Froxst Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Koukam, ze nikdo nic? takze asi prece jen koupim novy vacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NÉŤA Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 co máš najeto ? když tak kolem 300 tis km tak určitě vačky. Tak nejprve oddekluj a koukni na ně. Ale je to častá věc tak ta volba bude asi dobrá jen trochu nákladná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubin Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Z křišťálové koule hádat neumím, i já bych to viděl na ty vačky, ale může toho být habakuk. Na dané thema tady určitě něco nalezneš a chce mít jasno o tom, co je příčinou a pak se rozhodovat či koupit nějaký jiný motor a nebo investovat v podstatě do generálky. Chip žádnému motoru moc nprospívá a první 114kW 2,5 byly obvzlášť choulostivé! Hodně štěstí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NÉŤA Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Choulostivé hlavně na čerpadla a vačky. To se řeší stale dokola. Na forech VW a AUDI to je stále dokola. Ten motor prostě prvních cca 200 tis.km maká a pak to jede jedna věc za druhou. Prosakuje olej ,vačky,naf.čerpadla atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin tyčka Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Čau kluci jsem na fóru novej, nicméně mám supa 2,5tdi 120kW r.v. 2004.najeto cca 288tis, rok sem s nim jezdime ve firmě bez problému a teď přišlo něco podobnýho. Celkem to začalo žrát, olej se sral všude kolem, motor zlenivěl a celkem kouřil. Řešení? S kámošem mechanikem jsme to rozhodili a začalo to. Vstřiky repas + fungl novej řídící vstřik (ten prej byl mimochodem viníkem tý žravosti), vymlácený kladky na rozvodech, povolený prsa motoru + ucpanej odfuk klikový skříně (uniky oleje všude kolem). Vačky naštěstí byly ok (jsou s rolnama). Tak se to povyměňovalo, poutahovalo. Výsledek je, nežere, nehulí, neteče olej kde nemá. ALE! Stále je motor lenivej a neochotnej jít do otáček. Po diagnóze a dlouhýmu laborování "překvapivě nečekanej výsledek" čerpadlo před smrtí. Pán co měl auto přede mnou ho tam dával prej z vrakoviště. Přidřenej přesuvník vstřiku takže=repas čerpadla 20 táců. Nádhera. jsem rád že to máme firemní... teď už mě napadjí jenom přední ramena. Jinak auto je to vcelku v pohodě. Osobně bych asi volil v tomto voze buď 1,9 tdi nebo benzín 2,8... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptor2005 Vloženo 21. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2011 (editace) Zdravím Supáci... Tento týždeň sa mi takisto zvýšila spotreba a ráno horšie štartuje. Diagnostika mi ukázala závadu riadiacej trysky a pýtal som sa mechanika, vraj je to určite ono, lebo tá tryska nedáva správne info do čerpadla a tým pádom žerie 12-13 litrov nafty. Doporučujem pri výmene zapojiť do štekra až po naštartovaní, ked bude určite úplne odvzdušnené potrubie, lebo tá tryska je náchylná "umrieť " ked ju prebehnete nasucho, bez nafty. Ked ju žoženiem, a vymením, dám vedieť, či sa to zmenilo, spotreba a to štartovanie ranné. mám 2,5, 114kW Editováno: 21. Prosinec 2011, autor: Raptor2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flat.. Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Ahojte kluci, no jak to tady čtu, tak se musím pochlubit. Mám Superbáča 2.5 Tdi Tiptronic 120 KW model 2007 a po chipu o TDIfun mi to papá např. po dálnici při rychlosti 130km/h kolem 6.7 l/100km. Jinak město kolem 9 l/100km a taky jsem nedávno zkoušel z Brna do Břeclavi po okrscích při největší snaze o nejmenší spotřebu a jel jsem za 4.9 l, což je fakt největší luxus tak s těžkým a výkonným motorem. Takže jestli ženete spotřebu, tak jedině chip u TDI fun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niccollass Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 (editace) Hoj, kde si to dal chipnut a kolko ta to stalo??? Dik Editováno: 11. Září 2012, autor: žralok Citace předchozího příspěvku ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 Kontrolka ESP nemusí mít spojitost jen s ESP. Má to spojitost i se zatížením motoru při jízde vůči otáčkám kol. Pokud Ti psosvěcuje ESP a vagína nic nehlásí, je problém v čerpadle. Jinak repas za 20tis? To si někdo namastil kapsu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Chlapci mam otazocku mam supa 114 KW a dnes sa mi zdala dost velka spotreba ... a palubak by mi ukazal ak by bola nejaka velka spotreba ?? ukazuje v podstate ˇˇrealnuˇˇ spotrebu ? samozrejme ze ukazuje o 1 L menej ale dajme tomu ak by som mal na aute spotrebu velku ukazal by mi to ten palubak ?? