Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
nebo... ale světla jsou pohodlnější, kór v létě a světla fungují ... mám vyzkoušeno ...
-
Právě že to může bejt klidně blbost nastálo nechaná nabíječka na mobil nebo kabel pro AA nebo fleška s písničkama. Nebo pak jednotka co v autě neusne. Třeba dodělaná GPS sledovačka, přepínání záznamu služební/soukromá jízda.
-
Luďa začal sledovat Kamiq po 1 roce/30tkm přestal startovat
-
Nemusím koukat do ceníku bo kamiq nekupuju. Pokud nešlo NT objednat z výroby, proč ho na firmě máme? A není to dodo. Tak to měl šéf auto, kterýmu to zapomněli říct. Po odpojení NT nešlo.
-
Mal som v octavii maly zosilnovac s DSP axton, ktory som zapojil cez redukciu do originalneho konektora na RJ radia, takze plug&play a schoval som ho za displejom. Nastavoval sa cez mobil. Urcite je takych kopa...mne osobne to stacilo aj takto. Na zosilnovac sa dal zapojit aj subwoofer
- Dnes
-
To jsem potřeboval slyšet díky moc za informaci.
-
Muze to vyjit, ale take nemusi, mám vyzkouseno, ze s touto zavadou mechatroniky to zakazik risknul a pri podrazovani to zaradilo 2 rychosti najdnou a bylo po prevodovce. Rozhodnuti je na tobe.
-
Skôr by som hľadal chybu niekde inde, resp. zisťoval co vybija bateriu. Chápem, že to inteligentne dobíjanie je zloba, ale nieje možné aby rok staré auto malo problem naštartovať. A pri najazde 30k km za rok.
-
Petr Svetr> to by sis musel pustit vyhřívání sedadel. Napětí sleduji přes jednoduchý V-metr do zapalovače za pár korun
-
jedna z možností, jak auto donutit do plna dobíjet je svítit potkávacími světly ve dne, kdy se tu u Trabanta požívalo, aby dynamo nepřebíjelo při dlouhé dálniční jízdě baterku, např. do NDR, nyní naopak aby auto dobíjelo... používám v létě když mám v autě ledničku a chci, aby při zastávkách běžela a nevypnula se z důvodu nízkého palubního napětí...
-
Pozdravujem, Tato krasna zavada postihla aj mna (Superb, 2018, TDI 2.0). Na ceste do Chorvatska, podotykam. Po 200 km sa to objavilo, presiel som s tym dalsich 550 km. Teraz rozmyslam, ci to risknem domov (750km) alebo radsej odtah/odvoz, aby ma to nenechalo pri krajnici. Auto stale radi 2, 4, 6 a R. Co myslite? :D
-
ben06 začal sledovat Kamiq po 1 roce/30tkm přestal startovat
-
Přes léto mám káblík vytažen, v zimě je to cca jedno. Dobíjím teď lídlovkou cca 1-2 x měsíčně, protože poslední 3 roky už velmi málo jezdím. Rapid 2019 baterie EFB původní.
-
Zdravím,máme kodiaq iv měsíc, a chci se zeptat vás co už jezdíte s K2 iv déle,kolik najedete km na plnou baterii ve městě? Já se dostanu max tak na 80 km .Čekal jsem víc na to že je léto. Citovat
-
Radši delší...já mám 20..vzal jsem z Alzy 13 cm (ten na fotce), ale kamera byla trošku níž, ohnul jsem si tu redukci a začalo se z ní kouřit... takže jsem ji vyhodil... Kameru jsem si dal na konec toho černýho tečkování, aby mi to vyšlo tak, že kamera bude těsně pod tím tečkováním..
-
Ještě dotaz: ten kabel, zapojený přes adaptér do kamery, stačí 10cm, nebo raději delší? Nechci ho zbytečně dlouhý. Díky.
-
U tzv. inteligentního dobíjení můžeš po 200km přijet do cíle s více vybitou baterií, než jsi nastartoval. Upravuje to nabíjení i podle okolní teploty.
-
Nechápu proč Škoda dělá rozdíly mezi autama. Kodiaq Sportline - nemá masážní sedačky ( superb je má ) Exclusive Selection je má. Chci si vzít medvěda v plné palbě do výroby a naštvalo by mě, kdyby tam ty sedačky později dali masážní. Neví někdo zda je Kodiaq bude mít nebo ne? díky moc
-
Na mne je ta RS990 moc velká kráva. Ale proti gustu... Vzal jsem R99, protože je malinká a pěkně se schová za zpětný zrcátko. A k R99 se dá zadní kamera taky dokoupit...(nepotřeboval jsem)
-
Závada na 3 stupni 7° DSG Škoda octavia 3 1.4 2014
Patrik1122 odpověděl na Tomášpetricek téma v Motor
Zdravím, mohu se zeptat jestli a jak jste problém vyřešil? Momentálně se potýkám s podobným problémem, někdy hláška vyskočí při nastartovaní, jindy a hlavně když jedu za 5, po vyskočení hlášky řadí pouze R,2,4,6. Proběhl repas mechatroniky, avšak po cca 60 km opět to samé. Děkuji. -
Porucha start stop ..kontrolka zhavenia nasledne motora
Pawouk odpověděl na Jano hora téma v Motor 2.0 TDI
Pořádná diagnostika => výpis chyb. Pak tady můžeš něco řešit. Bez toho to opravdu půjde těžko. Toto není Škoda 120. A pokud vidím na fóru, tak by to také mohla být nějaká překousaná hadička podtlaku. Tak se podívej pod kapotu motoru. -
Pro příště nezakládej zbytečné duplicitné téma, když už tady jedno s identickým názvem dávno je. Témata sloučena.
-
Zdravim clenovia prosim o pomoc neporadili mi ani v skodovke uzivatel jirkak uz riesil ten isty problem ale nenapisal aka to bola zavada kde bol problem ...idem autom po dialnici a zacne snim sklabat cuka trocha padnu otacki na sekundu a pribrzduje to motor cuka snim prevodovka ok vstreky ok mam pocit ze je nieco niekde prehryzene od hlodavcov pls pomoc dikes
-
Děkuji za odpověď, vyměním.
-
Radi i na elektru, ale ze bych slysel cokoliv od prevodovky to ne. Spis to cloveka stve, ze ma vykon pod nohou a ono mu to podradi a zkazi to odpich.
-
díval jsi se někdy do ceníku pro KAMIQ nebo jen tak moderuješ? NT nikdy nešlo a nejde objednat z výroby... a i v OIII FL NT jede s vytaženým konektorem na baterce... NT si baterku kontrolu dělá podle palubní síti, nikoli na baterce!
-
Fabia 4, 85kw. Kola 15R. Mám na karoserii minimální doporučený tlak 2.5, auto se neudrží v zatáčce na dlažbě. Dříve jsem měl 2.2. Jízda je jak na trakaři. Jak to řešíte?