Takto to je psáno v návodu. Roztočit zahřátý motor nad 3000 ot/min, decelerovat a několikrát opakovat. Je otázka, kde se něco takového v dnešním provozu dá udělat, zvlášť s dvoulitrem a DSG. U DSG (snad) jde podřadit pákou, snad mají všechny M/S mód. Na GPF jsem u tohoto motoru zapomněl, r.v. by odpovídal (ten rok to dostalo i DLBA, čili 2.0 TSI 180 kW). Úplně vidím, jak běžný ovladatel volantu toto dělá každý druhý den.
No to máš problém, takové téma na fóru v příslušné motorové sekci dávno existuje. A je tam dokonce vyvěšené. Takže nemůže následovat nic jiného než LOCK.
Ještě bych dodal, že bodu č. 3 se v tomto případě dosahuje chudou směsí - přebytek vzduchu nad palivem a opožděným zážehem svíčky. Tak hovoří teorie nucené regenerace GPF.
Popis postupu regenerace z manuálu: