Přejít na obsah

Vypinanie motoru


Neo-M

Doporučené příspěvky

Dufam ze takato tema tu este nieje. Cez zimu som mal problem ze sa mi pri jazde sam od seba vypol motor, pol roka som mal od toho klud a dneska zase.

Prebieha to asi takto, ked mam zapnuty motor a teplota je klasicky v polovicke, otacky klesnu na nejakych 400-500 a po chvili sa vratia. Normalne ich mam 900 neviem ci je to malo nerozumiem sa do toho velmi

A za jazdy: S autom zacne akoby poskakovat otacky klesnu na 0 a motor sa vypne a svieti iba baterka, na diagnostike nic nezistily, ale myslim ze to nebude motorova chyba ale elektricka.

Robi to IBA ked brzdim a je jedno ci volnobeh alebo mam zaradenu rychlost je to to iste. A nerobi to pravidelne iba obcas, ale predsa len je to dost nebezpecne.

Ale pametam si ze v zime ked sa mi to stalo dupol som na plyn a motor naspat naskocil. Podarilo sa mi to 2x a hned ako sa vypol, dneska som dupol na plyn ale nenaskocil

prosim vas poradte ak niekto mate s tymto skusenosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příteli okřídleného šípu,

dedukuji, že máš asi naftu, že? Pokud ano, kdy jsi měnil palivový filtr, můžeš mít přicpané sítko v čerpadle v nádrži, odchází relé palivového čerpadla. To je základ. Pokud toto vše bude v pořádku, tak bude zapotřebí provést diagnostiku. Radek.

Editováno: , autor: cartmanko
necituj prispevky nad sebou.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudem zakladat podobnu temu, takze podobny problem aj s moznym dovodom

1.4 16V 55KW 2000

Rok 2009: Chorvatsko, zapnuta klima, vonku 35 a motam sa pomalicky po centre mestecka, tesne ako som dorazil do campu tak mi normalne v rychlosti pod plynom zhasol motor, rozvietila sa kontrolka elek. motora, rucicka otackometra doslova zletela dole a hned na to nabehol, rucicka vyletela spat hore a kontrolka zhasla. Toto cele sa udialo asi tak za pol sekundy. Hned na to som dorazil do campu a auto som zaparkoval, potom sa to neobjavovalo takze som to neriesil.

Rok 2010: Chorvatsko, zapnuta klima, vonku 32 a motam sa pomalicky po centre mestecka v zapchach. Vychadzam mimo mesta, rozbehnem to na 90. Pocas asi 10km sa mi presne tato ista popisovana vec stala 5x.

Vsetko sa dialo pod plynom, nie pri brdeni, na cca 2500-3000 otackach. Na jar tohto roku som menil olej+filter, vduch. filter, paliv. filter. Pred oboma dlhymi jazdami som dolieval olej, tento rok sa mi podarilo asi 2mm nad rysku.

Vsetky problemy sa teda udiali len v horucavach pri pustenej klime a po tom co som jazdil pomalicky v meste (co znamena obrovsky naval horuceho vzduchu na motorovy priestor), z coho mi vychadza asi jedine aj ked neuveritelne a tazko vysvetlitelne - prehrievanie niecoho (riadaca jednotka?). Ma niekto podobnu skusenost alebo vedeckejsie vysvetlenie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se podívej na vyvěšené téma tady v sekci elektrika, tam máš povídání o hnijícím kabelu hodně, tak třeba tam něco najdeš http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/

a když odpovídáš na poslední příspěvek tak necituj ten poslední, použij to tlačítko níže "Přidat odpověď" a ne "Odpovědět" ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...