Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Dnes
  2. Ahoj Mám stejný problém, jak si to prosimtě vyřešil. Děkuji
  3. Údajně to při zaplněnosti 88% už mělo do nouzáku padat. Zatím to vypadá v pohodě
  4. Proč by ne? Já měl nezávislý topení v jedničkový Fabii 1.4 MPi, tak proč ne Kamiq? Co mám zkušenost s O3 a O3fl, tak když auto nemá údaj o stavu baterie, tak topení nenaběhlo. Kvůli ochraně baterie, aby ju to nevycuclo do mrtě a dalo se nastartovat. Předpokládám, že to má škodovka stejné u všech modelů. Ale pokud ne…
  5. kamiq a nezavisle topení ??? ano my ho tam máme, ale určitě ne z výroby a mimo to je to nesmysl, třeba v Karoqu normálně NT funguje...
  6. Kabel bych nevypojoval bo pak nepude ani nezávislý topení a podobně. Upravit pomocí diagnostiky. Byli tady lidi co to dělaj.
  7. U mě stále bez problémů funkční 🤷‍♂️.
  8. Ani mne od 16.6. vobec nejde aplikacia. Stale len nacitava ale nakoniec nic. Doteraz isla bez problemov
  9. Když to nabiješ, tak hned první, druhou jízdou tu baterii auto vybije zpátky na úroveň kolem 12V. Někdo dobíjí co týden, někdo na to sere a někdo vypojí malý káblík u baterie, tím se zbaví start stop + int. dobíjení a má klid...
  10. Ventil s hadicou sa mi podarilo namontovat uplne bez rozoberania. Jedine co bolo treba je zvesit kastlik spolujazdca, do otvoru napchat kusok stareho kabla, ktorym som si jemne nasiel cestu az dole k vyvodu vzduchu. Na neho som navliekol hadicu a po kabli ju posunul az na spravne miesto.
  11. Dobrý den, vlastním Fabii 2 s rádiem Swing. Nedávno jsem si řekl, že bych si chtěl do auta přidat Bluetooth, abych nemusel využívat AUX kabel. Objednal jsem si tedy tento adaptér: https://www.autohifi24.cz/usb-aux-ovladani-z-volantu-usb-aux-iphone-adaptery-bluetooth-adaptery/bluetooth-a2dp-handsfree-modul-pro-autoradia-s-rca-aux-vstupem-p31761 Odstranil jsem tedy cinch konektory, napájení jsem vzal přímo z rádia, tedy rozpojil přívodní kabely k rádiu a přes wagovky jsem zapojil jak rádio, tak adaptér. U zvuku jsem to udělal stejně, akorát k AUX kabelům. Po zapojení vše hrálo a byl jsem spokojený, avšak vyskytly se 2 menší problémy, které se mi honí hlavou: Zvuk je tichý, avšak po připojení AUX kabelu do zdířky vedle 12V zásuvky je zvuk hlasitější a kvalitnější. Stačí zapojit i holý konektor. Při nepřehrávání hudby jsou z reproduktorů trochu slyšet otáčky motoru. Napadlo mě, že by to mohlo být špatné ukostření, avšak nevím, odkud jinak bych mohl vzít kostru. A jsem trochu v koncích, co se tohoto týče. Tak tedy žádám o radu, čím bych to mohl vyřešit. Pokud jsem něco důležitého vynechal, tak se velice omlouvám a mile rád informace doplním. Předem děkuji za odpověď.
  12. Nemyslím si to, ale zajímá mě jak často to mám teda dobíjet při tomto stylu ježdění.
  13. Ahoj, koukám po kamýkách v automatu a některým chybí u řadící páky tlačítko MODE. Jak pak funguje přepínání jízdních režimů? Přes display? Nebo nejde měnit režim vůbec? A jak se pak bez toho jezdí? Jde to tlačítko případně za nějakou rozumnou cenu dodělat? Díky za odpovědi. P.S. A ví někdo smysl těch dvou nejširších tlačítek vlevo? Nikde jsem je neviděl ničím osazené.
  14. A ty myslíš, že se ti při 300 km dlouhý jízdě dobije baterka do plna na 100 % ? S inteligentním dobíjení ani náhodou. Teď už dlouhá cesta neznamená dobita baterie.
