Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. cekni, ci ti toto pomoze https://www.briskoda.net/forums/topic/510961-2023-280ps-lk-replaced-2016-220ps-style/page/3/#comment-5854160
  3. Bezdratove nabijeno + hotspot v telefonu a k nemu pripojeny infotainment a bezdratove AA => telefon vari a S23 si stezuje na vykon a omezeni. Takze tuto cestu jsem pri dlouhych jizdach vyloucil a telefon pripojen pres kabel. Nicmene i tak varil a mel problem se dobit. => ozelel jsem tech par stovek a poridil si tech 25GB data pres Cubic. Verim, ze pri me spotrebe to ten rok muze v aute klidne vydrzet. YT music ani spotify nepouzivam. Takze to bude hlavne navigace a brouzdani lidi v aute na netu, pokud bude treba. Nicmene co mi spis vadi je agresivita bezdratoveho AA vuci WIFI. 1. chtel bych AA bezdratove a zaroven mit mobil pripojeny k hotspotu auta. Jenze to vypada, ze bud jsem mobilem pripojen k wifi auta pres AA => nejde internet, nebo musim si vynutit odpojeni AA => pripojen k hotspotu auta a internet na telefonu jede. Testovano s vyplymi daty v mobilu, abych mel jistotu, ze to jde pres wifi. 2. Dasi neduh co zatim pozoruji, ze ma tendenci si vybirat obcas pro AA telefon manzelky, misto meho, kdyz jsme oba v aute. Off topic: 3. a co vubec ted nechapu. ve FIII jsem mel loni na podzim v AA jak mapy.cz, tak i Tomtom navigaci. po nejake dobe Tomtom zmizel z AA a sel jen v telefonu. Tento stav pretrval i pri zmene auta. A minuly tyden presne naopak. zniceho nic zmizely mapy.cz z AA a objevil se tam Tomtom. Jeste me s mapy.cz na novem aute stve, ze kdyz dam na telefonu ovladat mapy v telefonu, tak si to vzapeti opet AA v octe sebere :(. Opet musim odpojit bezdratove AA a pak se se mnou mapy.cz v telefonu bavi.
  4. Dnes
  5. Patrik1971 > u nás za 19,- kč už možná rok a je jich od překupníků plný bazoš 😀
  6. Gumové koberce Rapid - zadné | Oficiálny Škoda Auto E-shop
  7. Našel jsem tento obrázek spodního pohledu na rozvod vzduchu. Někde v těchto místech by to chtělo servisní vstup na hadičku s pěnou, nebo ozon. Na obrázku chybí ventilátor, který se jinak musí vždy sundat, aby byl přistup do šachty k výparníku. Někdo nějaký nápad? Hraju si s myšlenkou to zde navrtat/vyříznout a vytisknout si z PETG "ventil", který by měl vývod směřující k výparníku. Přijde mi divný, že to automobilky nedělají, když by se to mělo pravidelně čistit, přitom by to bylo jednoduché. Během servisního intervalu by se pouze napojila hadička a stříkla chemie. Nebo jsem něco přehlédl?
  8. Ahoj, chtěl bych se zeptat zda se někdo nesetkal u Superba nebo jiného auta třeba Octavie 3 se zvukem z videa? Stává se to jen při zaplé klimatizaci a jen někdy. Pokud AC vypnu tak zvuk hned stichne. Je to slyšet z interiéru jak kdyby to byla nějaká klapka. Klimatizace je doplněná - plná. Chyba na diagnostice pouze s čidlem kvality vzduchu 263425 - Vnitřní chyba systému. Napadla mě směšovací klapka ale těžko říct.. budu rád za každé rady..
