Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Květen 2016 Sdílet Vloženo 21. Květen 2016 Vn káble s uhlíkovým jádrem se blbě měří, ono tam nejde ani tak o průchodnost kabelu pro výboj (až na jiskřiště), jako o NEPRŮCHODNOST IZOLACE. Uhlíkový jádro může bejt 1000x souvislý, pokud je porušená celistvost izolace (prokousnutím) a tou dírou ven z káblu šlehá jiskra někam do prdele místo aby skákala na svíčce ... Nejjistější je ty káble vyměnit při jakýmkoliv cukání. Bohužel to leze do peněz ... Ale nedávno mi kolega z jinýho fóra poslal fotku škrticí klapky, zespoda doslova zasraný karbonem - když vylouhoval klapku a celý sací potrubí v kýblu s benzínem a vymyl ten sajrajt ven, jako zázrakem mu auto přestalo i škubat - motor tam má 1,4 16V 55kW ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko4592 Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 (editace) Ahojte, tak pridám svoju skúsenosť: Auto: Škoda Rapid Spaceback Motorizácia: 1.2 TSI 63kW Rok výroby: 2015 Najeto: 25 000 km Spôsob využitia auta: Dlhé cesty po CZ dialnici a občasné behačky po meste Po zajazdení nového vozu som pozoroval pri štarte toľko-krát popisované: "škubání." Ale automobilka a fóra hovoria a vstrekovaní bohatej zmesi do motora pri studenom štarte kvôli emisiam (len tak do poznámky: neviem si predstaviť, že by som to auto mal predávať a pri jazde by to škublo a vysvetľovať zákazníkovy tento eko-blábol). Každopádne počas posledných dní sa to zhoršilo a škubalo viac (auto garážujem v podzemnej garáži bez okien, v podstate betonová rakva a z nepriedušnou bránou, takže kuna nepripadá do úvahy) a pri poslednom štarte znova, a vyvrcholilo to v momente keď som zošliapol plyn na dvojke na podlahu, lebo som potreboval predbehnúť auto. Auto sa skoro rozsypalo (otrasy ako keď mi odišiel valec na haťapku), zapískala na palubovke kontrolka EPC, Protiskluz a kontrolka motora. Motor asi prepol do nudzového režimu a ledva som sa dotackal do servisu. Je to aj v LOG-u, volali, že niečo je zo zapalovaním, nešiel valec a sviečka a spominali dalšie závady. Príde mi to ako mrte úlet. Som velice zvedavý ako to servis bude riešiť. Editováno: 26. Květen 2016, autor: Janko4592 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Si v zlom vlákne. Máš Rapida, a k tomu ešte aj s úplne iným motorom. Podľa roku výroby máš totiž už EA211, a mi tu máme ešte staršie 8 ventilové EA111. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko4592 Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Prepáčte, našlo mi toto vlákno cez google, nepozrel som si pod akým modelom auta je vlákno založené...Kludne nech to admin zmaže. Aj ked si myslím, že okrajovo to súvisí aj s Vašimi problémami.Dnes som sa rozprával zo servisákom kt. TSI opravuje a hovorí, že takáto porucha je dosť častá a výmena SW RJ pomôže len málokedy a chyba sa rieši vymenou vstrekovania, čo budem mať hotové zajtra... Veľa zdaru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 (editace) Potom napíš ako si dopadol Editováno: 26. Květen 2016, autor: juraj07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko4592 Vloženo 27. Květen 2016 Sdílet Vloženo 27. Květen 2016 Výmena: 1. triska a ventil vstreku na 2. valci 2. sviečka na 2. valci Studený štart - bez cukania Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 68 Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Mam 1.2 tsi 77kw a pri pridani plynu na vyssi prevodovy stupen mi auto vzdy nekolikrat zacukalo. Jen pri teplem motoru. Na plny plyn se chovalo normalne. Na radu ve zdejsi diskuzu jsem nalil aditivum VIF a dotankoval 100oc benzin a po nekolika km to prestalo. Neveril bych tomu ale opravdu VIF z oleje.cz za 65kc pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Nalil jsi celou lahvičku? Na stránce píšou že celá je na 60 L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 68 Vloženo 11. