Srpen 13, 200916 r Martin_TDi min hrubka kotuca je 19mm novy kotuc ma 22mm takze tvoje 20,2mm su este v norme nemal by byt problem...
Září 24, 200915 r Mno tak dneska se mi rozvítila kontrolka opotřebení destiček, takže logicky vybírám nějaký desky a přemýšlím i o kotoučích. (obojí je zatím ještě původní, najeto 85tkm), právě řeším jestli koupit jenom desky a nebo i kotouče (zatím jsem neměřil, nebyl čas).
Září 25, 200915 r Ja taky zajizdel jak posranej no, co ja tady tak cetl, tak je to prevazne problem 81 kW nafty... Beda: ale preju ti, aby te to krouceni nepotkalo, protoze to je nehorazna pakarna Tak to si pis kamos, ja mam ten isty problem, tiež som vymenil všetky brzdy za nove Brembo + Textar, nove tlmiče, uloženia, silenblocky, čapi...atd. Pri dokaldom prezreni a zmerani odchyliek, som mal lavy kotuč cca po 10000 km trochu viacej zvlneny a pritom vraj v tolerancici, prej taketo ochylky su normálne aj na novych kotučoch. Avšak aoctavia 81kw je asi zakliata. pri jazde do 100km/h sa to ešte da zniest ale ked brzdim vo vačšej rychlosti tak to kope. dovod je problem s lavym brzdičom, platničky su moc od seba a brzdi to nerovnomerne.predne ložiska su vymenene, takže problem s odchylkou nabojov nebude. Hold tažky motor, a ako to tu už niekto spominal, stači iba mala odchylka a vlni to ako prase.....
Říjen 19, 200915 r vypadá to zajímavě ale ta cena je nějáká nízká podle mýho snad se k tomu vyjádří nškdo zkušenější taky mě čekaj nový brzdy
Říjen 20, 200915 r Zdravím všetkých škodovákov, nechcel som otvárať nov tému. Idem si meniť predné kotúče na AEE. Vpredu mám teraz "plné" brzd. kotúče. Musím namontovať takýto typ, alebo sa dá bez úprav dať aj vetrané kotúče? Ak tam je nejaká úprava aká? Ďakujem za info!
Říjen 20, 200915 r Vetrane kotuce mas, dierky nie su vetranie. Vetranie je viditelne na hrane kotuca (pohlad spredu na auto), vnutro kotuca je "prazdne" s takymi "usmernovacmi" prudenia vzduchu.
Říjen 20, 200915 r Vďaka za odpoveď. Asi som si zle pozrel, pozeral som len cez puklice a plechové disky, a mne sa zdalo, že sú "plné" ale asi som videl len jednu časť...
Říjen 26, 200915 r Taky bych řekl, že kotouče jsou v pohodě, když se dají jen nové destičky a dobře se zajedou, tak to bude brzdit jako čert
Listopad 9, 200915 r taky jsem o tom někde četl měly by to být závodní kotouče od renomované firmy s patentovaným systémem chlazení údajně snad ani nejdou přehřát jediný co by mě sralo že tak zrezly možná bych to zkusil vyreklamovat
Listopad 10, 200915 r Sice to není okta a celé tak trochu mimo, ale trochu to snad aspoň pobaví. To kupoval v AAA jako zaručeně prověřenou ojetinu? "Naše vozy jsou ve stoprocentním stavu a můžete s nimi okamžitě vyjet na silnici" :smich: Pro Oktáváky je to prima návod jak vyřešit kroucení kotoučů nebudou kotouče-nebude kroucení :rock:
Listopad 21, 200915 r včera nové kotouče Zimmermann + desky Ferodo TQ, výměna za origo po 45tkm a už to bylo znát při brždění, tak jsem zvědav, doufám, že je dobře zajedu.... ...a ještě jsem zapomněl, díly by Sebo, montage Neználek......díky Upraveno Listopad 21, 200915 r od pepinoTDi
Listopad 22, 200915 r Tak se taky přidám.Před týdnem jsem měnil těhlice ať můžu dát kotouče 280.Takže měněny ložiska kol, čepy ramena, čepy řízení a silentbloky ramene.Mám tam kotouče Zimmermann + desky Zimmermann.Už si to pěkně sedá a začíná to pěkně brzdit.
Listopad 22, 200915 r Tak se taky přidám.Před týdnem jsem měnil těhlice ať můžu dát kotouče 280.Takže měněny ložiska kol, čepy ramena, čepy řízení a silentbloky ramene.Mám tam kotouče Zimmermann + desky Zimmermann.Už si to pěkně sedá a začíná to pěkně brzdit. a kolik už na tom máš najeto, já zatím 200km a pořád se mi ještě nezdá, že by to lépe brzdilo, akorát brzdění je takové klidnější a kultivovanější a do volantu necítím vůbec žádné otřesy a chvění ještě jsem zapomněl, že při výměně kotoučů a destiček se měnily i ta gumová pouzdra v brzdičích a čepy brzdičů, vše bylo ještě původní se znakem VW, mám ročník 99
Listopad 22, 200915 r Mám na tom najeto něco kolem 600km a je to opravdu poznat oproti předchozím kotoučům 256mm. Už se tešim až si to sedne úplně!