  9. Ano, toto jsem v podstatě dělal u O2. Dosušoval klimu, pouštěl kompresor někdy i v zimě kvůli médiu, jen filtr jsem měnil 1x rok na konci pilové sezón. Každoročně jsem ji nechal doplnit na jaře, to vše vím. I tak ale někdy zaváněla a to čištění jsem musel dělat tak 3x za rok. Odtoková trubička volná, vše v poho. Asi jsem na ten zápach z klimy více citlivý. S jedním bodem zde teda nesouhlasím - stříkat pěnu do výdechů je totální kravina! To jsem kdysi dělal na základě internetovejch videí a rozumbradů tady na fórech. 1. V těch vzduchovodech žádné plísně nejsou, takže k ničemu. 2. Ta pěna pak zkapalní a z těch výdechů vyteče kam? Většinou někam do interiéru. Zateklo mi to jednou na rádio a 2 týdny jsem byl bez zvuku, kde mi to i psalo chybu canbusové komunikace. Našel jsem ten čistič i na komfortní řídící jednotce. 3. Čistící pěna rozežírá molitanové spoje mezi vzduchovody a časem netěsní + pak i vibrují a dělají pazvuky. Pěnu do výdechů už nikdy! stačí že se tam toho trochu dostane z toho výparníku. Jakmile to začne výdechem létat ven, tak to vypínám. Můj dotaz byl, jak se u S3 dostat k výparníku, protože tam se kvůli vlhku tvoří většina problému. K čemu je dobré nechat běžet ozon v autě celou noc? Pokud nedochází k cirkulaci vzduchu přes výparník, tak je to k prdu. Ozon pouštím na vnitřní okruh a nechávám to cca 1hodinu běžet dokola v autě, ale efekt mi přijde minimální. Navíc nechat běžet cirkulaci přes noc zabije baterii. Ozon je spíš dobrá prevence. Jakmile už tam nějaký zápach je, tak to s ním skoro nehne. Já ten smradlavý závan cítím právě při dosušování, kdy se ten výparník nejvíce rosí. Dokud se nevysuší, tak to prostě zavání...
  10. Krátce po odhalení svého prvního crossoveru A390 naznačila společnost Alpine něco o něco velkolepějšího. Stejně jako v Le Mans chce Alpine vyzvat vozy jako Ferrari hybridním supersportem. Těšit se můžeme na hybrid s vysokým výkonem Na nedávné mediální prezentaci modelu A390 generální ředitel Renaultu Luca De Meo potvrdil pořadu Top Gear a dalším, že Alpine pracuje na supersportu. Stránka také hovořila s šéfem Alpine Philipem Kriefem, který potvrdil, že supersport, který by měl být uveden na trh v roce 2028, bude hybridní vůz s výkonem 1 000 koní, s přeplňovaným motorem V6 pohánějícím zadní kola a elektromotorem pro každé přední […] Článek Alpine chce konkurovat Ferrari hybridním hypersportem s výkonem 1 000 koní se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  11. Včera
  12. Zdravím, Octavia Combi 3 2015 2.0 TDI 110 kW CR DPF, 6MP, 254 000 km, mi občas trhne motorom pri cca 2 000 otáčok na 3. prevodovom stupni. Môže to znamenať problém s turbom, EGR ventilom, vstrekovačmi, ... ? Ďakujem za odpovede.
  13. @Joco776 starý kabel byl snad na verzi 17.9 či tak nějak ten novější měl by měl jít na všechny verze. Ještě jsem objednal od ofic vývojáře verzi Fly nový design abych ho podpořil. Co bych rád u Tourana 1T přední mlhovky nakodovat jako denní svícení s menší svítivost nevím zda se to dělalo s 10 či 30% výkonu. Popř aby fungovaly mlhovky jako prisvitem do zatáčky s xenony. Protoceni budíku pomalý náběh a stmívání ovladačů a budíku. Nevím co vše jde. Popř to i pro Seat Alhambra 7N díky.
