Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

  1. EPC ASR ESP

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  2. Tyčinka imobilizéru

    • 6 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  3. svetylko v kufru

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 58 odpovědí
    • 23.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  4. deaktivace serva, abs

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  5. Zdroj napětí uvnitř

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 103 odpovědí
    • 85.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 16k zobrazení
  6. Svorkovnice T17a rada

    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 21.2k zobrazení
  7. Výměna žárovek

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
  8. Kontrolka 1 2

    • 36 odpovědí
    • 31.2k zobrazení
  9. Alarm na 5. dvere rada

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 38k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Píšeš, že máš ACC plně funkční, tzn. i zaplý páčkou pod volantem. Pak platí, co píše i návod:   Adaptivní tempomat (ACC) Jak to funguje Regulace ACC ACC udržuje nastavenou rychlost. Pokud se Váš vůz přiblíží k vozu jedoucímu před Vámi, ACC začne automaticky udržovat nastavený odstup od tohoto vozu. Udržování nastavené rychlosti a odstupu je dále označováno jako regulace. VAROVÁNÍ ACC nereaguje na objekty pohybující se vozovkou napříč nebo v protisměru. ACC je určený především pro jízdu na dálnici. pACC (Prediktivní tempomat) pACC je rozšiřující systém ACC. pACC přizpůsobuje rychlost podle rozpoznaného omezení rychlosti a průběhu cesty, např. zatáček, křižovatek nebo kruhových objezdů. Pro vyhodnocení situace systém využívá následující zdroje: ▶ Navigační data ▶ Rozpoznávání dopravních značek ▶ Snímače, radary a kamery
    • Ozvučnice v rezervě se dole zužuje a ten magnet se tam nevleze. 
    • SW mám v PC viem to niekde hodiť. Pozriem aj maps_tool
    • Ahoj, máte někdo zkušenosti s přehráním firmware pro Scalu 02/19 z verze 0469?. Pomocí mib-helper jsem našel, že poslední oficiální verze je 1760. Můžu rovnou instalovat tuhle verzi nebo musím postupně po jednotlivých verzích? Na British forum jsem se dozvěděl, že pro bezproblémové fungování android auto/ Apple car je potřeba aktualizovat na verzi 1800. Máte s tím někdo zkušenost?
    • SFD2 vibes nerozporujem. Skutočne mieru ochrany posúvajú na novú úroveň, ja len dookola opakujem, že výmena meniča ako takého, nemôže byť spoznateľná, keď je pripojený štyrmi vodičmi. Ak na ich konci je predpísaná impedancia a pohybuje sa v tolerančnom poli zadefinovaným výrobcom, nie je mechanizmus, ktorý by algoritmu detekcie integrity systému povedal o nepodporovanej zmene. 8 ohm je 8 ohm. A je jedno, či je to Canton, B&O alebo Dynaudio. Jediná vec ktorá bude iná je zvuk. Ak sa "ladí" zvuková sústava na meniče, ktorých frekvenčná charakteristika je daná, tak pri zámene niektorého z komponentov sa výsledok odlíši od zámeru. Frekvenčnú charakteristiku určuje ale equalizácia, ktorá je v Canton systéme fixná (Canton profil) alebo variabilná (Individual settings). Je potom logické, že ak zmením to čo vyrába zvuk (čiže reproduktory) a nie som spokojný, môžem sa sťažovať na lampárni. Ladiči v Škode si svoje obhája. Určite ale dam report, ako sa to bude chovať. Mimochodom. Audio kvalita a jeho vernosť v kombinácii s pojazdnou krabicou zvanou automobil je rovnaký mýtus ako motor so 100% účinnosťou. Už z len podstaty veci je to len manželstvo z rozumu. Reprodukcia audia v aute je len zvuková kulisa. Nič viac, nič menej. Kvalitu netvorí objem basov ani ničoho z toho čo sa mnoho "znalcov" ponúka predať. Ak raz niekto pričuchol ku naozaj kvalitnej reprodukcii hudby a bude mi tvrdiť, že sa mýlim, že samozrejme, že to ide dosiahnúť aj v kabíne auta, tak je pokrytec alebo jeho znalosť z oblasti Hi-Fi je založená len na komerčných manipuláciách.  Osobne są venujem zvuku viac ako 40 rokov a vzhľadom na to, že ma to aj živí, dovolím si trošku v tejto veci sa orientovať😉 A prečo teda vlastne riešim zvuk, keď je to mýtus? Lebo mám rád veci na pravom mieste. Aj zvuk ako podmaz je mať fajn pekne uprataný. Ladíme, ladíme, skúšame meriame, hráme sa ako chlapci a aj tak sa raz tá pohyblivá škatuľa rozbehne a akékoľvek izolácie a supermegabasy a výhybky a zosilňovače vyletia hore komínom. Reprodukovaný zvuk potrebuje TICHO! A v aute je všetko len nie ticho. Ale aj tak. Pekný zvuk poteší. Alebo sa mýlim?
×
×
  • Vytvořit nový...