Listopad 25, 200915 r caute nahodou som dnes pozrel kola a dymilo sa z kotucov ked som sa chytil boli horuce ze sa nedala na nich udrzat ruka..vsetky 4 rovnako..myslite ze to je normalne?...pred tym som nejak zvlast silno nebrzdil a presiel asi 20 km.. auto O1 1.9 tdi
Prosinec 15, 200915 r Po přečtení 31 stran bych rád pronesl - kdož jste bez zkroucených kotoučů, hoďte kamenem Původně plánované Brembo MAX asi milerád zaměním za FERODA ale mám poněkud zmatek jaké desky k nim zvolit. Na jednom nejmenovaném e-shopu jsem našel toto: Jaký je rozdíl mezi FERODO THERMO QUIET, FERODO PREMIER a FERODO SL (Target) ? U FERODO DS PERFORMANCE je jejich předurčení pro závodnější použití jasné ale které zvolit na běžné jezdění s O1 99 (81kW AHF) ? Dále pak, U FERODO PREMIER uvádějí 3 ceny - je z důvodu rozdílnosti kvalit desek ?
Prosinec 16, 200915 r Ahoj všichni co bojujete se zkroucenýma kotoučema. Už se tady probíralo kdeco, vyzkoušelo se na autě vyměnit spoustu dílů, nový kotouče různých značek a pořád to hází Taky už jsem poněkolikáté vyměnil kotouče a teď, když to začalo znovu házet, tak jsem to šupnul do menšího servisu na repasi podvozku (gumy, čepy,tlumiče...). Když jsem pánům povídal, že se kotouče vždy zvlní a že je chci prohodit za nové, tak se potutelně usmáli a řekli, že to stejně nepomůže a že se znovu zkroutí. Tak jsem vyzvídal a řekli, že ztočí kotouče na autě a bude pokoj. Co z toho plyne? dle mého je to křivý náboj kola. Kotouč je přichycen k náboji a přitlačován diskem kola. Pokud bude náboj křivý, tak se tato křivost (házivost) projeví i na kotouči a ten je v průběhu jízdy obrušován od brzdových destiček v místech maximálních výchylek. - když je auto nové, tak žádná křivost není, ale v průběhu používání se vezme támhle díra, támhle nějakej hrbol a je nasnadě, že se náboj pomalu zkřivý. Po nasazení nových kotoučů se tato křivost časem musí projevit a pak nám všem hází kotouče. Co vy technicí na to?
Prosinec 16, 200915 r co zkusit jestli to neni tenhle problem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=383859#383859
Prosinec 17, 200915 r Zní to logicky, ale chceš tvrdit, že se náboj poškodí jen u aut typu O1, G4 atd? Proč to nedělají O2? Proč to nedelají brzdy 288, 312mm? Ahoj všichni co bojujete se zkroucenýma kotoučema.Už se tady probíralo kdeco, vyzkoušelo se na autě vyměnit spoustu dílů, nový kotouče různých značek a pořád to hází Taky už jsem poněkolikáté vyměnil kotouče a teď, když to začalo znovu házet, tak jsem to šupnul do menšího servisu na repasi podvozku (gumy, čepy,tlumiče...). Když jsem pánům povídal, že se kotouče vždy zvlní a že je chci prohodit za nové, tak se potutelně usmáli a řekli, že to stejně nepomůže a že se znovu zkroutí. Tak jsem vyzvídal a řekli, že ztočí kotouče na autě a bude pokoj. Co z toho plyne? dle mého je to křivý náboj kola. Kotouč je přichycen k náboji a přitlačován diskem kola. Pokud bude náboj křivý, tak se tato křivost (házivost) projeví i na kotouči a ten je v průběhu jízdy obrušován od brzdových destiček v místech maximálních výchylek. - když je auto nové, tak žádná křivost není, ale v průběhu používání se vezme támhle díra, támhle nějakej hrbol a je nasnadě, že se náboj pomalu zkřivý. Po nasazení nových kotoučů se tato křivost časem musí projevit a pak nám všem hází kotouče. Co vy technicí na to?
Prosinec 17, 200915 r Těžko říct čím to je.... nicméně se kroutí i 288mm kotouče. Má je kolega na 1.8T a hází mu také. Něco určitě konstruktéři podcenili.
Prosinec 26, 200915 r Máte někdo z tímhle http://www.aukro.cz/item864897450_vrtane_kotouce_keram_desticky_octavia_golf_bora_a3.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.