  14. Zde se to resilo... Dodatečná montáž 13" displeje Enyaq na Octavia Mk4 - Škoda Octavia Mk4 (2020 > ) - BRISKODA
  15. @karrak Vývojáři nemají dobrý vztah mezi sebou. Nelze měnit spouštěč na jejich kabelech, hrozí blokace kabelu. Všechno se dá obejít a hacknout, ale to nikdo nechce dělat. Smartlink lze aktivovat s VCDS, ale je třeba heknout jedničku a pak už vesele můžeš nahrát swap kody jaký chceš. Zálohy řídicích jednotek fungují a vrátí ti vše do stavu, jak je máš aktuálně nastaveno při zálohování. Není třeba to používat, aby se změny provedly všude, stačí se podívat, co bylo změněno a vrátit to manuálně zpět. Doporučuji si uložit ve formátu Hex (pro automatické vrácení změn) + formát CSV, pro manuální porovnání. FLY-V2 PLUS oproti VIIPlusLoader? Je v rychlosti a stabilitě a byznysu FLY-V2 PLUS bude vždy o krok vpřed, neboť vývojáři se nyní věnují více této verzi, samozřejmě i VIIPlusLoader bude nadále běžet a dostávat nové a nové aktualizace, protože to co mají vyrobeny musí vše prodat. Tým nechci říci, že přestali vyrábět VCDS s VIIPlusLoaderem. Verzi V2PP nedoporučuji kupovat. @1ada Na FLY kabelu můžeš spouštět různé verze VCDS, ale je třeba to spouštět se správným loaderem, který byl vytvořen společně s danou verzí VCDS. Stačí mi napsat jakou verzi potřebuješ a jazyk a pošlu ti odkaz ke stažení s návodem k požívání jedním loaderem různých jazyků VCDS. @peewee183 Jaký kód jste zkoušeli zadat 20103? A co jste chtěl provádět v A5? @McMatej Pošlete mi scan z 17 a 5f. @mysak44 Pošlete fotku desky kabelu. @mirekcafa Ano tento kabel je verze s VIIPlusLoaderem, který funguje perfektně. @JindraHyrda VIS už neposílám, pouze Loader+Software. @MontyFR Nejnovější verze je 10713. Odkaz ti pošlu v soukromé zprávě, klidně mi napiš, když ho budeš potřebovat. @IceKiller Doporučil bych ten starší typ nepoužívat. Pouze ten s chipsetem STM32F429VET6. Napiš co bys chtěl nakodovat a pošlu ti návod na test😉
  16. jedna jednotka VCDS se mi podařila rozjet a aktualizovat. a tak bych rád zkusil i nějaké programování a nastavení. je někde podrobnější návod abych mohl zkusit co se podařilo tobě? nerad bych to odvařil nebo něco udělal blbě. díky.
  17. Panove prosim netusite nekdo jakou duhovyrobu pruzin pro Sportlina Tdi dsg 4x4 koupit? Idealne s nejakym odkazem... potazmo co stoji original? jdu menit neco na podvozku, tak zvazuju udelat i pruziny. predem dekuju...
  18. Mam exclusive selection combi dodani 4/2025 a taky nemam cargo elementy ani sitovy program
  19. No muzes mit prece AA bezdratove akorat pripojis kabel aby se nabijel telefon. Takhle to pouzivam ja, ale i tak se telefon zahriva jako prase 😀. Nebo dalsi vec ze zakazes v telefonu AA a budes pouzivat jen prehravani hudby a telefonovani pres BT
  20. Sub jste trefili presne. Pri tazeni napajeciho kabelu je treba dat pozor na radiator a trubky ve stredovem tunelu a drzet se od nich dal. Cose tyce redukce, tak je to tato 1:1... https://www.neon-el.cz/80315.52 Jen je potreba si udelat na redukci odbocku z vodicu vedoucich do zadnich repro.
  21. ten panel je čína. a nastavuješ všetko v nom. je tam menu na zobrazenie žo všetko stym chceš ovladat. takže ako je napisane hore. hladaj aalebo napíš čínanovy
  22. 100Bubu

    Výplň kufra

    ak by si chcel penu tak tu mám napiš mi spravu
  23. keď som kúpil auto tak som ho cele vystriekal penou na čistenie do každej diery ako sa len dalo. minul som cely sprej. následne postupoval podľa návodu a ešte aj ozón. mne sa ozón veľmi osvedčuje. hlavne musí byt vybratý peľový filter. otázka ako používaš tlačidlo A/C? vypínaš ho pred skončením jazdy aspoň 1-2km alebo 2-3minuty? Je možne že ty to vyčistíš ale nesprávnym použitím sa ti to rýchlo zanesie vlhkosťou a plesňami. - mením 2x do roka filter, - 2x do roka ozón (mam svoj takže po uplynutý času aplikácie to tam nechávam celu noc. ráno vyvetrám a super. - vypínanie klímy pred koncom jazdy a následne otvorenie okien aby sa vlhkosť ktorá sa po vypnutý vyzráža na výparníku hneď vyfúkala - netreba zabúdať že klímu treba zapínať aj v zime aby sa umyl výparník aspoň 1x za mesiac
  24. Nejvíc žere LZE, nebo 5G. Takže mobil nabíjet (ideálně) z USB-C. Nevím jak v OIV, ale v OIII je v USB2 500mA, konzultoval jsem to s infolinkou.
