Přejít na obsah

Yeti


Leftfield

Doporučené příspěvky

Tak dnes jsem objednal jako náhradu za Octavii 1,6MPI Yeti Experience 1.8 118 kW 6-stup. mech. 4x4.

Barva červená Corrida, tmavý interiér, HF sada s BT, tažné zařízení, tříramenný multifunkční volant, lapače nečistot, rezervní kolo.

Na nové auto se pochopitelně mooc těším... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nedávno jsem byl Yetiho projet. Výbava Ambiente s prosklenou střechou, motor 1.8 TSI. Zde jsou mé postřehy:

Auto se mi jako celek velice líbí, velká kola, příjemné nastupování a vystupování, člověk sedí vysoko, pěkný interiér a hlavně ta prosklená střecha je naprosto úžasná. Nicméně se mi zdá, že má poměrně malej kufr, asi tam překáží ta rezerva, je dost mělkej. Pak jsem si všiml, že vzadu také není nějak hodně místa pro spolujezdce, dokonce se mi zdá, že octavia je na tom o chlup lépe. Co mi vadilo za jízdy, asi ty široké středové sloupky, ale jde o zvyk. Motor je tichounkej, krásně jde do otáček, ale schází mu ten zátah dieslu. Jeli jsme čtyři, tedy celkem plně naloženi a motor mě nijak významně nepřekvapil (asi jsem už zvyklej na svůj 1.9TDI 130k). O to horší byla pak spotřeba, která lítala kolem 9ti litrů. Je fakt, že na to člověk občas přišlápnul. Šestý rychl. stupen je bezesporu výhoda a na dálnici by mohl trochu benzínu ušetřit. Když jsem jel prve octavií s 1.4 TSI 120k a teď mohu srovnávat, zdá se mi, že tak velkej pocitově výkonovej rozdíl tu není. Samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit. Co si ještě tak vybavuji, zdálo se mi až moc citlivé řízení, neustále jsem musel dělat jemné zásahy do řízení.

Kdybych se teď měl rozhodnout, zda Yetiho koupit i s nabízenou slevou skoro 100tis, asi bych ho koupil, ale s 2.0 TDI :palec2: , pač je jen o 35tis dražší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Tak sem šel dneska kolem něho, ale stojí to bez polepů, asi je to jenom skladový. Neměl sem navíc moc času, abych se vyptával.

Jinak dojmy - s poklicema nevypadá až tak příšerně jako třeba FII, OIIFL a nebo R. Je to vzhledově bez litejch kol mínus, ale mně se i tak docela líbil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si odpoledne prolezl v saloně pořádně Yetiho. Auto je pro mě hodně sympatické, podélně je místa o něco míň jak v R, ale není to žádná katastrofa. Na šířku mně přijde taky hodně podobnej, zvlášť vzadu jsem si skoušel dovřít dveře a dat ruku na opěru. Výplň má nepravidelný tvarování, takže bych se nedivil, kdyby v místě, kde je opřenej loket bylo stejně místa jako v R. Ale šířka není až tak důležitá.

Materiály jsou na pohled lepší než v R, celkově působí i se standardním interiérem hodnotněji. Nastupování a vystupování je pohodlný, na to už sou FII/R uživatelé částečně zvyklí. Posez příjemnej, jako na židli. Kufr - v jednom z aut byla mezipodlaha a to je podle mě ta nejnesmyslnější výbava, kterou jsem u Škody zatím viděl. S ňou je opravdu kufr zabitej. Jinak ale ke kufru nemám výhrady, je o něco menší než v R a navíc jsou taky posuvný sedadla vzadu. Rozhodně to nepovažuju za slabinu.

Celkově je mně auto sympatický svojema rozměrama, nevypadá to jako pseudoterénní kráva, je to v podstatě kompakt se všema jeho přednostma. Suma sumárum - asi sem našel náhradu za R. Bral jsem ho za přestupní stanici na cestě ke SII nebo Passatu CC, který mě dostaly. Poslední dobou mě ale R přirostl k srdci a navíc to vypadá, že Yeti nasadil laťku hodně vysoko. Počkám a uvidím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...