Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
Děkuji za rady. USB jsem vyndal, najety další cca 2000 km a stále navigační databáze 22.6... A ještě mi přijde, že v úsecích, kde se od června 2022 v mapách něco změnilo, to vcelku ignoruje kolony. Např. D1 před Prahou změna ze 130 na 110 nebo nový 3-pruh na D1 okolo Brna. To rozhodně neodpovídá tomu, co Škodovka uvádí v popisu Infotainmentu online, když jsem to v aplikaci kupoval. Co dál? Čekat? Napsat na podporu ŠA? Servis?
-
@ski1961 Ano tak to asi bylo. Ale já se jen per huba při převzetí dozvěděl, že to škodovka zamítla a když jsem k tomu chtěl nějaké vyjádření, tak mi slíbili, že mi to mechanik druhý den pošle mailem to vyjádření od škodovky. Což se stalo (viz. výše), ale čekal jsem něco obsáhlejšího. Nic víc k tomu (ani v protokolu o prohlídce) není.
-
@Jabqooo a jak mohl někdo od stolu ve škodovce na reklamačním rozhodnout, že je tam vyšší vrstva laku ? znamená to tedy, že v tom AS ten lak naměřili v rámci reklamace a tyto údaje pak poslali do škodovky a tam někdo na základě tohoto od stolu rozhodl ?
-
Tak čekal jsem, že se na něco vymluví. Ale tohle mě nenapadlo 😄. Ten díl je tam původní a jestli na tom AS dělal nějaký rozstřik, nebo to ještě při výrobě nějak upravovali, tak to já bohužel neovlivním a špatně se to kontroluje (když to člověka nenapadne). Napsal jsem jim mail, tak uvidíme jak se k tomu postaví. Jestli to uznají či nikoliv a jestli se případně vymluví na něco dalšího. Jinak to že je tam povrchová rez, by nemělo mít vliv na to, že toto rezne zevnitř. Ptal jsem se právě, jestli tu už nikdo neřešil korozi na trojkové fábii i jinde než na 5. dveřích a jak to případně dopadlo. Svůj příklad sem dávám hlavně pro ostatní, kdyby je nedejbože něco podobného potkalo.
- Dnes
-
Za 3 mesice co mam novou F4 funguje skoda connect bezvadne.
-
neviem aky rocnik ale ratam ze zadne silenbloky ramien budu KO urcite ... a bola kopa problemov aj s riadenim , aj klepanie aj tuhnutie boli tam aj nejake softwarove upravy , ale skor to riadenie tuhlo pri dlhsej jazde bez pohybu a ten prvy pohyb bol kostrbaty
-
kryt zle zalozeny no ale na strane motora ok , chyteny je to nemozes upriet ale aj tak nerozumiem co sa riesi , tieto plechove vane su po styroch rokoch hrdzave vsetky ako liska , chytil by som to smirkem a trochou farby a kaslal na to ... ked bude tu vanu menit ten isty mechanik co nevie trafit kryt do uchytu tak aby si potom neriesil uniky oleja a podobne veci ...
-
ja si myslim ze sa na to proste vysrali a nechce sa im to reklamovat , tieto veci sa bezne riesia a robia , su to skor opravy na predaj ako trvacne ale s tym treba pocitat su k tomu aj technicke infa od skodovky a celkovo s tym nebyva problem ... co je to vyssia hrubka laku ? konkretna hodnota chyba
-
Díky zkusím zatím ty pneu.
-
Ano, měl, ale o tom nikde v tom vyjádření uvedeno nic není.
-
Spíš si myslím, že to zamítnou z důvodu mechanického poškození, na fotce je i vidět kamínek-písek ve spáře a případné povrchové/náletové rzi. Jako samozřejmě to výše uvedené vyjádření je blbost. Ale třeba museli "něco" napsat.
-
Ano, ale o tom by měl existovat záznam.
-
To lakování ale klidně může proběhnout už ve fabrice, když při výrobě nastane poškození/nedokonalost.
-
hoj takže reklamace uznána (zítra jdu na výměnu) nicméně díky za ten postřeh s těma packama na předku toho jsme si nevšiml. zítra ji mto připomenu, že by mohli svojí práci dělat dobře.. a že si auto někde hodím na hever a mrknu se na to jak to opravili.
-
Některé věci fungují, stahování map taky. Ale odemknout, svítit, uvést auto do online stavu (při zamčení) nejde. Také nahlášeno.
-
Dnes jsem psal mail na podporu, protože za poslední 2 měsíce jsem psal 2x přes apku a nikdy po vyžádání doplňujících informací mi nedošla žádná reakce. Tak mi to třeba pošlou 🙂. Nicméně pokud něco nefunguje a ví se o tom relativně dlouho, měli poslat něco už dávno.