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 no a proč by ti to neukázal?Si myslíš že když překročíš třeba 10 litrů tak se palubák lekne a nebude tě informovat?Sis ještě nevšiml co ti ukazuje když nastartuješ auto?jaká je spotřeba?A je nesmysl že ukazuje o litr méně než je reál.Ukazuje dobře.Teda aspoň u mě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Chlapci spotreba mimo mesta 100 km bez dialnice 7,4 L + klima je to ok? 2,5 TDI 114 KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 nic hrozného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Jo jo, papá mi to tak nějak stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Tak koukám, či spíš čumákuju, že by Lukas nejraději do těch 6ti hrnečků načůral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Dik chlapci ... no Lanny ja mam len skusenosti s TDI PD tak som si myslel ci je to ok.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 ....sice opožděně, ale přeci. Lukasi, věřím, že už jsi spokojený, myslím, že jsi zcela v normě a pokud by jsi chtěl ještě více to stáhnout, asi se to dá při dobré vůli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 Napíšu sem taky, i když he to Staré téma. Mam 2.5ku 114Kw automat plus jemný čip na cca 130Kw a diagnostika hlasi tu chybu o zdvihu jehly a spoustu jiných chyb motoru. Dlouhodoba spotřeba je 7l/100km čerpadlo je po repasu vacky původní. A minule sei stalo, zatím poprvé během půl roku co to mam ze se hned po startu rosvitilo esp a zvuk jak hodně vyrechtana atmosféra a desny kovový zvuky z motoru, po zakvaltovani převodovky na druhý stupeň esp zhaslo a zvuk přestal. Nevíte někdo co jde do háj...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 No.... zaprvé mas ko řídící trysku a stim evidentně i naprosto rozhozený předvstřik a pokud ten co daval do auta to čerpadlo po repasu to neudělal na přípravky tak bud rád že to vůbec jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 Naprostá pravda, už jsme si tady i tom psali, že kontrolka ESP není jen na ESP, ale rozhozené VP 44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 A skubani převodovky při razeni už s tim souvislost nemá? Predvstrik nebude nejspíš ready, pac to v zimě chytalo pozvolna a pak bíly dym z výfuku ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 (editace) No ale s tím co nevidět něco udělej ! Fakt mě rozčiluje, když se takto auto zbytečně ničí. Ale Tvoje kára a Tvoje věc Jako zima už byla před půl rokem a jezdit z rohozeným předvstřikem je holá nezodpovědnost. Že Ti to za těch pár kaček za doštelování stojí !!!! Pokud to nemáš vyloženě hodně posunutý, dá se to doštelovat a stačí k tomu jen imbus šestka a schopná VAGína. Nicméně se vsadím, že máš máš i rozhozené rozvody a zpětně pokárej toho, kdo Ti je dělal. Pokud se totiž rozvody a VP44 našteluje na přípravky a správně, není nutnost je dále ladit P.S. škubání automatu je také špatně a začít co nejdříve výměnou oleje. Ale dej to radši někomu jinému, než tomu, kdo Ti dělal rozvody Editováno: 12. Srpen 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 On ten Predvstrik udělat nepůjde když je v háji právě řídící vstrik a to je garda :\ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 No jooo vidíš. Takže investice přeci jen bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 13. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2015 A jak je možné ze to zere min než když je to uplne v cajku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.