Přejít na obsah

Škoda Favorit

--

Puzzle ŠKODA FAVORIT 136 L (1989) - Koupit

 


Podkategorie

  1. Interiér

    Vybavení a úpravy interiéru

    200
    příspěvků
  2. Exteriér

    Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    91
    příspěvků
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    547
    příspěvků
  4. Motor

    Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

    1.4k
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    256
    příspěvků
  6. Autohifi

    Duc duc ..... :-)

    136
    příspěvků
  7. Ostatní

    Co se jinam nehodí a týká se Favorita, Formana atd...

    107
    příspěvků

0 témat v tomto fóru

V tomto fóru zatím není žádné téma.

Založit první téma


  • Aktuální příspěvky

    • V zime sa to porovnava tazsie. V lete do roboty dam za 5.2-5.5, v zime 6.1-7. Je to ale iba 12km, navyse mam zimne aj letne 18". Podla mna pre 1.4TSI je vhodnejsia okreska ako dialnica, ale to moze byt iba moj pocit vzhladom na spotrebu
    • Zdravím, koupil jsem přes známost O3 2016, 1.4 TSI 110kw, manuál, najeto 110k, bouraná v DE zepředu. Doteď jsem jezdil nějakých 15 let výhradně diesel, převážně 2.0 TDI, O2 a O3. Nezdá se mi spotřeba, řekněte mi prosím, jestli je OK nebo ne.   Ve 150 kmh jsem teď dělal průměr kolem 7.6 l/km, zkoušel jsem jet 130 kmh a bylo to nějak 6.8 l/km. Ve městě průměr 8.6 l/km. V podstatě nevidím okamžitou spotřebu pod 4 l, pokud nejedu z kopce. Proti tomu diesel ve 150 kmh dělal 6 l/km na zimních gumach, ve 100 kmh nějaké 3 litry? Tj. bavíme se prakticky spotřeba diesel +2 litry.   Ok, jsou tam zimní gumy Fulda, co tam nechal Němec. Netuším, jestli stojí za něco. Doteď jsem jezdil Continental Premium a Winter contact.   Možná olej? Netuším, kdy byl naposled měněný.   Je možné, že je to přechipované? Jak to mám poznat? Jakože odpich to má slušný a řve to na rozjezdu dost, je to nezvyk dávkovat plyn spíš málo, než víc jako u dieselu.   To auto skoro rok stálo a čekalo na opravu.
    • Za mě DCC - ano.   Mám a naprostá spokojenost. Na dálnici jedině komfort v kombinaci se sportovním (tužším) řízením. Auto je takové gumové a houpavé - pro poklidnou a plynulou jízdu super (v kombinaci s ACC - Travel Assist bych tam asi i usnul). Když jsem to jednou zapomněl vypnout, tak jsem v serpentinách málem skončil v příkopu 🙂
    • Já měl při vynucené  regeneraci cca.630-650°C.To by bylo ok,ale asi bude zanesený + termostat v háji.Začnu termostatem a uvidíme co dál...
    • Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva.  Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf.
×
×
  • Vytvořit nový...