honzaa.16 Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 Dnes jsem odstavil EGR.Vytahl jsem hadicku a ucpal sroubkem. Motor je tissi,ma lepsi zatah. Ale pri vypnuti motoru,to v nem nejak divne zarachoti. Udelal jsem neco spatne? 1,9tdi,66kw,AGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzaa.16 Vloženo 31. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 Dnes jsem odstavil EGR.Vytahl jsem hadicku a ucpal sroubkem. Motor je tissi,ma lepsi zatah. Ale pri vypnuti motoru,to v nem nejak divne zarachoti. Udelal jsem neco spatne? 1,9tdi,66kw,AGR tak uz vim,co bylo spatne. Vypadla mi hadicka co vede od podtlaku na brzdy. Nasadil jsem ji zpatky a je to v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 (editace) Konečně to taky někoho napadlo ucpat jen hadičku,blázni co se pachtěj s tím že to vyndávají a vyrábí nějaký plechový podložky přímo pod ventil Ještě bych to ale trochu zbrzdil Vagem na nejnižší hodnotu,jednotka bude makat s tím,že tam toho tolik nepouští,možná to nemá význam ale pro ten pocit.... Editováno: 31. Prosinec 2008, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 No někdy ale musíš když třeba EGR začne propouštět na maximum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blonn Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 No někdy ale musíš když třeba EGR začne propouštět na maximum. Je to rozhodne lepsi tim plechem,bo ti tam nejde vubec nic a egr si v klidu spina-nezatuhne.Timto zpusobem mas 100%jistotu,ze ti nepude zadnej bordel zpet.Ucpavat hadicku je na ho..o,je porad sance ze ti tam neco pude(je to ale pohodlnejsi-prace pro zevlaky) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moers Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 nevite kolik stoji novy egr ventil na oct81kw ????a jde spravit???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 zdar cenu nevím,ale já ho vřera zaslepil a rozdíl na chodu motoru jeto poznat,k lepšímu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckies Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 otazka je jakej mas rok??? mrkni na tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxpietro Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 Zdravím mam jen otazecku ohledne EGR ventilu,jestli jde vypnout pres soft a cca kolik to asi stoji.... a jeste blbejsi otazecka,vypnuti mechanicke ci softem jestli ma stejny ucinek? dekuji za informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 Co vim, tak pres vag se da jen omezit, vypnout se uplne neda. Pokud ho chces mit uplne off, tak ho zaslep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxpietro Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 Co vim, tak pres vag se da jen omezit, vypnout se uplne neda. Pokud ho chces mit uplne off, tak ho zaslep Ja se jen ptam pro zajimavost,jelikozu jsem nechal chipnout a chlapik se pta jestli ma vypnout i EGR a co jsem si o nem cetl tak jsem usoudil ze by jej mohl OFF,... vidim tedy ze to neni 100 pro vypnute,a jak se da mechanicky zaslepit pripadne zvadme to i laik? dekuji za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 EGR ventil se dá nahradit EGR Power Pipe kitem viz http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxpietro Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 hhmmm... pekne zaneseny to muze byt i u me... budu muset to probrat s mechanikem,ze by se to rozdelalo a aspon vycistilo.... pro mechanicke zaslepeni to budu jeste premyslet,dekuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haromax Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 já myslím že stačí zaslepit ovládací hadičku od EGR . Narvat do ní 6 šroubek a výsledný efekt je stejný 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Souhlas s předchozím přispěvkem,nejjednodušší je u tohohle motoru zaslepit nebo odpojit hadičku. Jinak jde to vypnout SW -přehrání SW řj motoru ,třeba současně s chipem a vagem to jde jen omezit-v podstatě to je bez efektu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 30. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2010 to Haromax: Bohužel nemáš pravdu. ŘJ zaslepený AGR pozná. Nutné odstranit jak hardwarově tak i softwarově. Pokud nemáš s tím nějaký vážný problém, tak s tím raději nic nedělej. AGR ti mj. snižuje tepelné namáhání motoru. to juke.box: Zkoušel jsem posunutí charakteristiky AGR ventilu a mě se zdá, že je to celkem znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haromax Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 to Haromax: Bohužel nemáš pravdu. ŘJ zaslepený AGR pozná. Nutné odstranit jak hardwarově tak i softwarově. Pokud nemáš s tím nějaký vážný problém, tak s tím raději nic nedělej. AGR ti mj. snižuje tepelné namáhání motoru. to juke.box: Zkoušel jsem posunutí charakteristiky AGR ventilu a mě se zdá, že je to celkem znát. No nevím ,ale u O1 rotačky /66kw a 81 KW / to asi nemá vliv . Slyšel jsem že někteří si stěžují že se jim motor dlouho ohřívá u mně to je nastejno . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Na školení jsme zkoušeli na rotačce 66kW posunovat AGR charakteristiku a auto jelo lépe za plynem (charakteristická díra v dynamice motoru se o hodně zmenšila). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Nikde jsem nenašel, kde by bylo napsáno, že by AGR systém nějakým způsobem ovlivňoval ohřívací fázi motoru. Pokud by se našel někdo, kdo na to někde narazil, tak sem prosím hoďte odkaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuksaRS Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 (editace) jj asik tak nějak Editováno: 6. Prosinec 2010, autor: LuksaRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxpietro Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Zdravim, chci se preptat nechat si poradit,mam octavii OI r.v.99,81kW po nachipovani ci naflashovani,proste po zvyseni vykonu,a moc bych rad vedel jak mi povidal pan kterej mi to zvysoval PS ze mam egr off jen pres soft,je to mozny aby to uplne vypnul,ci mam jeste jej nejak zaslepit..vykon mam zvednuty na cca 94-8-kW..egr.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 (editace) Pokud to vypnul softwarově,není potřeba nic zaslepovat. Stačí nechat chvíli běžet auto na volnoběh a pak dát ruku na pancéřovou trubku co vede do EGR ventilu od výfuku, když bude studená, tak to vypnul. Nebo to lez zkontrolovat v měřených hodnotách ve Vagu. Editováno: 16. Květen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Zdravim nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady. Přemýšlím o zavedení power pipe kitu místo stávajícího EGR ventilu, a teď když bych se rozhodl ho vyměnit sám musí se v řídící jednotce vypnout? nebo postačí jen ta výměna. A ještě na obrázku to zakroužkované těleso tím se zřejmě zaslepí výstup na turbu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Ano to zakroužkované je podložka kterou jse zaslepí přívod vůfokových plynů k EGR. Jen nechápu proč kupovat tehle bazmek, kterej nemá škrtící klapku, bude ti dělat bordel. Když ti stačí 2 ty zakroužkované podložky ( jedna na svody, druhá zespod na EGR ) a máš to principielně úplně stejné jako tenhle ten kit, jen s tím rozdílem ( kladným ) že ti zůstane zachována škrtící klapka kterou motor potřebuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 No, jestli je to na TDI, tak škrtící, lépe chcípací, klapka MUSÍ být! Jinak to bude špatně chcípat a škubat a trhat při chcípání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.