Přejít na obsah

výmena rozvodovej reťaze-cena


bludyk

Doporučené příspěvky

pocuť ako klepoce,hlavne rano,ked naštartujem,auto ma nabeh. 98000 km.

to je normální, vůbec se tím nestresuj, já mám 195000 km a pohoda. jinak tu, uživatel Jar_da (dříve JaKr) tuším při podobném náběhu co já zkušebně měnil rozvodový řetěz a výsledek byl že to zdaleka nebylo potřeba. Zkus si to téma najít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je normální, vůbec se tím nestresuj, já mám 195000 km a pohoda. jinak tu, uživatel Jar_da (dříve JaKr) tuším při podobném náběhu co já zkušebně měnil rozvodový řetěz a výsledek byl že to zdaleka nebylo potřeba. Zkus si to téma najít.

Toje sice hezký ale za humny mám škoda servis Matrix Lipovka a objevily se další dvě HTP s přeskočeným řetězem, První AZQ rv 2003 118.000 a druhé rv.2004 89.000 tak 21.9. nás čeká výměna rozvodové sady cena 2.750Kč,+ prodloužená vodící lišta 325,- drážkový 6pk1873 DAYCO 380Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele tak zkus zjistit zda ta druhá AZQ (2004), který měsíc byla vyrobená a zda měla ještě krátkou lištu. Nemůžem se totiž tady na fóru dopracovat k tomu od kdy dávali tu delší lištu. Já si myslím že to bylo 2004, ale potřeboval bych proto vědět kdy byla vyrobena ta "mladší", páč ta 2003 měla stoproc krátkou lištu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele tak zkus zjistit zda ta druhá AZQ (2004), který měsíc byla vyrobená a zda měla ještě krátkou lištu. Nemůžem se totiž tady na fóru dopracovat k tomu od kdy dávali tu delší lištu. Já si myslím že to bylo 2004, ale potřeboval bych proto vědět kdy byla vyrobena ta "mladší", páč ta 2003 měla stoproc krátkou lištu

AZQ od modelového roku 2005 má mít dlouhou, já podle vinu mám MR 2005 ( první reg. 10.2004 např. na svazku k zadnímu světlu mám datum 23.9.2004) a stejně mám tu krátkou dle etosu a co na to technik ve Škoda servise??? ,,No jo vy tam máte tu krátkou, nechápu... tak si to radši nechte vyměnit ,,

Jinak ta AZQ 2004 byla registrována 5.2004

Je to prostě v háji tak holt investuju dalších 6-7 s dědkem:"(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a já se bláhově utěšoval že už mám tu dlouhou :feve: (AZQ,08/2004)

Tajně doufám, že až to 21.9. rozhodí tak přijdu na to, že tam je ta dlouhá vodící lišta a zaplatím jen olej, filtr, těsnící tmel mezi blok a kryt rozvodu a práci, ale asi to nedopadne:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

puummy a ty máš co MR? Dej pak vědět jak jsi dopadl.

mimochodem pokud odpovídáš na poslední odpověď, tak použij tlačítko úplně dole "přidat odpověď" a ne tlačítko odpovědět (to pak cituješ i ten příspěvek) ... mohl by jsi od moderátora dostat varování ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele tak zkus zjistit zda ta druhá AZQ (2004), který měsíc byla vyrobená a zda měla ještě krátkou lištu. Nemůžem se totiž tady na fóru dopracovat k tomu od kdy dávali tu delší lištu. Já si myslím že to bylo 2004, ale potřeboval bych proto vědět kdy byla vyrobena ta "mladší", páč ta 2003 měla stoproc krátkou lištu