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2016 Jo jo, nalil jsem celou. Píšou tam též, že předávkování je neškodné. Ale žel 100 km byl klid a objevilo se to zase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 11. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2016 musím to zaklepat, ale po tom co pravidelně přidávám VIF (cca rok), se projev motoru zlepšil a cukání, škubání na takových 90% vymizelo. Snažím se nezapomínat ho tam nalít před tankováním a dodržuji poměr VIF:benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 V 11. srpna 2016 at 9:51, Jan 68 napsal: Jo jo, nalil jsem celou. Píšou tam též, že předávkování je neškodné. Ale žel 100 km byl klid a objevilo se to zase VIF není žádnej zázrak kterej by pomohl hned po nalití první lahvičky, je potřeba ho nalívat pravidelně a to je potom i škoda aby jsi lil celou lahvičku na jednu nádrž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Síce mám iný motor ale prestal som VIF dávať asi už 5tu nádrž a studené štartovanie na druhý krát sa znova objavilo. Benzin beriem len na jednej pumpe. Ja som inak minulý rok skúsil čistič vstrekov STP https://www.truckmall.sk/51914-stp-petrol-injector-cleaner-200ml-cistic-vstrekovania.html Nech skúsi možno pomôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 před 6 hodinami, MilanHos napsal: VIF není žádnej zázrak kterej by pomohl hned po nalití první lahvičky, je potřeba ho nalívat pravidelně a to je potom i škoda aby jsi lil celou lahvičku na jednu nádrž. Tam se jednalo o malou, "jednorázovou" dávku VIFu. Normální je koupit 500ml balení v plechovce na pumpě a postupně ho při každým tankováním dolívat do nádrže v koncentraci 1ml VIFu na 1l tankovanýho paliva. Potřebná doba pro nějakej rozhodně viditelnej účinek je daná nájezdem = množstvím spotřebovanýho paliva. Nejde říct, že účinek je citelnej už po jdný nádrži, spíš po spotřebování "celý plechovky" VIFu = pro spotřebování cca 500l benálu neboli podle aktuální spotřeby, po ujetí nějakejch 7 000 - 10 000km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mMiraK Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Ahojte, nevím jestli jste to tu řešili: chci se zeptat na lehké zacukávání motoru na volnoběh (při přidáním plynu a při jízdě ok) a to i při zahřátém motoru klidně i po 1000km (vlétě při dálkové cestě), když otáčky klesají na cca.650otáček...připadá mi že to dělá odzačátku - proto mě zajímá Vaše zkušenost....díky Roomster 1.2TSI 63kW, RV 10/2010 a 01/2014 měněn motor po přeskočeném rozvodu....svíčky i zapalovací kabely měněny letos na jaře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Mně to dělá také - viz zde. Příčina neznámá, dnes jsem si všimnul, že při některých cuknutích dokonce lehce zakolísaly otáčky (respektive se mírně zvýšily). Žádná kontrolka nesvítí. Najeto 104 000 km. Podle kolegy, co s tím jezdil přede mnou, mu to dělalo už delší dobu a nebylo to nijak řešeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podhrjan Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 To cukanie na voľnobeh, by sme mohli vysvetliť ako ,,vlastnosť motora", inak si to neviem logicky vysvetliť, čo je jej príčinou. Mňa by skôr zaujímalo mMiraku, ako sa to presne stalo, a pri koľkých km. ti preskočil ten reťaz, či bola menena reťaz za najnovšiu sadu aj s kolieskami a podobne. ..dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 No já nevím, za prvé jsem jezdil několika auty s tímto motorem a u žádného