Přejít na obsah

Anketa - jakou motorizaci vlastníte + benzín vs nafta


Kevvin

  

695 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám 1.8T čipnutý od Sportomotoru + montáž LPG, myslím že je to nejlepší motor co do oktávky dávali, mám ještě AGU s mechanickým plynem. Co se týče nákladů, těžko bude někdo s jakýmkoliv nafťákem jezdit za míň, než teď jezdím s tím plynem. Mimo město s velkým podílem dálnic mám průměr kolem 7,5 l plynu, město dělá 10 l plynu a když jezdím okresky, není problém se dostat pod 7l. Motor tichej, výkonej, malý ručení a při pravidelný péči a slušným zacházení ho nepotkávaj žádný fatální problémy. Olej měním po 10 tis. Mám už třetí auto v plynu a nechtěl bych už nic jinýho, je to pecka :palec2: . A 1.8T je rozhodně velice povedený motor, to nový 1.8 TSI už není úplně ono. Pokud bych se náhodou zbáznil a chtěl naftu, což nehrozí, tak jedině první TDI 66 a 81 kw, myslím že to co následovalo už byl jen časovanej průser. Možná až současný common raily by měly mít předpoklady k nějaký výdrži, ale kdoví. A když vezmu poslední hledisko a sice ekologický parametry, tak nic čistčího než LPG se v autě spalovat nedá. To sice není primární důvod proč to mám v autě, ten důvod je samozřejmě úspora financí, ale mám z toho aspoň lepší pocit. Není nic hnusnějšího, než čuchat ty oblaka kouře z načipovanejch TDíček, o karosách a áviíích raději nemluvit.... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj doteď jsem jezdil jen benzínem, točení motoru a ten zvuk má něco do sebe ale spotřeba je spotřeba .... OI 1,9TDi 74 kw 4x4 - the BEST :)

Proti gustu žádný dišputát.

Já když jedu na spotřebu s benzínem, tak 6,5L, ty pojedeš o 2L míň, tj cca 70kč na 100km. to mě fakt nezabije.

Když si vezmeš za jaký hovadiny lidé utrácejí peníze.......

4x4 ti docela závidím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

O1 66kw + čip + eger off

dálnice s klimou (pořád kolem 120 km/h) 4,5 L/100km

spokojen

dříve

O1 1,6 74kw

bez klimy dálnice (pořád kolem 120 km/h) 9 L/100km

nespokojen

při ceně PHM 35,-/Ltr .... jasná volba

náklady se mi zdaji stejný (u N turbo a rozvody, u B klapka škrtilka, lambda ....

... mě to příjde podobný skorem )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ach jo, divím se, že tohle téma pořád někdo řeší, zvláště u pelešárny jako je O1. Pořád je to auto, které vypadá skoro stejně od roku 96 do roku 2010, tj. asi 15let!!! Nikdo se za octávií ani neotočí a vy tady pořád řešíte, co je lepší. Je jasný, že každý si hájí to co má. Měl jsem benál, hájil jsem benál, mám naftu, hájím naftu.

Já jsem byl odpůrcem Octavie dost dlouho, nakonec jsem si ji stejně koupil jen z důvodu, že je to prostorné combi, silný motor, nižší spotřeba, levnější a jednodušší servis. Prostě je to praktické auto, které ale nijak neoslní.

Jednu věc jsem ale nepochopil, proč tady benzíňáci hájíte benzín, když většina z Vás stejně jezdí na LPG????????? Pořád hájíte ekonomičnost provozu oproti TDi a ve finále tam cpete plyn a na benál jedete pár km. Když už jste tady udělali anketu benzín vs. nafta, tak byste se toho měli držet. Nafťáci sem taky necpou, že můžou jezdit na olej atd. Jsem zvědavej, jak budete hájit benálek s lpg, až k LPG napaří spotřební daň.

Když jsem měl benál, jezdilo se s tím určitě líp v zimě, hned to topilo, motor za chvilku ohřátej, ale zas vyšší spotřeba, člověk víc přemýšlí nad tím, zda předjíždět či ne, odcházejí lambdy, škrtící klapky, svíčky atd. Nafta je zvláštní, pokud se bavíme o koncernu. Dost syrový zvuk za studena, zvláště v zimě, topení moc rychle není (ale trošku to vykompenzují výhřevy sedaček), ale zase dvouhmoty, turba, ic, vstřiky. Je toho prostě taky dost, spíš ještě víc. Záleží, co každému víc sedne. Já radši syrovější chod a ostrou jízdu, kam se dostanu k 8L namísto benálu, kde jsem s RS jezdil za 15L při ostřejší jízdě.

