gula221 Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Má niekto skúsenosť ako sa auto správa ak sú chybné vstreky alebo aspoň jeden. Jeden mechanik mi tvrdil, že mám nízke otačky preto lebo je chybný vstrek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 blbost.Jak nízké otáčky??Kolik to je??Jinak vstřiky se dají diagnostikovat tak nespekuluj a zajeď za někým,kdo ví o co jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gula221 Vloženo 8. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2009 810 otáčok. Toto auto by malo mať min. 860-900. Aj keď auto naštartujem a je vonku -10 tak otáčky nepresiahnu 900. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 motor má na volnoběh neklidný chod. Chvilku jde normálně a pak začne v nepravidelných intervalech poškubávat. Taky se zvýší kouřivost, která může být pozorovatelná i na volnoběh. Ale to s těma otáčkama v souvislosti s vadným vstřikem je kravina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 (editace) mam najeto 108 ti , zda se mi ze auto hur akceleruje .. nekdy i hur startuje motor jakoby zakopne .. turbo menily garancne jeste prvni majitel v 60 ti km .. podarilo se mi nalit cca 40 l benzinu dolil jsem to naftou bohuzel jsem byl nucen dojet do prahy cca 80 km hned druhy den jsem to vylil vycistil a vymenil naftovy filtr od tech dob auto ujelo cca 30 000 km v pohode .. jeste jednou jsem nalil nechtene jen asi 4 l a jednou 2 .. vim ze je to nehorazny ale jsem proste blb. kamarad v servise to pripojil na vag a tam se merily vstriky 1,2,3 mely okolo 0-0,3 ale ctvrty mel 1,2 je to tedy spatny a chtelo by to resit ? myslel jsem jestli jsem nevzal spatnou naftu ale i ted na jinou predtim pap oil ted omv porad podobne .. prijde mi ze po nejakym startu to jede dobre po nejakym zase hur .. jede to ale divne .. a i ten kamarad rikal ze ten motor nejde uplne hezky .. je i takovy hlucnejsi .. nevim jestli to nedelaji i rozvody jestli jsou teda uz na vymenu .. pry by mohly ty vstriky dat do uv lazne , vycistit seridit a nove tesneni vsechny 4 vstriky za 7000 kc cca .. je to normalni cena nebo divna ? neni tam nejaky cidlo co by to mohlo delat ? udajne snad zlobivaji cidla teploty oleje ? kde ale je ? diky moc za radu omlouvam se jestli jsem to popsal moc zmatecne jsem z toho taky ze zmatenej celej k autu se snazim chovat slusne menim olej po 15 - castrol , menim pravidelne vsechny filtry atd . dochlazuju turbo nehonim studeny .. nic takovyho Editováno: 14. Květen 2010, autor: vwberni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Hele pokud se ti podaří natankovat 40l benzínu tak jsi to měl nechat odtáhnout a ne stím jet počítej že ty vstřiky dostaly pěkně na prdel nehledě na to že jsi je mohl odpálit(ohřejou se a UKÁPNOU I SE ŽHAVIČKAMA) PD vstřiky jsou háklivý na kvalitní naftu pokud se pořádně nemažou zadírají se.Každopádně je potřeba je vyndat ven a zkontrolovat je ale tyhle tipy ti tady jentak někdo neodskouší a neopraví. Můžeš se mrknout třeba tady http://www.pentozlin.cz/zkusebny.php nebo hledat na netu i jiný servis. Pak je ještě možnost koupit jiný motor se vstřikama vyjde tě to levnějc než když ty vstřiky necháš opravit,nebo dáš nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Hele pokud se ti podaří natankovat 40l benzínu tak jsi to měl nechat odtáhnout a ne stím jet počítej že ty vstřiky dostaly pěkně na prdel nehledě na to že jsi je mohl odpálit(ohřejou se a UKÁPNOU I SE ŽHAVIČKAMA) PD vstřiky jsou háklivý na kvalitní naftu pokud se pořádně nemažou zadírají se.Každopádně je potřeba je vyndat ven a zkontrolovat je ale tyhle tipy ti tady jentak někdo neodskouší a neopraví. Můžeš se mrknout třeba tady http://www.pentozlin.cz/zkusebny.php nebo hledat na netu i jiný servis. Pak je ještě možnost koupit jiný motor se vstřikama vyjde tě to levnějc než když ty vstřiky necháš opravit,nebo dáš nový. jenze koupit ,, nejaky motor,, muze byt to samy ... mel jsem priprazen vlek a auto za nim .