se toto neprojevovalo. Ba dokonce u tohoto konkrétního vím, že to určitě není od začátku. Za druhé - toto není téma o rozvodech. Těch je tady už dost. Tak si to případně vyřiďte přes SZ anebo v příslušném tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mati78 Vloženo 8. Duben 2017 Sdílet Vloženo 8. Duben 2017 S cukáním motoru jsem měl také potíže. V zimě 2016 se mi stalo, že při rozjezdu začal motor cukat, až se pravděpodobně vypnul jeden válec a objevila se spousta rozsvícených kontrolek se závadami. Stačilo motor vypnout, zapnout a zase jsem jel. Nicméně při každém větším sešlápnutí plynu se stalo to samé. V servisu zjistili, že byly vadné svíčky. Díky tomu jsem už s vozidlem mohl opět normálně jezdit. Po několika měsících se však začal objevovat podobný problém. Při akceleraci z otáček okolo 2.000 začal motor někdy cukat. Tentokrát se však nikdy neobjevila chybová hláška a cukání se objevovalo náhodně. Při další návštěvě servisu mi znovu vyměnili svíčky (žádnou závadu totiž nenašli), to ale k ničemu nevedlo a dle mého názoru to byly vyhozené peníze. Tento týden jsem to nevydržel a šel znovu do servisu, k jinému týmu. Servisní technik byl velice ochotný a šel se se mnou projet. Sám ucítil, že motor cukal, ale v počítači žádná závada nebyla.. Následně pokusy diagnostikovali vadnou cívku zapalování. Tak teď se mne snad už tyhle problémy budou držet stranou :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Duben 2017 Sdílet Vloženo 8. Duben 2017 Kolik stojí ten zapalovací modul? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mati78 Vloženo 8. Duben 2017 Sdílet Vloženo 8. Duben 2017 Zapalovací cívka BO 0986221048 vyšla na 2.270 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 29. Červen 2017 Sdílet Vloženo 29. Červen 2017 (editace) Zdravím mám Fabii II 71 000 km, 63 kw rok 2011 ................................. Editováno: 29. Červen 2017, autor: Pawouk Duplicitní příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Červen 2017 Sdílet Vloženo 29. Červen 2017 No to máš smůlu, založil jsi na to téma a zde se ptáš znovu na to stejné - pravidla fora toto nepovolují. Příspěvek jsem smazal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 29. Červen 2017 Sdílet Vloženo 29. Červen 2017 před 3 hodinami, Pawouk napsal: No to máš smůlu, založil jsi na to téma a zde se ptáš znovu na to stejné - pravidla fora toto nepovolují. Příspěvek jsem smazal. Jo ptám se na to samé pač nikdo nereaguje ale taky jsem tam asi vypsal vše co se tu řeší na 10 stránkách ... Důvody klepání a jejich řešení Palivem to fakt není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červen 2017 Sdílet Vloženo 30. Červen 2017 Takže když nebude reagovat nikdo ani tady, dáš dotaz ještě jinam? To opravdu ne. A ještě cituješ bezprostředně předcházející příspěvek... Důkladně si prostuduj pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vondry89 Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Ahoj, snazil jsem se to tu vsechno peclive procist. Mam bych rekl dost podobny problem jako jiny. Kdyz s zahratym motorem pridam tak od cca 1800 do 3000ot (3 kvalt a vyssi) auto skube. Jakoby mi prokluzovali kola a sahala do toho elektronika. Pri takovych rychlostech prokluz kol nehrozi. Po precteni rad jsem vymenil zapalovaci kabely. Bohuzel bez ucinku. Ted pujdu objednat svicky, ale nenapada vas i jina pricina abych kdyztak kouknul i na jine veci. Diagnostika zavadu nehlasi (mam jen tu bt diagnostiku s mobilem). Na volnobeh otacky nekolisaji tak si nemyslim, ze by to byla skrtici klapka. Po vyjeti nadrze mam v planu dat vyssi octanove cislo a vif. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.