kláca Vloženo 24. Srpen 2006 Vloženo 24. Srpen 2006 ještě sem zapomněl napsat, včéra sem v servise viděl letáček se super akční nabídkou, tempomat s montáží za 6990,- Citovat
Jar_da Vloženo 24. Srpen 2006 Vloženo 24. Srpen 2006 Kláca: neboj půjde to, zvládneš to NoiseR: čoveče, včera jsem si na tebe vzpomněl, když jsem jel Plzní Kluci, tak si dejte sraz na půlce cesty, vždyť to máte po dálnici oba, za hoďku se potkáte. Jinak přeju šťastné cesty oběma. Citovat
NoiseR Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 Kláca: neboj půjde to, zvládneš toNoiseR: čoveče, včera jsem si na tebe vzpomněl, když jsem jel Plzní Kluci, tak si dejte sraz na půlce cesty, vždyť to máte po dálnici oba, za hoďku se potkáte. Jinak přeju šťastné cesty oběma. Tak ja uz jsem zpet, tempomat super, nevim, jak jsem mohl jezdit bez nej Jakr: Priste az pojedes, se ozvi Citovat
fabka Vloženo 2. Září 2006 Vloženo 2. Září 2006 Zdravim. Tak som si uz aj na namontoval tempomat. Bola to trocha piplacka dostat sa k tomu konektoru za budikmi, ale je to nakoniec ok. Po montazi mi zacala svietit kontrolka airbagu. Zrejme sa zapisala do pamati chyba pocas montaze a je treba iba vymazat pamat chyb v rj airbagu. Na tom by nebolo mozno nic zvlastne keby VAG-COM nevypisoval to varovanie pre airbagy z roku 2000-2001, myslim, ze to bolo 6Q0 909 605 H (A). Ja mam modelovy rok 2001 (VIN), vyrobene 2000. Ako zistim aku rj airbagu mam, ked nemozem pouzit vagcom? Citovat
NoiseR Vloženo 2. Září 2006 Vloženo 2. Září 2006 Zdravim. Tak som si uz aj na namontoval tempomat. Bola to trocha piplacka dostat sa k tomu konektoru za budikmi, ale je to nakoniec ok. Po montazi mi zacala svietit kontrolka airbagu. Zrejme sa zapisala do pamati chyba pocas montaze a je treba iba vymazat pamat chyb v rj airbagu. Na tom by nebolo mozno nic zvlastne keby VAG-COM nevypisoval to varovanie pre airbagy z roku 2000-2001, myslim, ze to bolo 6Q0 909 605 H (A). Ja mam modelovy rok 2001 (VIN), vyrobene 2000. Ako zistim aku rj airbagu mam, ked nemozem pouzit vagcom? nemam v tomhle moc zkusennosti, ale osobne, co se VAGu a airbagu tyce, jel bych si to nechat vymazat do servisu Das jim maximalne na kafe... Pro ostatni poznamka, ze pred montazi je idealni odpojit baterku Citovat
Martinoslav Vloženo 2. Září 2006 Vloženo 2. Září 2006 Souhlas, odpojit baterku je idealni stav. Ale neni potreba, staci jen nenechavat klice v zapalovani Citovat
fabka Vloženo 2. Září 2006 Vloženo 2. Září 2006 Pri montazi som samozrejme baterku mal odpojenu. Lenze som najprv zle zasunul konektor do budikov... a vtedy sa zapisala ta chyba... Citovat
NoiseR Vloženo 2. Září 2006 Vloženo 2. Září 2006 Pri montazi som samozrejme baterku mal odpojenu. Lenze som najprv zle zasunul konektor do budikov... a vtedy sa zapisala ta chyba... ??? Do budiku? Tys je vyndaval? Citovat
fabka Vloženo 2. Září 2006 Vloženo 2. Září 2006 Ano, ale nie kvoli tempomatu. Chcel som si to pozriet, aky je k tomu pristup, lebo chcem davat maxidot... Citovat
romaneek Vloženo 4. Září 2006 Vloženo 4. Září 2006 Taky už mám namontováno....Neni na tom nic těžkého,jen ten přístup-ještě,že má mladá o polovinu menší ručičky než já a odvahu mi pomáhat... Žádné šroubky nezbyly-kupodivu Citovat
thomasino Vloženo 17. Září 2006 Vloženo 17. Září 2006 Taxem se dneska vybicoval a taktez namontoval. A jenom chci doporucit, jak se dostat ke svorkovnici. Uplne v pohode to jde interierem, samo dolu plast pod volantem, odsroubovat svorkovnici s + (na pricnem nosniku), pak vyklopit RJ a stahnout dolu releove plato. Pak je bezproblemovy pristup k leve casti svorkovnice(viz. bidne foto) Citovat