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 No tos mu teda dal.Koupě staršího motoru tě vyjde nejlevnějc než oprava vstřiků ona jejich repase vyjde pomalu na cenu novejch.+máš spoustu dalších dílů- hlava ta se taky cení.,tak já bych rozhodně šel do celýho motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míra Tischler Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Tak to si frajírek, nalít do auta 40 l benzínu a jet s tim.Přemýšlíš trošku??? Nechápu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 (editace) Tak to si frajírek, nalít do auta 40 l benzínu a jet s tim.Přemýšlíš trošku??? Nechápu! porad tam bylo 20 l nafty a je to uz rok a auto porad jezdi normalne .. frajirek nejsem a schvalne jsem to nedelal mel jsem za sebou 1500 km s vlekem ten pumpar rikal ze to tak nevadi porad redit s naftou a ja to pak hned vylil .. co jsem mel delat odstavit auto s vlekem a prijet s druhym pro moje ? bud mi chcete poradit kolik ty vstriky maji mit hodnotu za kolik se tak opravuju a jestli to i po roce se muze projevit protoze po tom co se vylila az dodnes mi prislo to auto uplne normalni .. a nebo se na to vykaslete poznamky o frajirkach mi fakt nepomuzou kdyz koupim nejakej vylitanej motor jak vim co ma za sebou kolikrat tam kdo nalil co a nebo jak se k tomu choval ? to mi prijde jako blbost Editováno: 15. Květen 2010, autor: vwberni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 PD vstřiky ti udělá jen servis kterej je na to vybavenej a má na to mašinu to není jako u vsřikovačů čerpadlo-tryska to dělá kde kdo.Cena repase PD vstřiků vychází skoro jako koupě nových.Podívej se na ten odkaz co jsem psal předtím a zavolej jim oni ti to vysvětlí a určitě řeknou i cenu.A jetýho motoru se neboj on asi každej jako ty do nafťáka benzín neleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 PD vstřiky ti udělá jen servis kterej je na to vybavenej a má na to mašinu to není jako u vsřikovačů čerpadlo-tryska to dělá kde kdo.Cena repase PD vstřiků vychází skoro jako koupě nových.Podívej se na ten odkaz co jsem psal předtím a zavolej jim oni ti to vysvětlí a určitě řeknou i cenu.A jetýho motoru se neboj on asi každej jako ty do nafťáka benzín neleje. uznavam ze jsem blbec a stat by se to nemelo ale vis kolika lidem se to stane ? osobne jich znam nekolik mel jsem vzdy benzinovy auto a je to proste sila zvyku nehlede na to ze u toho 2.0 103kw 16 v ty vstriky odchazi takze kupovat neco vylitanyho nevim . ten mechanik co tam jezdim rika ze umi zaridit uv lazen vstrik vycistit a nastavit novy tesneni chce 1000 za jeden vstrik 2000 za praci a nejaky 1-2 za tesneni cily zhruba 7000 to je teda nerealny ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Tomu bych moc nevěřil pokud by se to čistilo ultrazvukem pak možná jo.Jestli na to nemá mašinu tak to jsou zbytečně vyhozený prachy. Schválně se nejdřív zeptej v servisu co to všechno unich stojí.Ale u PDčka je bolest kabelovýho svazku pod ventilovým víkem,konektory tam vlivem oxidace z oleje ztrácejí vodivost a vzniká přechodový odpor.Tam by to mohlo taky blbnout.To občasný zakulhání by tomu odpovídalo.Neškodilo by udělat flasch řídící jednotky motoru tam by mohl být taktéž problém.Mě to občas na volnoběh jakoby očas jednou zaškobrtlo,vynechalo jedno zapálení (jeden vstřik na jednom válci) a nedělalo to pokaždý.Pak jsem dal jinou ŘJ motoru a je to čistý a kultivovaný chod bez vynechávání a pokulhávání.Je třeba hledat co to může způsobovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 ty jo no ventilovy viko se sundavalo a pretesnoval ho protoze tam nekdo spatne nasadil neco a kapal kolem toho olej . to nevim kdo by to takhle ohledaval . nejhorsi je ze mi prijde ze je to liny jen obcas .. a to startovani je vzdy pres noc kdyz to stoji takovy horsi druhy chytnuti uz je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 uznavam ze jsem blbec a stat by se to nemelo ale vis kolika lidem se to stane ? osobne jich znam nekolik mel jsem vzdy benzinovy auto a je to proste sila zvyku nehlede na to ze u toho 2.0 