  15. už to že ti ten oil ash resetoval do stavu nového filtru byla chyba, nemělo se do toho jebkat když to fungovalo. Naopak teď nebudou jednotce sedět diferenční tlaky a může to začít padat do nouzáku.
  16. Vyměnil bych ho, není doporučený pro koncernové DPF CR motory. Může teoreticky snížit životnost DPFka.
  17. Ahoj všem, potřebuji poradit ohledně chyby (záměny) motorového oleje. Ve vozidle mám motor 2.0 TDI, 110 kw, DFHA, který má specifikaci 504.00 a 507.00, běžně používám olej značky Castrol edge 5W 30 (měním po roce, což odpovídá cca 10.000 km). Při aktuální výměně jsem si, již při dolévání, všiml, že jsem objednal olej jiný, konkrétně značky Castrol edge 5W 40, specifikace 505.00 a 505.01. Můj dotaz tedy zní, zda tento olej mohu v motoru vozidla zanechat s tím, že výměnu budu realizovat, tak jako vždy, po jednom roce a uvedeném nájezdu kilometrů, aniž bych mu způsobil nějakou újmu? Děkuji moc.
  18. Robil niekto výmenu origo repro za nejaké lepšie, s tým, že nemenil rádio iba vymenil repro ? Dvere mám vytlmené a chcelo by to niečo silnejšie, plus by som chcel do kufru dať do miesta rezervy subwoofer, mám to tak v Leone a hrá to veľmi dobre. Prípadne ak by nestačilo origo rádio je niečo čo by som zapojil medzi rádio a repro s tým, že nebudem upravovať kabeláž ?? proste nejaký zosilňovač aby to utiahlo silnejšie repro. Pozeral som sety čo majú na ahifi.sk https://www.ahifi.sk/reproduktory-do-skoda-octavia-iii-set-c-3.html a k tomu subwoofer, prípadne niečo lacnejšie čoby ste odporúčili ? Chcel by som aby to hralo dosť podobne ako v Leone Sound Systém.
  19. Tak to vypadá, že my se staršími auty z 2024 máme s parkováním na dálku smolíka.....
  20. u noveho auta by som povedal, ze je dobry interval regeneracie 800 km, na vectre som mal aj 1000 a nikto mi to neveril. s 15 km za pol dna sa to ozve skoro, netreba sa bat jak se k tomu chovat: ZASADNE nevypinat motor, ked bezi regeneracia
  21. Určitě do toho nechci hrabat, jen mi to prostě vrtá hlavou když tady čtu o problémech s DPF filtry při daleko menším nájezdu a předpokládané životnosti filtru.
  22. Tento týden jsem vyzvedl vůz. Volant je už bez loga s nápisem Skoda. Parkování na dálku funguje bezchybně. Z mé strany spokojenost.
  23. Urcite bych do toho nehrabal... Neni duvod...
  24. Před několika měsící jsem koupil O3 sedana s motorem CKFC r.v 2014 a nájezdem cca 370.000 km. Auto mělo v podstatě jednoho majitele, koupila ho firma kde s ním jezdila paní která ho po leasingu od firmy odkoupila, vypadá to, že jezdila dlouhé trasy. Nyní s ním jezdí moje žena v podstatě jen do práce 15 km tam 15 zpět, občas něco delšího. Auto vypaluje co 370 - 420 km, výfuk naprosto čistý. Firma, ani po ní majitelka s DPFkem nic nedělala (vyměna, čištění) a tak mi je divný že se v podstatě to DPFko chová skoro jak u novýho auta. Oil ash Residuje po koupi dle Vag DPF a i VCDS 88,8 g. Mechanik mi po kontrole stáhl Oil ash Residuje na 10% že prý by to mohlo padat do nouzáku. Auto s DPFkem jsem nikdy neměl a tak mám z toho trochu zamotanou hlavu jak se k tomu chovat.
  25. Už jsem to cetl, ale je to auto z roku 2016 a pak že pánovi na navigaci sviti režim a i tlacitko, mi nesvítí na navigaci ani tlacitko. Uvidime, treba se jeste někdo ozve, že to tak má také.
  26. Boze proc? To je zase reakce. Myslis, ze by slo vyfotit, ze tam chybi ten plast, kdybych ten drzak, skrutku a kryt nemel sundanej???
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...