Přejít na obsah

Výhody a nevýhody ročních vozů


martinsticky

Doporučené příspěvky

No když myslíš... O kilometrech nic nevím,a je mi to celkem jedno - koupě ojetiny je nejspíš v tomto bodě vždy tak trochu loterie.

Byl jsem nedávno na servisní prohlídce,kde jsem reklamoval nějaké drnčení v interiéru. S reklamací nebyl problém (technik se jenom podíval do servisní knížky) až na to,že to konkrétní drnčení se jako na potvoru zrovna neprojevilo.

A jen tak mimochodem,proč neodpovídáš na příspěvek kolegy Stanmara? To se ti asi moc nehodí,co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, taky jsem si koupil "roční vůz" ze Škodovky. Předchozí majitel Škoda Auto, auto do provozu květen 2010, kupoval jsem ho březen 2011. Fabia II RS, v plné výbavě. Katalogová cena cca 600tis., nákupní cena 402tis. Najeto 9300km. Naprostá spokojenost, interiér i exteriér netknutý.Volant, opěrky - všechny na oděr namáhané díly naprosto v cajku. Auto mi zatím vozí absolutně bez problémů.

Do nového vozu jsem nechtěl investovat a ojetin z bazaru jsem se bál, takže pro mě jednoznačná volba auto přímo od Škoda Auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý máme své zkušenosti!!! Takže mě bohužel nepřesvědčíš.A já si nemusím nic ověřovat.

No myslím,že Tě nikdo nepřesvědčuje jen Ti tady píšeme skutečnost,ale asi to nemá cenu,zřejmě se chceš jen hádat !

Tedy čekám na Tvé osobní zkušenosti s Tvým referentským vozem a reklamací kterou jsi na něm měl !!!

Uznávám pouze to že v roce 2003 byla záruka na referentské vozy jen 2 roky.(to bylo moje první auto z tohoto programu - krátká Fábie)

To se ovšem změnilo a standartně teď dávají 4 roky (kombi Fábie a Roomster už to měli). Za což se u nového vozu stále připlácí.

Editováno: , autor: stanmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná taky přidám trochu do mlýna po zkušenostech s Novým TSI v roomu jsem se ho nakonec zbavil a jelikož jsem se opět shlédnul v dieslu tak jsem šel po roomu v dieslu jenomže když jsme viděl tu cenu v mé požadované výbavě (cca 490tis) přešla mě chuť. Pak jsem narazil na jednoho referenčního rooma v plné palbě a stál ještě o 120tis méně než ten můj nakonfigurovaný nový, což pro mě bylo celkem lákající nájezd byl kolem 16tis, takže jsem to neřešil a vůz pořídil a jsem max. spokojen. Ještě jsem si podle vin nechal vyjet interní záznamy servisu abych věděl co se kde dělo a naštěstí nic jenom serviska v 15tis. takže za mne referenční vůz dobrou volbou ! přeci jenom auto za 530tis a nebo 370tis je celkem rozdíl ;)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Trochu jsem si procházel momentální ceny ročních vozů R a při porovnání s cenamy vozů ihned k dodání docházím k závěru že se roční přestávají vyplácet.

Např. R - Champion Ambition 1.2 TSI se dá najít jako nový od 239 900 Kč včetně DPH (jestli to je ofšem pravda, často to tam dávají bez DPH...) kdežto roční jsou i dražší... V r. 09 jsem pořizoval (viz. můj příspěvek na předchozí straně) roční R za 215 tis a to jako nové bylo za 390... Akorát váhám zda Champion 1.4 neb 1.2TSI... 1.4 je jen Active ale 1.2TSI Ambition, jenže to TSI...

Editováno: , autor: martt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Cena nového vozu padá hned po koupi. Ale jak tady už jeden zvás psal, potvrzuji že nejlepší je auto fungl nové, protože s referenčními vozy a ročními vozy se jezdí hned z počátku jako hovado, takže toho bych se bál. Tam se neřeší teplota oleje, zda je teplo nebo zima, prostě se jede. Nejvíce jsou nebezpečné podle méhop názoru roční vozy a referenční vozy RS, nebo i TSI co přišly hned na trh, protže každý je chtěl otestovat jak to jede a jak to táhne. A ne jak to jede na spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám něco do tématu.

Kupoval jsem v roce 2008 Fabii Combi 1 1,4 TDI 59 kW, měla najeto 22 000 km. Cena byla 218 tisíc kč, ještě jsem dostal 20 tisíc slevu díky uvěru od Škofinu. Kupoval jsem to přes bratránka, který tam dělal prodejce nových aut, takže spíš mi zjistil minulost toho vozu. Bylo nebourané a bylo na operativním leasingu v nějaké advokátní společnosti. Nyní má auto najeto 108 tisíc km a je naprosto v pořádku. Kromě zbytečné výměny váhy vzduchu se na motoru a předních ramen (důvod je vyšší váha naftového motoru) v cca 65 000 km na autě nic neměnilo. Jezdím jen v klidu na garanční prohlídky a jsem vysmátej. Opravdu toho kupu nelituji a až budu kupovat další auto nebo pro přítelku, tak nebudu váhat a znovu půjdu do zánovního vozu :) A jak ta čtu ostatní tady, tak jsou zatím všichni jen spokojeni :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena nového vozu padá hned po koupi. Ale jak tady už jeden zvás psal, potvrzuji že nejlepší je auto fungl nové, protože s referenčními vozy a ročními vozy se jezdí hned z počátku jako hovado, takže toho bych se bál. Tam se neřeší teplota oleje, zda je teplo nebo zima, prostě se jede. Nejvíce jsou nebezpečné podle méhop názoru roční vozy a referenční vozy RS, nebo i TSI co přišly hned na trh, protže každý je chtěl otestovat jak to jede a jak to táhne. A ne jak to jede na spotřebu.

Tak první roční TSI už jsou ale dávno,dávno prodána. :kol-46: Hm,a motor? Alespoň to bude pořádně zajeto,když se s tím nikdo nesere,jak píšeš. :scooter: A tím pádem se nebudou objevovat dotazy jak se správně zajíždí motor. :kol-31: A jen tak mimochodem,ty kupuješ vždy nová auta? Páč každá ojetina má svá rizika. Zatímco tady máš pořád dluholetou záruku,což v bazaru těžko dostaneš. No jestli bereš jen funglovky,tak to nemá cenu řešit. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...