103kw 16 v ty vstriky odchazi takze kupovat neco vylitanyho nevim . ten mechanik co tam jezdim rika ze umi zaridit uv lazen vstrik vycistit a nastavit novy tesneni chce 1000 za jeden vstrik 2000 za praci a nejaky 1-2 za tesneni cily zhruba 7000 to je teda nerealny ? z vlastnej skusenosti ti mozem povedat, ze robit cokolvek so vstrekmi (tj robit u lazen) je nezmysel. Rozobrat dole dekel z motora, vymontovat vacku, vymontovat kabel + vymontovat vstreky je robota na pol dna a nie pre fusera. Tvoj vstrek ma zivotnost 150 tis km, ak vydrzi dlhsie bud rad, ak kratsie, mas smolu. Akakolvek ina hodnota zivotnosti je nezmysel. Pouzivas piezoelektricky vstrek bosh, cize si mozes najst akukolvek nahradu (kedze na bosch sa robia). Kup vsetky 4 a predtym si nasetri veeela penazi . Mozem ta ale potesit, tvoje cena za 1 vstrek bude vyrazne nizsia ako na vstrek do motora BMN (tj 170 hp), kde sa jeden vstrek pohybuje v cene okolo 700eur tj cca 28000,- sk .. smola je pri BMN ta, ze je to " made in siemens" , kde nahrada nieje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 No uvidíš buď to to bude fungovat dál nebo se to někde projeví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 No uvidíš buď to to bude fungovat dál nebo se to někde projeví. no tak nevim ja mu verim zadny patlal to neni a jeho kolega delal ve skodovce co ted dela s nim a zrejme pres nejaky kontakty by tu lazen zaridil ... nerikal ze je to na hodinu urcite by se to minimalne den resilo otazka je jestli se to teda da repasovat jestli to tomu vstriku pomuze nebo jestli jsou to jen vyhozeny prachy a je treba koupit novy vstriky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Řekl bych že to budou vyhozený peníze.Ale pokud by byl špatnej vstřik zkusil bych ho prohodit s jiným na motoru co funguje a znova projel vagem jestli to bude dělat dál nebo jestli ta špatná hodnota zůstane na tom samím místě.Tím se vyloučí špatný vstřik a vypadalo by to na špatnou kabeláž pod tím ventilovým víkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Jinak pokud chceš nový tak se mrkni tady http://www.cc-autodi...vstrik&items=60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Jinak pokud chceš nový tak se mrkni tady http://www.cc-autodi...vstrik&items=60 12 oci za ks hm to je teda i tak dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Jak už jsem psal za cenu jednoho máš celej motor a další cený díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 16. Květen 2010 Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 Zdravim..zkus se zeptat na AUKRU tohodle uživatele..Prodává nový vstřiky na 1,9 TDI 77kW ... a možná by sehnal i na 2,0TDI 103kW Zde je inzerát: http://www.aukro.cz/item1040600290_vstriky_bosch_octavia_ii.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Dobrý den, dnes jsem dojel z autorizovanýho servisu, kde mi otestovali auto (protože mi škubal motor) a zjistili mi, že vstřikovač na druhém válci je mimo normu = zřejmě špatný. Mám ještě záruku od CarGarantie, takže práci mi hradí ve 100% výši a materiál ve 40% výši, čili já platím "pouze" materiál ve výši 60%. I tak to ale vychází na částku okolo 10.000,- Kč (to je těch mých 60%) za nový vstřikovač. Otázkou je, jestli je nějaká levnější varianta (četl jsem třeba čistění, ale stojí to za to?). Nebo si mám nechat ten vstřikovač vyměnit za ty peníze? Jenom dodám, že tankuju Vervu, případně Top Q s použitím aditiv. Snad 5x jsem natankoval naftu, která by mohla být horší, ale i tak na ni jezdí strašně moc aut. Děkuji za Vaše návrhy, zkušenosti a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Vlákna sloučena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Ještě mě tak napadá, když čtu diskusi o novém motoru.Tady je třeba odkaz na 2.0TDi ale CR za 35.000,- Kč. To se mi snad vyplatí víc koupit novej motor než tam dávat postupně 4 nové vstřiky při ceně jednoho za 15.000,- Kč to vychází na 60.000,- Kč. Jak moc reálná je výměna motoru. Díky Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.