  25. Řešil jsem to samé. Vypnout bezdrátové AA je easy. Jdi do nastavení wifi ve voze a vypni wifi a je to. Od té chvíle budeš mít mobil bezdrátově pouze jako BT sadu, tedy hovory a zvuk (pokud chceš, i to jde vypnout v nastavení bluetooth zarizeni v telefonu, tam si vybiras, co auto uvidi za protokol) a AA pojede jen při připojení přes USB. Mám to tak několik měsíců a je to nejideálnější řešení. Tedy + já mám ještě extra držák mobilu s bezdrátovým nabíjením v mrizce ventilace aby se mobil stale chladil, a ke které mu mám dotažené 4m kabelem z kufru napájení, takže nabíjím 15W namísto těch ubohjech buhvikolik co mám standart v autě. Myslel jsem, že Škoda vše vyřeší při faceliftu, ale ani kolegovo FL O4 nenabíjí tak, jak je třeba a i když ma chlazená podložku, tak je mobil horkej jak prase. PS: v AA mám nastaveno zapnout AA vždy a to dělá to, že kdykoliv se připojiš jako AA tak se infotainment přepne právě na AA.
  26. Alebo jednoducho len pripojiť ten telefón k USB a nabíjať... vo facelifte je to nabíjanie celkom rýchle po kábli, reálne sa ten telefón nabije aj počas používania Android auto so všetkými aktívnymi vecami
  27. Malá ukázka co jsem zatím nakódoval a aktualizoval, ale pořád to přibývá, pořád zkouším a testuju další věci VCDS: - Deaktivace denního svícení v pozici ovladače na 0 - Deaktivace upozornění bezpečnostních pásů - Deaktivace upozornění otevřených dveří při zapnutém zapalování - Deaktivace chyby LED žárovek /přední mlhovky - Deaktivace chyby LED žárovek /zpátečky - Deaktivace Start/Stop - Deaktivace ostřikovačů světel - Deaktivace DRL při zatažení ruční brzdy - Aktivace alarmu - Aktivace Cornering lights - přísvit mlhovkama do zatáček - Aktivace zobrazení počtu litrů k dotankování v maxidotu - Aktivace dálkového ovládání při nastartovaném motoru - Aktivace podsvícení ručiček tachometru při odemknutí a opouštění vozu - Aktivace protočení ručiček při zapnutí zapalování - Aktivace pomalého náběhu a stmívání podsvícení všech ovladačů - Aktivace Offroad menu v MIB2 jednotce - Aktivace funkční ovládaní oken po otevření dveří - Aktivace zpoždění zámku kufru o 30s - Aktivace možnosti zavření a otevření okna řidiče pomocí DO - Aktivace dodatečné setření kapek předního okna po použití ostřikovačů - Změna počtu blinknutí směrovky ze 3x na 4x (lze max 5) - Změna rychlosti pro deaktivaci parkovacích čidel z 15 na 10km/h - Změna odezvy plynového pedálu z linear na gradual - Změna světel v ComingHome & LeavingHome, místo potkávacích jsou aktivní přední mlhovky + třetí brzdové světlo - Aktualizace MIB2 jednotky Seat Navi 6P0: Update firmware z 512 na 516 Update map navigace: střední evropa Update POI včetně upozornění na rychlostní radary
  28. Ahoj může mi někdo poradit se závadou na climatroniku. Závada č 1 nalezena chyba: 01273 - ventilator privodu vzduchu (V2) 000 A proč se furt spíná vypíná sahara po nastartování?je to normálka u 2fabie?díky za rady.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...