Mira.k Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Zdravím, auto z dovozu, značky budu mít až v pondělí, takže zatím lehké seznámení, nevydržel jsem to. O1 2004,tdi 81kw, když to trochu sešlápnu tak cca mezi 60-80 cítím vibrace od přední nápravy,při zrychlování, při plynulé jízdě vše OK, rychleji jsem nejel, přeci jen rovinka na kraji obce. Teď trnu strachy co by to mohlo být. Vepředu jsou nový funglovky kotouče i pneu, je to na liťákách, napadá mě špatně vyvážený kola, či bouchlý liťáky, zkušenosti s tím nemám žádné. Auto po sjetí čtečkou barvy vypadá jako nebourané, servis po celou dobu ve škoda servisu, najeto 220tkm.díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DagO9 Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Ahoj. Já byh začal těma kolama, sundat a nechat je překontrolovat v pneuservisu, nebo je přehoď ze zadníma kolama. Já koupil mé předchozí auto z novejma předníma gumama, nebouraný a pořád byl problém z geometrií. Nikdo to neseřídil, tak snad Ti to dopadne líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Djarin Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Ahoj a vítám Tě do našich řad uživatelů a milovníků vozu škoda octavia. Já být tebou tak určitě začnu tím vyvážením kol. Moje vlastní zkušenost - koupil jsem nový liťáky dezent (u nejmenovaného brněnského prodejce) a letní pneu michelin a před měsícem jsem je přehodil za zimáky a ouha, hned jak jsem jel poprvé nad 100km/hod, tak jsem pocítil velmi značné vibrace ve volantu. Začal jsem řešit co s tím, že by snad geometrie?, vůbec jsem neuvažoval, že by prodejce disků (u které jsem si nechal nazout pneu na disky včetně vyvážení) odflákl vyvážení . No tak jsem jel s hrůzou do servisu, že na nápravě bude něco vážnějšího. V servise výborný přístup komunikativnost a ochota hledat závadu a ne jenom ždímat mou pěněženku. Sundali levé přední kolo a dali na vyvažovací mašinku a ouha....kolo, které má mít házení 0/0 mělo házení 25-35 a tak to pokračovalo se všema a u předního levého dokonce 20-60, no hrůza. Ze servisu jsem odjel spokojenej jako želva a moje spokojení se ještě znásobilo, po tom jak jsem hned po 1km projížďce najel na rovinku a osolil to cca 180km/hod a autíčko v celém rozsahu rychlostí drželo jako dřív a bylo po vibracích ve volantu i od nápravy. Přeju hodně štěstí, snad to bude tak snadný jako u mě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 14. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Doufam, ze jo, jinak diky za privitani. Prvni skodu nemam, jen jsem to vymenil za O1 1,6 55kW, s kterou jsme najezdili 200tkm a uz to bylo holt stary auto a porad neco. Ted mam sice plnou pabu, ale strach jestli jsem nekoupil spatne, doufam, ze ne. Zacinam od kol, to je jasny, nejdriv tam pujdou kola zezadu, kdyz nic tam mam jeste ze stary oktavy zimaky, Novy pneu co tam jsou, tak jsou sice vyvazeny, ale mohly to zmrsit. Popripadne kdyz bude bouchlej rafek, tak na vyvazovacce se nic nepozna ne? To dovazit muzou ale ve skutecnosti to muze hazet, to ze to dela pri zrychlovani se jevi spis na tu nevyvazenost, kdyby byl bouchlej rafek,tak to musi hazet i za normalni jizdy. No snad bude stesti, na dnesek jsem se moc v klidu nevyspal:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 na 99% to bude jen spatne vyvazeny dej to nekam do poradnyho pneuservisu at ti to zkouknou. Pokud to nekdo dela fakt poctive tak to sice chvilku zabere, ale nebude to nic hroznyho a myslim si ze to i kompletne vyresi tvuj problem... jinak vitej mezi TDIcka a at auti slouzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Pokud je veškeré uložení nápravy v pořádku,kola ,tak bych se podíval na stav vnitřních kloubů poloos.Vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 14. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 No to bych měl radost, poloosy jsou asi docela pálka co... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Celé ne,jenom vnitřní klouby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sol.luk Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Měl jsem nedávno přesně ten samý problém.(Octavia II 1.9 Tdi sedan)Prvně jsem to nějak neřešil páč to je moje první škodovka a zkušenosti nulové.Ale nechal jsem udělat geometrii,koupil nové gumy páč staré byly už sjeté,pořád to vibrovalo(rychlost 90-130 km/h) výš už to bylo zase v pohodě.Takže jsem zajel do jiného pneuservisu ať mi to převáží a zkontrolují kola... Tam mi s údivem ukázali házivost mých liťáků.Říkali že to není kruh ale elipsa :-) a prej že v tom prvním pneuservise jsou idioti že si toho nevšimli....Takže jsem si nechal srovnat disky a je to o.k.... Snad jen mně ještě tíží problém že pořád mám pocit jakoby mi uhýbala prdel na nerovnostech...sice né už tolik jako dřív ale pořád to toršku cítím...teď už mně napadají snad jen tlumiče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Ty tlumiče by to mohli dělat.S tím vyvažováním pneu je to hrozný.Také mám dvě špatné zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Celé ne,jenom vnitřní klouby... Také tipuji vnitřní kloub a to na pravé straně(delší hřídel),nesmí mít žádnou vůli(jinak jsou vibrace v tahu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DagO9 Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 No mě taky občas ustřeluje zadek na nerovnostech ale pneu mám sjeté stejnoměrně, lidi si ale stěžují že to O2 dělaj, tak nevím jestli to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesak1188 Vloženo 12. Září 2010 Sdílet Vloženo 12. Září 2010 Ahojte, souhlasím s těmi vnitřními kinetáky, ale ještě bych přidal to, že pokud to dělá v tahu, tak to ještě může být dvouhmotý setrvačník, což bych ti opravdu nepřál. Pokud je veškeré uložení nápravy v pořádku,kola ,tak bych se podíval na stav vnitřních kloubů poloos.Vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.