Gil Vloženo 17. Září 2006 Vloženo 17. Září 2006 Když mám origo fábiáckej tempouš a koupím ze superba páčku, budu se muset "hrabat v elektrice nebo jen přehodím a tadá? Citovat
Strojvůdce Vloženo 17. Září 2006 Vloženo 17. Září 2006 Stačí přehodit páčku. Ale musí dolu volant. Elektrika zůstane stejná. Citovat
Majk Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 Takže jestli to dobře chápu,tak MR05 se zapojuje na červený konektor a PIN 10 zůstává.Je to tak? Citovat
NoiseR Vloženo 27. Září 2006 Vloženo 27. Září 2006 Takže jestli to dobře chápu,tak MR05 se zapojuje na červený konektor a PIN 10 zůstává.Je to tak? pokud mas v leve casti konektoroveho boxu hodne konektoru (typicky MR04 a niz), pak to bude takhle. Das ten kabel do bileho konektoru v leve casti pin 10 (uprostred nahore). Pokud mas v leve casti konektoroveho boxu "prazdno", pak zapojujes takhle - jedna se o ten bilej kabel v cervenem konektoru... pin 6 Citovat
xandrew Vloženo 1. Říjen 2006 Vloženo 1. Říjen 2006 Po precteni hromady prispevku jsem stridave presvedceny ze to zvladnu a pak zase ze ne. Palubka se mi sundavat moc nechce a tak po vcerejsi obhlidce mam obavu jestli nekda nahmatnu ten zaklety bily konektor na mezistene (zatim jsem nezahledl). Komfortka je vlevo u pojistek? To bude dalsi orisek a nakonec vytazeni pinu z konektoru na brzdovem pedalu - predpokladam, ze prave (pouze) na toto je potreba vypichovak, ktery je v navodu na montaz uveden. Dostanu ho ven i bez nej? Navic me obcas nekdo postrasi, ze pri neopatrnym zachazeni kolem kabelaze pod pristrojovkou hrozi utrzeni dratku. Citovat
Strojvůdce Vloženo 1. Říjen 2006 Vloženo 1. Říjen 2006 Nic se neboj. Komfortku nepotřebuješ, tebe zajímá centrální ŘJ, ta je u pojistek. Místo vypichováku jsem použil dvě roztažený kancelářský sponky a vpoho. Citovat
profor Vloženo 1. Říjen 2006 Vloženo 1. Říjen 2006 Po precteni hromady prispevku jsem stridave presvedceny ze to zvladnu a pak zase ze ne.Palubka se mi sundavat moc nechce a tak po vcerejsi obhlidce mam obavu jestli nekda nahmatnu ten zaklety bily konektor na mezistene (zatim jsem nezahledl). Komfortka je vlevo u pojistek? To bude dalsi orisek a nakonec vytazeni pinu z konektoru na brzdovem pedalu - predpokladam, ze prave (pouze) na toto je potreba vypichovak, ktery je v navodu na montaz uveden. Dostanu ho ven i bez nej? Navic me obcas nekdo postrasi, ze pri neopatrnym zachazeni kolem kabelaze pod pristrojovkou hrozi utrzeni dratku. preto som daval dolu palubku:-) najjednoduchší prístup ku tomu konektoru. vedla poistiek je BSG, komfortka jed nad pedálom plynu:-) a nemusiš konektor vyťahovať, stačí ked tu izolaciu trochu odhrnieš a napajkuješ kablik na ten spravny a zaizoluješ:-) a mne sa zda že tie kabliky su dosť pevne nato aby si ich utrhol:-) Citovat
xandrew Vloženo 1. Říjen 2006 Vloženo 1. Říjen 2006 a nemusiš konektor vyťahovať, stačí ked tu izolaciu trochu odhrnieš a napajkuješ kablik na ten spravny a zaizoluješ:-) No kdyz uz na origo kabelazi je ten konektor na na zapojeni vytahnuteho pinu a pripraven novy na zasunuti, tak proc ho nevyuzit :-) Citovat
profor Vloženo 1. Říjen 2006 Vloženo 1. Říjen 2006 a nemusiš konektor vyťahovať, stačí ked tu izolaciu trochu odhrnieš a napajkuješ kablik na ten spravny a zaizoluješ:-) No kdyz uz na origo kabelazi je ten konektor na na zapojeni vytahnuteho pinu a pripraven novy na zasunuti, tak proc ho nevyuzit :-) tak to ano, ja som taky kabel nemal:-) a bol to origo:-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.