ja mam 2005 vyrobená v kvetnu najeto 89000 a preskočil řetěz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hubo44 a Staropramen a ve Vašich motorech byla už daná dlouhá vodící lišta a příčinou přeskočení řetězu bylo co? špatný napínací element? Koukal jsem, že se dá koupit napínák samostatně od např. Febi cena cca 800-1100Kč, takže bychom ho mohli měnit třeba po 75000km :aggressive: a nebo našetřím balík a koupím něco jiného a budu se zlobit s jiným třeba s Fabia II combi 1.2TSI :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím, mám fabii 1.2HTP 40Kw r.v. 04.2004, čili s kráktou nap. lištou a najeto 90 tis.km naprosto v poho. Olej měním po max. 8 000km, je úplně jedno který olej a jaké značky použijete. Dal jsem na rady pana Jandy, čili "mr. Cimbu" co se týče intervalu a použitého oleje. Používám 10w-40 a z mé zkušenosti, tento olej na tento motor nestačí. Mistr doporučuje 10W60, čili za studena je na tom stejně, akorát při vyšších teplotách více vydrží. Pozoruji to na motoru během dovolené, za celý rok mi nevezme ani deci. Po návratu z dovči jsou cca 2dcl pryč, ani se nedivím, po dálnici a naložený s rakví na střeše. Nechci někoho do něčeho nutit, ale ta výměna oleje na 7 500km má něco do sebe co se týče karbonu a následného ucpání hydroštelů.:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že už stará Š105 z roku 1981 která má olejovou vložku má předpis 7.500Km a 105 z 1984 s průtokovým filtrem 10.000 a problem nikdy nebyl pokuk se jezdilo normálně tak motor vydržel hodně. Takže na tom něco bude, takže budu měnit každých 10.000. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě se zeptám, když už je tu tak pěkne rozjetá diskuze, jak je vlastně možný, že ten řetěz preskočí, já mám taky 1.2 12V s datumem první reg 06/2003 a docela mě děsí, že by mi mohl přeskočit. mám najeto cca 107 000km, olej má najeto asi 5 000km a používám doporučenej výrobcem - tzn shell helix už si nepamatuju co je to přesně za konkrétní typ oleje, ale kupoval jsem ho na základě nějaké brožury od škodovky, kde maj vypsaný typy olejů podle motorů :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes akce rozvody na HTP 12V MR 2005 AZQ, dle vinu krátká lišta ale v motoru už byla DLOUHÁ!!! přesto proběhla výměna, odhad servisu 7 až 9tisíc.

výměna dílů : rozvodová sada orig. ( šrouby,kola ,retěz, podložky,napínák) , vodící lišta prodloužená pro AZQ orig., gufero klikové hřídele Victor Reinz,

Přidané díly při výměně : Olej 5W40 3L, filtr oleje Mann, řemen alt.servo.vp. BOSCH , olej servo orig. a olej převodovky orig.

rozpočet dílů: rozvody 3150,- , gufero 220,- filtr 140,-, olej motor 3x200,-, řemen 260,-, olej servo 300,- , olej převodovka 2x 195,-

celkem díly: 5060Kč + přidavný material ( silikon, čistič atd.) 240Kč + práce 7hod 2100 = 7400Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě se zeptám, když už je tu tak pěkne rozjetá diskuze, jak je vlastně možný, že ten řetěz preskočí, já mám taky 1.2 12V s datumem první reg 06/2003 a docela mě děsí, že by mi mohl přeskočit. mám najeto cca 107 000km, olej má najeto asi 5 000km a používám doporučenej výrobcem - tzn shell helix už si nepamatuju co je to přesně za konkrétní typ oleje, ale kupoval jsem ho na základě nějaké brožury od škodovky, kde maj vypsaný typy olejů podle motorů :)

důvodem je nenapnutí řetězu napínacím elementem a jeho následné přeskočení, proto motory od 2005 mají delší vodící lištu která zabrání přeskočení řetězu vpřípadě nedostatečného napnutí řetězu napínákem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

72.100km, a včera jsem byl na STK a ME, na STK zavady: v A 4021 - kola, vůle v zavěšení ( natržené silentbloky př. ramen)

7072 - motor a převodovka těsnost ( to mají snad všechna auta na STK :smich: )

na ME : předepsané hodnoty - naměřené

650-850ot/min 680ot/min

0,5 % CO 0,122 % CO

2400-2600ot/min 2510ot/min

0,3 % CO 0,008% CO

0,97-1,03 lambda 1,015 lambda

takže v STK DEKRA Rychnov nad Kněžnou nejpozději 22.9.2012 nashledanou :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...