Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Mně pomohl reset přes pojistky, nicméně já měl na rádiu ikonku šedivou... Přestalo fungovat po aktualizaci v Chorvatsku 😇
  3. Alda_cz

    Fabia III koroze

    To jak to napsal je samozrejme uplny nesmysl. Nenech se odradit. Vyssi tloustka laku je jako co ? Hodnota je kde ? Jak tuto hodnotu mohl objektivne namerit kdyz jsou tam bubliny ? A jaka je hodnota oficialni hodnota tloustky laku dle technicke dokumentace a s jakou odchylkou ?
  4. Ahoj! Mne sa teraz objavila voda pod sedadlom spolujazdca na Octavii I rok vyroby 2000. Trochu vlhko je aj vpredu, pod nohami spolujazdca a aj vzadu, za sedadlom vodica. Chcem sa spytat, nez to zacnem rozoberat, ci je ten odvod kondenzatu konstrukcne zhodny s novsimi modelmi, aby som to zbytocne nehladal na nespravnom mieste.
  5. Alda_cz

    Fabia III koroze

    To jak to napsal je samozrejme uplny nesmysl. Nenech se odradit. Vyssi tloustka laku je jako co ? Hodnota je kde ? Jak tuto hodnotu mohl objektivne namerit kdyz jsou tam bubliny ? A jaka je hodnota oficialni hodnota tloustky laku dle technicke dokumentace a s jakou odchylkou ?
  6. Jabqooo

    Fabia III koroze

    Tak mechanik mi sdělil že s tím nic nemůže dělat a ať zavolám na 800 600 000, kde mi operátor řekl ať jim to pošlu emailem. Co nejvíce popíši a přidám VIN. Že se mi k tomu vyjádří. Jinak kdyby někdo někdy ten mail potřeboval je to infoline@skoda-auto.cz, tedy email infolinky.
  7. @puntoii Ahoj. Pokud můžu vycházet z instalace takové jednotky do S2, tak bude potřeba natáhnout dva nové vodiče mezi jednotkou BT a rádiem. Psal jsem o tom před pár lety tady: Úplně PnP to určitě nebude. Co se týče staršího rádia v O2 předFL, tak vůbec nedokážu poradit. Snad s tou novější BT jednotkou bude spolupracovat.
  8. Jabqooo