-
V skoda auto maju problem s nejakym modulom, ktory maju niektore modely aut. Spada tam napr aj moj S3. Riesia to uz stvrty tyzden, nevedia kedy to bude funkcne. Vcera mi na hotline pani povedala, ze uz dostali predlohu mailu, ktory maju poslat vsetkym zakaznikom ako ospravedlnenie, no zatial mi neprislo nic..
-
sinco začal sledovat Škoda Connect LITE (s DataPlugem)
-
Škoda Connect LITE (s DataPlugem)
sinco odpověděl na lukas_k téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Tak už jsou servery škody vypnuté. Aplikace ale dál funguje jen pro pohled do apky je potřeba změnit datum. Koupil jsem si nový telefón a tady jsem v háji. Data ať dělám co dělám nemohu z telefonu dostat. Holt android jde po cestě Apple a co ve starší verzí androidu šlo tak dnes už ne. Nemohu si koupit ani nový telefon, na apku jsem si kurňa zvyknul. Co teď? -
Edison101 začal sledovat Scala kódování
-
Je to celkem jednoduché škodovácká výška laku je cca 100 μm pokud je tam více, tak na dílu byl proveden třeba roztřik a je tam pak větší výška laku.
-
Mně pomohl reset přes pojistky, nicméně já měl na rádiu ikonku šedivou... Přestalo fungovat po aktualizaci v Chorvatsku 😇
-
Ahoj! Mne sa teraz objavila voda pod sedadlom spolujazdca na Octavii I rok vyroby 2000. Trochu vlhko je aj vpredu, pod nohami spolujazdca a aj vzadu, za sedadlom vodica. Chcem sa spytat, nez to zacnem rozoberat, ci je ten odvod kondenzatu konstrukcne zhodny s novsimi modelmi, aby som to zbytocne nehladal na nespravnom mieste.
-
To jak to napsal je samozrejme uplny nesmysl. Nenech se odradit. Vyssi tloustka laku je jako co ? Hodnota je kde ? Jak tuto hodnotu mohl objektivne namerit kdyz jsou tam bubliny ? A jaka je hodnota oficialni hodnota tloustky laku dle technicke dokumentace a s jakou odchylkou ?
-
Tak mechanik mi sdělil že s tím nic nemůže dělat a ať zavolám na 800 600 000, kde mi operátor řekl ať jim to pošlu emailem. Co nejvíce popíši a přidám VIN. Že se mi k tomu vyjádří. Jinak kdyby někdo někdy ten mail potřeboval je to infoline@skoda-auto.cz, tedy email infolinky.
-
@puntoii Ahoj. Pokud můžu vycházet z instalace takové jednotky do S2, tak bude potřeba natáhnout dva nové vodiče mezi jednotkou BT a rádiem. Psal jsem o tom před pár lety tady: Úplně PnP to určitě nebude. Co se týče staršího rádia v O2 předFL, tak vůbec nedokážu poradit. Snad s tou novější BT jednotkou bude spolupracovat.
-
Tak odpověď je podobná, jakou jsem dostal při převzetí vozidla. Mimochodem jedná se o Auto UL, aby jste byli v obra: Dobrý den, píši ohledně vyjádření zamítnutí opravy, levé zadní postranice ve spoji se zadním nárazníkem. Dle vyjádření oddělení z Mladé B. → Důvodem zamítnutí je, lehce vyšší lak a nejspíše minulostní oprava. Omlouvám se za nepříliš kladné obeznámení, v tuto chvíli pro tento případ, nelze více udělat. Děkuji za pochopení. S Pozdravem, Už jsem na to odpověděl: Dobrý den, děkuji, takto vypadá oficiální zamítnutí ze škodovky? Čekal jsme alespoň nějaké číslo reklamace. Takže když zavolám do škodovky, mám jim nahlásit VIN, nebo podle čeho toto vyjádření najdou? A kam se mám obrátit, když nesouhlasím s jejich vyjádřením? To auto jsem koupili jako nové (žádná předváděčka) a doposud jsem jeho jediný majitel. Takže vím, že s tímto dílem se nic nedělalo. Jediné co se měnilo v rámci záruky u Vás, byli páté dveře. A po srážce jezevce pravý práh, přední nárazník a pravé přední světlo. To měnili u Loudy v Teplicích, protože nejste smluvní partner Direct pojišťovny. Takže je tam tato tloušťka barvy již o výroby a nebo se to stalo v při těchto opravách v autorizovaných servisech (nevím jak se to provádělo). Jiné opravy karoserie se neprováděli. Chápu že vy s tím nic neuděláte a proto bych to rád řešil s někým kdo o tom rozhodl. Děkuji Vám za odpověď Tak uvidíme kdy a co mi mechanik odpoví a chápu že s on to nevyřeší.