fenix Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Zdravim, na Oktavii 01 - 1,9 TDI 66 kW mam problem s teplotnim cidlem(zrejme).Nejcasteji na budiku teplota neukazuje vubec, obcas ukazuje normalne a obcas se z provozni teploty vrati pekne pomalu na nulu. Co myslite, je to termostat nebo teplotni cidlo? Pokud by nefungoval termostat, myslim si, ze bych uz davno "vyvaril" vodu. Jo a nemate nekde odkaz na cenik autosoucastek i s cenami?Popr. na kolik vyjde cidlo a na kolik termostat? Predem diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekrato Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Čauec, mě to čidlo(taky tdi) zlobilo následovně: na palubce ukazovala teplota normálně jenom při startování jsem jednou žhavil 2s, další start během 5-ti minut 20s (při ohřátém motoru). VAG-COM mi psal následující: "17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky". Nešlo mi do hlavy jak může být špatný čidlo, když ručička teploměru ukazuje normálně. To čidlo je totiž dvouokruhový(jeden pro budíky, druhý pro ŘJ), tak jsem ho vyměnil a od tý doby je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maja19 Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 U mě to bylo uplně stejné. Vyměň čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenix Vloženo 6. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Díky za radu. Kolik asi stojí to teplotní čidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 asi 300 až 400 kč.. práce na 15 minut.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenix Vloženo 9. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 Jaké je označení teplotního čidla? Ja jsem se ptal v prodejně autodílu a tam mi nabídli modré a v druhé zelené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekrato Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Tuším, že ten modrý má starý typ konektoru(hranatý) - 01 má oválný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turbokar Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 (editace) Ahoj, tak dnes jsem ukončil své trápení - ručička chladící kapaliny ukazovala co chtěla, jednou málo, podruhé nic nebo ok, ale za chvíli zase padla. Tak jsem vymontoval čidlo - nevytekla mi ani kapka kapaliny - a když jsem ho viděl, jak je zanesené, tak jsem ho očistil WD40, pak benzínem a nakonec lihem. Čisté jako z výroby jsem ho vrátil zpět a OPRAVENO aktualizovano 10.4.2010 tak cidlo bylo od te doby jeste 2x cisteno a pred par dny rucicka zavahala, tak jsem se rozhodl pro vymenu. Rekl jsem si, ze kdyz zavahal okruh pro budiky, jak na tom asi muze byt okruh pro ridi jednotku. Cidlo mam 4 pinove, hranate, zelene. Vymenil jsem a auto konecne po letech zase poradne topi. Ono mi totiz v 145 000 km praskla vrtulka cerpadla chladici kapaliny a po vymene (vcetne rozvodu) to min topilo. Predtim se nedala udrzet ruka u vydechu topeni v kabine, pak uz to bylo jen teple. Nyni to zase hreje. Zmeril jsem teploty (mereno laboratornim teplomerem u vydechu na palubni desce uprostred): topeni naplno: 73°C topeni uprostred: 53°C klima manual naplno: -1°C Editováno: 10. Duben 2010, autor: turbokar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Co je potřeba k demontáži toho čidla?Ajak to že ti nevytekla žádná voda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Potreba jsou jen sikovne ruce vody vytece ani ne decka ale delej to pri studenem motoru je tam jen nastrcene a zajistene plastovou zavlackou. Vytahnes zavlacku vyndas cidlo a hned nasadis druhe i s novym O krouzkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Jo díky tak nějak sem si to myslel.Jen sem se chtěl ujistit.A ta závlačka je zespodu že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 (editace) Ano zespoda, tzn ze ho vyndas smerem dolu jde to lehce. Kdyz stojis pred autem tak cidlo je na prave strane motoru kde se sbihaji hadice k termostatu vyndava se smerem dozadu (k prepazce) edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu! Editováno: 12. Červenec 2008, autor: Dutch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 No já myslím že na spotřebu to snad vliv nemá,jen se mě dvakrát stalo že mě teplota spadla sama dolů,jednou se to spravilo samo a podruhý sem zahejbal s konektorem.Jinak konektoru nic není,na ten sem se už díval.Myslím si to proto že to čidlo je dvouokruhový a v řj motoru nebyla žádná chyba.Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 Ono zalezi ktery okruh je spatny, ja mel spatny ten pro RJ a cidlo hlasilo nizsi teplotu nez byla skutecna a RJ tam cpala nafty jak do tanku takze vliv na spotrebu je jasny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Taky jsem měnil čilo,protože to moc žralo.Doufám,že to teď bude ok.Ještě jsem to nezkoušel,akorát sem tam měl modrý a dal místo toho to zelený.Doufám,že to nebude špatně.A pří výměně mě to z toho chcalo,jak sviňa,tak 0,5l bylo venku a to sem tam vrazil celej prst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 jo v celku běžná zavada.. je pravda když odejde okruh prořídící jednotku tak to víc žere a dělá docela brigule při startu atd... jinak závlačka bývá ze spoda ale může se dát i se shora... je to jedno .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lichac Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Zdarec, taky jsem měl tento problem s čidlem. Auto jednou žhavilo 2s a někdy 20s. Čidlo jsem vyměnil a ylo po problému, ale stejně tam je pořád nějaky problem s teplotou, protože pokud chci měřit pomocí TDI grafu předvstřik, tak i když je auto dle teplměru zahřáte tak graf vypisuje příliš nízká teplota a nic nezměřím. Nevíte nahodou čím by tohle mohlo být? Díky za rady. Lichač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 No to trochu motáš... předevtřik je závislý na teplotě nafty.. takže máš v háji čidlo teploty nafty co je v čermapdle... zdarec.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Čau,mám asi ještě problém s čilem,nebo s pal. počítačem.Když stojím a mám jen volnoběh. otáčky tak počítač ukazuje okamžitou spotřebu tak 4,5l a to dřív ukazovalo 1,5-2,5l ty hodnoty se tam pohybovali.Tak nevím co ještě může být špatnýho.Dá se říct,že ten počítač měřil přesně.Je to motor 1.6/55.Nevíte někdo co to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Tak u mě je spotřeba v klidu na volnoběh 0,6-0,7 l/hod, s klimou 1,0-1,2 víc ani náhodou ... je to nějak moc, co píšeš ... Jinak dneska jsem koupil nový čidlo teploty páč mi taky tak nějak padala teplota na budíkách a před tim, než jsem ho kupoval jsem s nim zahýbal a asi to byly jen kontakty, protože teď je to v pořádku tak nevim jestli ho mám vyměnit už z principu, že jsem ho koupil nový nebo ještě počkat, ale za 200 kč ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 N o já za něj dával 660kč origo servis a žádná změna stále když je to teplé tak to prostě dýl točí co stím ? Studené to chytá na drc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 no ked ti to toci dlho len pri teplom motore tak je chyba v starteri alebo moze aj v slabej baterke. je tu o tom popisane dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lichac Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 No to trochu motáš... předevtřik je závislý na teplotě nafty.. takže máš v háji čidlo teploty nafty co je v čermapdle... zdarec.. a jde to čidlo nějak jednoduše vyměnit ??? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 problem s teplym startem TDI: bud je mala startovaci davka - nebo spatne nastaveny cerpadlo, vse zkontrolovat ve VAG-Comu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lichac Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 a jde to čidlo nějak jednoduše vyměnit ??? Dík zdravím, opravdu nikdo nevíte jak vyměnit čidlo teploty nafty ve vsřikovacím čerpadle ? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.