    Fabia III koroze

    Tak odpověď je podobná, jakou jsem dostal při převzetí vozidla. Mimochodem jedná se o Auto UL, aby jste byli v obra: Dobrý den, píši ohledně vyjádření zamítnutí opravy, levé zadní postranice ve spoji se zadním nárazníkem. Dle vyjádření oddělení z Mladé B. → Důvodem zamítnutí je, lehce vyšší lak a nejspíše minulostní oprava. Omlouvám se za nepříliš kladné obeznámení, v tuto chvíli pro tento případ, nelze více udělat. Děkuji za pochopení. S Pozdravem, Už jsem na to odpověděl: Dobrý den, děkuji, takto vypadá oficiální zamítnutí ze škodovky? Čekal jsme alespoň nějaké číslo reklamace. Takže když zavolám do škodovky, mám jim nahlásit VIN, nebo podle čeho toto vyjádření najdou? A kam se mám obrátit, když nesouhlasím s jejich vyjádřením? To auto jsem koupili jako nové (žádná předváděčka) a doposud jsem jeho jediný majitel. Takže vím, že s tímto dílem se nic nedělalo. Jediné co se měnilo v rámci záruky u Vás, byli páté dveře. A po srážce jezevce pravý práh, přední nárazník a pravé přední světlo. To měnili u Loudy v Teplicích, protože nejste smluvní partner Direct pojišťovny. Takže je tam tato tloušťka barvy již o výroby a nebo se to stalo v při těchto opravách v autorizovaných servisech (nevím jak se to provádělo). Jiné opravy karoserie se neprováděli. Chápu že vy s tím nic neuděláte a proto bych to rád řešil s někým kdo o tom rozhodl. Děkuji Vám za odpověď Tak uvidíme kdy a co mi mechanik odpoví a chápu že s on to nevyřeší.
  9. Budu se tu asi na fóru opakovat, ale pokud auto plave, tak buď přefouklé pneumatiky - v servisech z nějakého mě neznámého důvodu foukají kola před geometrií na víc, než doporučuje výrobce, správná hodnota pro dané auto je podle sdělení infolinky Škoda vždy na víčku nádrže. A taky foukají všechna kola stejně, to je taky špatně. Anebo jsou to načaté zadní silentbloky předních ramen. Mě se tohle přesně stalo na RAPIDu po výměně tlumičů a ložisek. Do té doby auto jelo rovně a přesně, po opravě to byl plaváček. Po výměně těch zadních lůžek se auto zase sklidnilo.
  10. S3 (PHEV s MIB3) mam sice len od 1.7. tohto roku, ale vypadok som zaznamenal iba raz, teraz v sobotu. o 20:24 posledna aktualizacia a nasledne nic, nemohol som dialkovo ani auto nechat dobit. v nedelu rano o 7:26 ked som sa zobudil, opat kontrola a appka uz zmenila hlasenie za problem s 12 V baterkou a ze ju mam dobit jazdou (mal som v sobotu casto a dlho otvorene dvere a zapnute zapalovanie). odvtedy uz opat funguje ako ma. snad to nezarieknem 🤞
  11. Ahojte priatelia ! Nechcem zakladať nové vlákno a tak sa Vás skúsim spýtať na nejaké riešenie (pre tento prípad je za mňa experimentovanie nie najvhodnejšia cesta). Behám stále aj na starej, tohočasu slušne vybavenej O2 (predface). Má z fabriky rádio Nexus, GPS, Maxidot, Bluetooth Handsfree (5P0 862 135C). Áno, prehrávanie hudby cez túto jednotku ešte nefunguje Nepotrebujem nič viac, ako dostať "zvuk z telefónu/iOS" do "systému" so zachovaním fabrického handsfree. Čiže sa domnievam, že by som to mohol dosiahnuť výmenou BT jednotky pod sedadlom spolujazdca. Popri hľadaní som natrafil na archívne diskusie, kde zápasili aj "vo facelifte" s podobným problémom a odporučili práve výmenu "podsedadlovej" jednotky za napr. 5K0 035 730D a vyššie, 7P6 035 730J a vyššie resp. 3C8 035 730A a vyššie. Úprimne, neviem aký je medzi nimi rozdiel, ktorú jednotku zvoliť a či by niektorá mohla byť naozaj Plug&Play namiesto pôvodnej. Mne sa zdá, že tie jednotky rovnaké nie su. Možno je to iba kozmetika a všetko ostatné sedí, netuším... Kódovanie zvládam, ide o HW. Nakoľko sú tieto komponenty bazárovky, nerád by som pokupoval zbytočne "všetko možné" a možnosť skúšky skrz vzdialenosti nie je vždy reálna. Preto by som Vás pekne poprosil o prípadné poznatky v tejto problematike. Vďaka Vám !
  12. Dobrý den, užívám vůz Scala a Xiaomi 12T PRO. Dokud jsem měl model 10 propojení kabelem s vozem bylo bez problému. Po výměně mobilu nejde. Děkuji
  13. Dnes
  14. Alda_cz

    Fabia III koroze

    No to je blba situace nicmene: pockej si ma to vyjadreni, dobre si procti co je v nem uvedeno, rozhodne se obrat primo na vedouciho servisu, vysvetli mu situaci, ze mas auto od novoty atd., pokud by to nezabralo, rozhodne kontaktovat Skoda-auto. Jsi-li v pravu, bud nesmlouvavy, dusledny a asertivni.
  15. Tady se mi podarilo zachytit tyto dva jevy, ktere se oba objevi pri seslapnuti plynu na podlahu: https://youtu.be/zTrqh9ioBHA - Tady je videt jak to cuknute, to cinkani jsou moje klice https://youtu.be/VttyeYgjlFg - Tady seslapnu plyn a motor na chvili prestane uplne tahnout
  16. Ahoj. Jak si pokročil? Potyčkám se stim samým problémem a nemůžu dohledat žádnej postup
  17. V manuálu mladého Elroquživatele sice písaj, že aktualizace probíhají on-line, ale pokud zadám VIN na odkazu z manuálu pro ruční kontrolu, nabízí mě to nové podklady jako u Karla výše. Tak nějak už mě ale nepřekvapuje, že ne vše co je psáno, je v reálném embasosvětě i dáno, takže uvidíme časem, co se stane. Fakt je ten, že i ve zmíněném manuálu se s ruční aktualizací, nebo aktualizací u servisního partnera počítá ...
  18. Ahoj od jednoho dne, kdy mi zvedli auto v servise nahoru, jsem začal pociťovat zvláštní pocit při zatáčení volantem, který jsem nikdy v autě nezažil. Při jízdě mám strašně nejistý pocit při točení volantem. Jakoby tam byla odezva když zatočím volantem, tak to auto udělá později. Celkově mi to auto zvláštně plave. Při kontrole podvozku mi vůbec nic neshledali v 2 nezávazných servisech. Nevíte prosím někdo co by to mohlo být? (Geo dělána asi 3x a nic) Díky za pomoc
  19. Jabqooo

