Listopad 11, 200618 r Ja cakam kym nezhasnu vsetky a az potom nastartujem. A podla mna ma to zmysel cakat kym pozhasinaju tie kontrolky lebo sa aspon pripravy auto na jazdu pripravi jak?
Listopad 11, 200618 r Já startuji až vypne benzínové čepradlo...otočím klíčkem - kontrolky se rožnou-čerpadlo zabere-kotrolky zahasnou-a cca za 2s vypne čerpadlo a v ten okamžik startuji..
Listopad 11, 200618 r Ja cakam kym nezhasnu vsetky a az potom nastartujem. A podla mna ma to zmysel cakat kym pozhasinaju tie kontrolky lebo sa aspon pripravy auto na jazdu pripravi jak? no cerpadlo a podobne veci ... sa pripravia
Listopad 11, 200618 r Nečekám je to zbytečné a návod k obsluze neříká, že by se mělo počkat. Jen když startuju studený motor, tak počkám až čerpadlo natáhne benzín.
Listopad 11, 200618 r Nečekám je to zbytečné a návod k obsluze neříká, že by se mělo počkat. Jen když startuju studený motor, tak počkám až čerpadlo natáhne benzín. dobře návod to neříká...ale nějak si myslím( ač je to jen muj pocit),že počkat je k autu ohleduplné...
Listopad 11, 200618 r Vše se otestuje i po nastartování. Kontrolky svítí jen pro kontrolu, že opravdu svítí. U dieselů dokonce návod píše, že pokud je venkovní teplota nad 5 stupňů, tak se nemusí čekat na zhasnutí kontrolky žhavení - rozsvítí se jen pro kontrolu na asi 1 sekundu.
Listopad 12, 200618 r rkonf: Koukam, ze mas MR2005 jako ja, tobe nenatahne cerpadlo benzin kdyz otevres ridicovi dvere? (po delsim stani, u studeneho motoru) Je to v podstate jedno, jen uvadis, ze cekas az cerpadlo natahne benzin, mne to po delsim stani (minimalne nekolika spis desitek minut) dela po otevreni ridicovych dveri.
Listopad 12, 200618 r rkonf: Koukam, ze mas MR2005 jako ja, tobe nenatahne cerpadlo benzin kdyz otevres ridicovi dvere? (po delsim stani, u studeneho motoru)Je to v podstate jedno, jen uvadis, ze cekas az cerpadlo natahne benzin, mne to po delsim stani (minimalne nekolika spis desitek minut) dela po otevreni ridicovych dveri. to robi aj mne MR04, ale aj napriek tomu mi po vsnuti kluca do zaplovania a otoceni este znova potiahne palivove cerpadlo
Listopad 12, 200618 r rkonf: Koukam, ze mas MR2005 jako ja, tobe nenatahne cerpadlo benzin kdyz otevres ridicovi dvere? (po delsim stani, u studeneho motoru)Je to v podstate jedno, jen uvadis, ze cekas az cerpadlo natahne benzin, mne to po delsim stani (minimalne nekolika spis desitek minut) dela po otevreni ridicovych dveri. to robi aj mne MR04, ale aj napriek tomu mi po vsnuti kluca do zaplovania a otoceni este znova potiahne palivove cerpadlo 2fabka2004: Dělá mi to úúúplně to samé..MR 2002
Listopad 12, 200618 r MR 2003 - čerpadlo zapne po otevření dveří řidiče Má 1,2 HTP není DIESEL a tak na nic nečekám a jedu. Čekání su užívám v zimě se služebním Transitem.
Listopad 12, 200618 r Falq: No ono ani nejde o to, jestli je to diesel nebo ne, ale pockat par vterin na volnobeh a nechat promazat vsechna zakouti v klidu (tedy bez zatizeni) je rozumna vec. Delam to taky.
Listopad 12, 200618 r Falq: No ono ani nejde o to, jestli je to diesel nebo ne, ale pockat par vterin na volnobeh a nechat promazat vsechna zakouti v klidu (tedy bez zatizeni) je rozumna vec. Delam to taky. ta tak
Listopad 12, 200618 r rkonf: Koukam, ze mas MR2005 jako ja, tobe nenatahne cerpadlo benzin kdyz otevres ridicovi dvere? (po delsim stani, u studeneho motoru)Je to v podstate jedno, jen uvadis, ze cekas az cerpadlo natahne benzin, mne to po delsim stani (minimalne nekolika spis desitek minut) dela po otevreni ridicovych dveri. Natáhne mi to benzín po otevření dveří i po zapnutí zapalování. Samozřejmě, že po nastartování též chvilku počkám než vyrazím.
