Chorvatska přes Rakousko a Slovinsko, v autě 4 osoby a plný kufr báglů. Cesta tam, všude snížená rychlost na dálnici na 110km/h. Průměrnou rychlost nevím, ale průměr spotřeby byl 7litrů. Cesta nazpět, v Chorvatsku kolony a na dálnicích se dalo už jet 130km/h, což jsem využil, se projevilo na spotřebě průměrem 8,1litrů. Cesta tam a zpět 1500km. 

Ddo má Yetiho, tak to dávno ví, takže spíše jeden řádek pro ty, kdo o Yetim uvažují a sem nakouknou. Při rychlosti nad cca 110km/hod, jde spotřeba dost rychle nahoru.

Artigasi to je u každýho auta  :kol-28:

Keď porovnám Artigasove a moje parametre nákladu, tak je to rovnaké - teda možno nezáleží na tom, kto z nás má väčšie brucho  :kol-28:  ). Ale keď porovnám spotrebu pri dvoch tempomatových rýchlostiach s rozdielom iba cca 10-15 km ale so zvýšenou spotrebou o cca 1,6 litra.... no tak to je už asi na zamyslenie ... keď sa neponáhlate :kol-27:

Holt je Yeti větší "krabice". :kol-28:  Pro srovnání podobné údaje u Octavie 1.4 TSI. Tam ten rozdíl není tak markantní ani u diference 20km/h průměrné rychlosti.

Jak tomu říkám- prchající šatní skříň. Je to auto prioritně někam jinam než na dálniční spěchání. Ovšem jako zrůdnost mi tato kategorie připadá i toliko prezentovaná jako městská auta. Ta by měla být v rámci rozumu co nejmenší pro parkování a s minimální spotřebou. Viz CitiGo.

  • 4 týdny později...

Jak je na tom se spotřebou 1.4TSI?Chci jít do Yetiho v benzínu(jezdím kratší trasy) a po přečtení fóra motoru 1.8TSI a jeho spotřebě kombi kolem 9 litrů mne tato odradila.Svezení asi super,ale žízeň Žigulíka mne vyděsila.Máme ještě Rapida 1.2TSI 63kW,tam je na MD dlouhodobá průměrná spotřeba 5.2 litru (údaj 2).

Tak si myslím,že by stačilo 90kW,jen jak jste na tom s dlouhodobýma průměrem?Dík za info... :kol-34:

Já mám průměr 6,8 litru, ale jezdím delší trasy. Na  kratších vzdálenostech budeš mít pravděpodobně větší spotřebu, moje zkušenost. Ještě bude hodně záležet na tom kde bydlíš, tím myslím jestli jezdíš po rovině a nebo po kopcích. Rovina menší spotřeba, kopce větší spotřeba.

Zdar také jsem se rozhodoval jakou motorizaci pro Yetiho nakonec jsem zakotvil u 2.0 tdi 81kw jezdím cely tyden kratké trasy max22 km denně a jsem na průměrné spotřebě 5.3 litrů pri čerpaní nafty u Eurooilu bez jakych koli problémů s DPF

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.