Přejít na obsah

Saci potrubi fabia 1.4 MPi


Martinoslav

Doporučené příspěvky

Panove, potreboval bych poradit od vas, co jste zbehlejsi v etce a podobnych SW.

Mam saci potrubi z fabie 1.4 MPi a nevim jestli mam to spravne :) Opsal jsem si z nej vsechna vyrazena cisla, tak je tady napisu a moc by mi pomohlo, kdyby mi nekdo z vas rekl, na jaky typ motoru je urceno - jestli na 44kW nebo 50kW.

Na potrubi je vyrazeno toto:

047129743AA

5WS0200.5

pgp + 36718890

Nevim co ta cisla znamenaji, ale pri hledani snad pomohou ;)

Za pripadou pomoc dekuji!!! -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_-

Jesteze mam to potrubi zadarmo ;) Tak snad se mi ho podari vymenit za to z 50kW verze.

Pak uz jen vyresit preprogramovani RJ. Kdyby nebyl Cimbu tak drahej, tak bych jel za nim... Chjo...

Mě to Mr. Cimbu provedl za 4k bez dokladu, ale už to budou 4 roky, ani jsem k němu nemusel jezdit, domluvili jsme se, až pojede kolem (přes Olomouc). Jestli máš ale i jinou hlavu a vačku, pak by bylo potřeba optimalizovat naladění Ř.J. pro konkrétní motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...

Takže když mám 1.4 MPI 44 KW a chtěl bych trošku zlepšit vlastnosti motoru, tak dát sání, vačku z 55KW a nechat předělat ŘJ motoru? Co škrtící klapka popř jiné věci, to se měnit nemusí? Jinak někde na foru tady jsem se dočetl že 50KW sání je oproti 44KW vevnitř asi o 3mm jinak vyfrézované, to je asi jediný rozdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pokud si chces trochu výkonově polepšit, sežeň si akorát sání z Fabie 1,4 50kW.

Zlepšení, co jsem postřehl byl větší výkon od cca 3500ot nejvíce okolo 4000ot a maximálně použitých otáček ze 4500 na 4800ot. Spotřeba byla téměř stejná.

Sání z 50kW má vetší difuzor, takže nasaje vzduch rychleji, to budou asi ty 3mm.

Někde jsem četl doporučení pro takto upravený motor (bez čipu) jej dlouhodobě nevytáčet přes 4000ot (chudost směsy). Osobně jsem se do těchto <b>dlouhodobých </b>otáček dostal 1x ročně při cestě do ALP a zpět na německé dálnici asi 400km a zpět. Plně obsazene auto, plej kufr, rakev, takze plnej plyn byl někdy téměř podmínkou (na 4000ot je tacho cca.140kmh).

I tak bez čipu ten motor má najeto s tímto sáním 40000km a jezdí do dnes bez vady na kráse (nežere olej, motor bez problémů)...najeto má celkem 155000km.

Editováno: , autor: Haski
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...