    Fabia III koroze

    Ahoj řešili jste někdo rez i mimo páté dveře? A jak jste případně dopadli? Při mytí auta před servisní prohlídkou jsme si všimli, na lemu pravého zadního blatníku bublinek, viz. foto. Na servisní prohlídce jsme to nahlásili. A škodovka se vyjádřila s tím, že se na to záruka nevztahuje, protože je tam jiná tloušťka laku. Jako čekal jsem z jejich strany nějaké cukání, jako že je to od soli atp. Ale tohle jsem nečekal. Auto jsme kupovali jako nové (žádná předváděčka) v únoru 2018. Od té doby jsme jediný majitelé, takže víme že je tam tento díl již od koupě a nic se s ním nedělalo. Tento trik asi dobře funguje Škodovce pro ty, kteří nejsou první majitelé, protože další majitel si nemůže být jist tím, co se před tím s autem dělo. A tak ho asi zkusili i na nás 😄. Jinak dříve nám měnili v AS v rámci záruky 5. dveře s 10-procentní spoluúčastí, protože jsme byli na servisní prohlídce o půl roku později (jinak tam jezdíme každoročně, ale tenkrát nám do toho něco vlezlo, pak se zapomnělo a pak se čekalo na volný termín). A pak ještě teď v prosinci pravý práh (na druhé straně), přední nárazník a pravé světlo. Manželka přejela jezevce, nebo něco podobného. Nějak nevím jak jim mám argumentovat, na to že je tam jiná tloušťka laku. Buďto je to k kvůli tomu. že to rezne. Nebo je to tak od výroby nebo nám v AS sami od sebe stříkli, či vyměnili ten blatník (o čemž pochybuji), když se měnili ty 5. dveře, nebo práh. Včera odpoledne když jsem si v AS auto vyzvedával, už tam nebyl ten mechanik co s nimi komunikoval, takže mi to oznámili jen per huba, nikde žádný záznam. Dnes by mi měl ten mechanik poslat to vyjádření ze škodovky. Tak už od rána čekám a stále nic 😄. Tak stále přemýšlím nad tím, co jim říct.
  20. @stuxnet Mě to na Kodiaqu nefunguje už přes měsíc a co tak sleduju na fórech sociálních sítí (Kodiaq) tak je na tom dost uživatelů podobně. Nic nezměnila ani jejich poslední aktualizace apky. Nefunguje mi ani na Androidu ani na iOS. Připojení na rádiu je normální. Stav vozu se mění/auto si pamatuje, vždy jen po určitou dobu od vypnutí zapalování, potom už komunikace nefunguje. auto se neprobudí ze stand by režimu do online . Problém má asi dost uživatelů co tak čtu.
  21. Dávám čerstvé info ze servisu - prý o tom problému už Škoda ví a pracuje se na opravě. Budou se měnit řídící jednotky sedadel, ale budou k dispozici až v lednu 2026.
  22. Přidám svou zkušenost - měl jsem Kodiaq druhé generace od 07/2024 a nyní mám "stejné" auto, ale dodané v 04/2025. V tom "starším" byla ventilace mnohem účinější, než v tom nynějším. V rámci reklamace sedaček (viz https://forum.skodahome.cz/topic/187212-samovolné-nafukování-bederní-opěrky/) jsem malou účinnost ventilace řešil se servisem, ale bylo mi řečeno, že ventilace je v pořádku. Takže je možné, že v rámci úprav modelu Škodovka snížila účinnost ventilace - ale je to jen moje teorie.
  23. Zdravím, konstrukce pod podlahou byla úplně jednoduchá. Měl jsem do překližky našroubovaných pár dřevěných hranolů v odpovídající výšce. Našel jsem fotku, když jsem podlahu prodával
  24. Zdravím. Aj ste vyriešili tento problém s kúrením? Mne robí to isté Kodiaq RS. Netuším čím to môže byť 🧐
  25. Bugatti Tourbillon je plný nejrůznějších chytrých inovací. Volant, který se otáčí kolem centrálního náboje, titanový přístrojový panel, komponenty zavěšení kol vytištěné 3D tiskárnou a obrovský zadní difuzor, který slouží i jako nárazníková konstrukce. K tomu všemu si připočtěte zvukový systém, který nepoužívá tradiční reproduktory. Zvukový systém tohoto vozu je skutečně netradiční Časopis Top Gear nedávno navštívil nové chorvatské sídlo automobilky Rimac, kde Bugatti Rimac vyvíjí Tourbillon. Generální ředitel Mate Rimac s potěšením předvádí nejrůznější inovace jak u tohoto modelu, tak u modelu Rimac Nevera, a je obzvláště hrdý na zvukový systém Tourbillonu. Místo tradičních reproduktorů používá Tourbillon piezoelektrické prvky, které […] Článek Bugatti Tourbillon nemá skutečné reproduktory. Používá něco mnohem stylovějšího se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...