Když jsem prodal naftu, šel jsem do benzínu, ale to nebyla jízda. Pořád jsem se musel krotit, protože když jsem viděl palubák, tak mi to nějak nedovolilo na to šlapat. Tak jsem to prodal a jsem spokojenější, do doby než se to po....:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ach jo, divím se, že tohle téma pořád někdo řeší, zvláště u pelešárny jako je O1. Pořád je to auto, které vypadá skoro stejně od roku 96 do roku 2010, tj. asi 15let!!! Nikdo se za octávií ani neotočí a vy tady pořád řešíte, co je lepší. Je j

Já jsem byl odpůrcem Octavie dost dlouho, nakonec jsem si ji stejně koupil jen z důvodu, že je to prostorné combi, silný motor, nižší spotřeba, levnější a jednodušší servis. Prostě je to praktické auto, které ale nijak neoslní.

S většinou věci bych souhlasil,ale pár věcem bych si dovolil oponovat.Ano je to 15 let staré auto,ale ve své době dá se říct nadčasové a spolehlivé.Je pravda,že takových aut je a bude mnoho a jen hodně málo aut mělo schopného následovníka viz např VW Brouk-jeho následník to byla podle mě katastrofa..Že se za ním nikdo neotočí?Vždyť se podívej,když vezmeme v potaz stáří vozu,jak jich je většina i po těch letech zachovalých.Proč se asi v německých autobazarech drží ceny Octavia I stále docela vysoko_Já se otáčím pokud mi to situace dovolí skoro za každou a myslím si,že nás majitelů jedniček asi většina.Podle mně už 2 a Škoda Octavia II facelift takovou popularitu mezi lidmi nedosáhnou .Ať se to týká vzhledu a to už nemluvím o spolehlivosti a poruchovosti.Z toho důvodu vím,že příští auto určitě nebude Octavia II,ale nejspíš Yettina.Jsem denně na silnicích a můžu říct,že těch porouchaných Škoda Octavia II a II facelift jsem viděl dost a dost,ale Octavia I bych spočítal na prstech jedné ruky.Ono si stačí promluvit s pár automechhaniky,jaké poruchy a jak časté jsou u Octavek.Auta jsou více méně stále více vyráběná jako spotřební zboží.Porouchalo se to - vyhoď to a kup nové.To je motto mnoha automobilek.Koupě auta není pro mnoho z nás stále levnou záležitostí a mnoho z nás bere auto i jako srdeční záležitost.S každým prodaným autem jsem se nerad loučil.To je pár důvodů,proč jsem šel do Octavie I TDI 66KW rok výroby 2006 a ne do Octavia II .Pro jasně mluvil vzhled-spolehlivost-prostornost-pohodlí-malá spotřeba-dobrá antikorozní ochrana-v zimě bezproblémové starty-relativně levný servis a dostupnost náhradních dílů. :feve: :feve: :feve: :feve:

Editováno: , autor: Edimax519
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Já nikde nepíšu, že je to špatné auto. Mě prostě design moc nenadchl, ale ani neurazil. Prostě průměr. co se týče motoru, spotřeby a prostornosti je to dobré a kvalitní auto. Bohužel i ceny jsou trošku přehnané na roky výroby, ale zas netrpí na plno kravin jako novější auta. Jediné co jsem tady řešil je to, proč rýpete do výhodnosti benzínu či nafty. Každý motor má svou klientelu. Jen bych byl rád, kdybyste jezdili jen benzín a naftu a pak to tady rozebírali. Ono nejde řešit LPG a naftu dohromady. A co se týče těch 1.8, tak když se začnou srát, tak to už stojí taky za to:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Přidán výsledek, 66 kW traktůrek...

Sic ve světě motorů TDI, mraků snímačů elektroniky aj. pořád tápu v důsledku dřívější konzervativnosti stylu - co není v Trabantu, to je zbytečnost, ale přidám se k diskusi. Od 19. listopadu mám s Octou naběháno 1581 km, vesměs pocuky po městě, starty v mrazu, sem tam dálnice a okresky, a ač se nedaří nahánět mimoměstskou spotřebu pod 4,7, jsem s vozem a motorem spokojen (sic uvažuji o chipu). Srdcovka je pro mě Trabant, Tatraplán, Wikov aj, tenhle koráb beru jako spotřební zboží, takže mě zajímá dostat se spolehlivě a za co nejméně z bodu A do bodu B, aniž bych brzdil provoz.

Benzín jsem pod tátovo vlivem vyznával taky, ale co jsem před více než rokem začal jezdit s Oplem 1.7 TD, hned jsem otočil, nízká spotřeba, záběr od spodu. Jestli s Octou 55 kW je úspěch jet ve městě za 8, nebo s krapet silnějším traktorem bez problému pod 6, to je rozdíl, o hravém vyjetí kopců na 5ku ani nemluvě.

S LPG mám zkušenosti v motorových vozících, na které dělám technické a školení, v jednoduchém traktorovém motoru 1203 je to přínos, ale do vstřikového motoru bych to nedával. Veliká investice, oproti benzínu víc udržby. Toť můj názor.

Editováno: , autor: honzafi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...