Listopad 12, 200618 r Mně čerpadlo tahá benzín při každém otevření dveří řidiče, což mi přijde zbytečné. Ale jinak taky čekám až zhnasnou kontrolky.
Listopad 12, 200618 r Tak jsem to zkusil, cerpadlo skutecne taha jak po otevreni dveri (ne kazdem), tak i po zapnuti zapalovani.
Listopad 12, 200618 r Pár vteřin prodleva mezi nastartováním zařazení a rozjetím tam je tak jako tak. A vždyť ty kontrolky zhasínají hned než se stačím rozkoukat, takže řešit čekání
Listopad 27, 200618 r Můj kolega v práci založí klíček do zapalování, otočí (rozsvítí se kontrolky), než pozhasínají tak si zavře dveře, připoutá se, mezitím mu kontrolky zhasnou a startuje
Listopad 27, 200618 r No, vyzkoušejte si jednu věc. Nastartujte, okamžitě vyražte a koukněte na okamžitou spotřebu. Druhý den nastartuje na stejném místě, minutku vyčkejte, a pak se rozjeďte a hoďte očko na okamžitou spotřebu. Mno, jestli vás ani tohle nepřesvědčí
Listopad 27, 200618 r Ja na zhasnitie kontroliek obvykle nečakám. Myslím si, že to nie je nutné, palivo sa natlakuje už pri otvorení vodičových dverí (zrejme práve kvoli možnosti hneď štartovať). Navyše mám dojem, že ak je studená lambda sonda, tak sa po zapnutí zapaľovania začne hneď vyhrievať, takže asi nemá zmysel zbytočne šťaviť baterku. Ohľadom toho oleja je otázne, či nie je natlakovanie oleja efektívnejšie ak motor beží na vyšších než voľnobežných otáčkach. Navyše bez záťaže (na mieste) motor nemá také trenie ako keď sa auto hýbe.
Březen 20, 200718 r Ahojte myslím že není dobré to odpojovat...na HTP 40Kw to není celkem dost dlouho po zapnutí zapalování čerpadlo vrní někdy když auto stálo tak i 4 sekundy.....tak jsem aktivoval předčerpání po ot.dveří stejně to palivo musíte načerpat tak aji tak....jen s touhle funkci je čerpání po zapnutí zapalování kratší...
Březen 20, 200718 r Ahojte myslím že není dobré to odpojovat...na HTP 40Kw to není celkem dost dlouho po zapnutí zapalování čerpadlo vrní někdy když auto stálo tak i 4 sekundy.....tak jsem aktivoval předčerpání po ot.dveří stejně to palivo musíte načerpat tak aji tak....jen s touhle funkci je čerpání po zapnutí zapalování kratší... no, majitelé dieselů mi zase v hospodě tvrdí, že mají na autě turbo-žhavení, nebo spíše, že žhavit nepotřebují....
Květen 1, 200718 r martinoslave: jasne je to pravda ale ja som aj tatka naucil ze aj ked to nacerpa tak ma po otoceni klucika cakat kym cerpadlo neprestane. jasne skuseny vedia ale vyrobca sa potreboval poistku takze to tak vyriesil ja osobne to nesierim nech taha to palivo. baterka je nova a ratam s tym ze ked je vonku -20 ako tuto zimu a auto stoji vonku tak jej to urcite horsie ako to cerpadlo a keby sme isli do takychto detailov tak by som ani pri vypnutom motore nemohol pocuvat radio. keby len ta baterka bola investicia do auta a nic ine sa tam nemoze pokazit tak spavam spankom batolata. takze nech to sluzi co najdlhsie hi, mam taky 1.4 16V ale 74kW verziu, rok vyroby 2000, robi mi to aj pri otvoreni dveri vodica ako aj pri pootoceni klucika do polohy I, ale chcem sa spytat myslite ze sa nejako moze po skodit palivove cerpadlo ak zacnem startovat skor ako dotaha palivo? Pytam sa preto lebo napr pri studenom starte mi v poslednej dobe blbo auto startuje a napr po jednom dni statia ked nastartujem az po dotahani paliva, tak akoby startoval naprazdno, len asi pootoci starterom naprazdno a as potom chyti, ale ak otocim klucikom pocas tahania paliva tak sa lepsie chyti, ale obcas aj tak sem tam trhne autom...dost mi vybija v poslednej dobe baterku (7 mesiacov stara, dobijana aj nabijackou), takze pravdepodobne ten blby start suvisy s tym, ale zatial niesom isty ...dik.
Květen 1, 200718 r Zdarec... hele je to čerpaní normálně slyšet? ja mam 40kW, MR 2006 a nikdy jsem si toho nevsiml ze by neco vrcelo kdyz otevru dvere, tak to bud nefunguje, nebo jsem hluchej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.