Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem RLP,

    Ahoj, jen se chci ujistit, než budu měnit olej. Vypouštěcí šroub motoru je imbus 8 a kontrolní šroub převodovky je imbus 17.Díky

    • 9 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem 1,2HTP-AZQ,

    Dobrý večer, idem sem s prosbou o odpovede na určité otázky, motor uvedený v nadpise v ktorom sa podla servisných príručiek (ELSA) nedá repasovať blok, nesmú sa vyberať piesty (no nové sa dajú kúpiť), vyberať kluka a pod. Vie mi niekto z Vás povedať, podľa čoho ho potom repasujú určitý ľudia, ktorých inzerciu nájsť možno na inzertných portáloch aj tu v SR aj v ČR ? Jedná sa mi hlavne o uťahovacie momenty a uhly, o poradie doťahovania skrutiek - robí sa to naozaj podľa 1,4iek, ktoré majú rovnaké vŕtanie - ak áno podľa ktorej ? A čo diely ? Ojničné ložiská sa kúpiť dajú v sade (znovu logika - motor sa nemá otvárať a nedá opraviť) a čo ložiská na kľuku - hlavné ?…

    • 8 odpovědí
    • 14,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem jolly007,

    Zdravím, mám problém se svým motorem 1,2HTP 47KW. Najeto 197 000km. Přečetl jsem již skoro celé fórum, a našel jsem i podobné závady, ale nikdy žádný výsledek. Můj problém spočívá v tom, že motor v teplém venkovním počasí (asi přes 20 st.) při rozjezdu nebo při přeřazení na vyšší rychlostní stupeň (kdy se sníží otáčky) přestane táhnout. Motor je bez výkonu. Dá se s ním chvíli jet, ale někdy se skoro nerozjedu a při jízdě do kopce už je pak problém. A také stoupla spotřeba a to asi o 2 i 2,5L. Začalo to loni na začátku léta. Ráno nebo když bylo chladno jel motor jako nový. S autem jsem v létě i s touto závadou dojezdil. Závada se, ale koncem léta projevovala stále častěji.…

  4. Zahájeno uživatelem Farnell,

    Caute chlapi, chtel bych se vas zkusenejsich neco poptat o teto problematice. Rad bych si koupil sportovni filtr, jenom nevim jaky, existuji univerzalni a primo na dany typ motoru, domnivam se, ze je rozdil v tom ze na dany typ motoru je presne spocitano kolik vzduchu by tam melo jit a podle toho je uzpusoben tvar a velikost filtru, myslim si to spravne? Takze by me zajimalo jestli je lepsi koupit na konkretni motor nebo je to uplne sumak a mam koupit levnejsi univerzal. A posledni dotaz-hledal jsem filtr presne na muj motor-1.2 HTP 40kW a ten jsem nenasel-pouze na silnejsi 12-ti ventil, myslite ze ho muzu popripade pouzit? Dekuji za rady poznamka pro rejpaly-funkci hled…

    • 33 odpovědí
    • 18,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Johny16,

    Dobrý den, nevědel by někdo, zda lze použít zadní díl výfuku z Fabie RS 96kw na Fabii 1.2 HTP 40kw ? Předem děkuji za odpovědi a názory.

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem vampire86,

    Dobrý den, předminulý měsíc jsem koupil fabii rok 2002 (40kW), najeto 24 tis. km a teď jsem z toho nešťastný. S autem jsem najel 2000 km a všiml jsem si, že při vyšších rychlostech se chvěje volant. Chvějí se i pedály a mám pocit, že i řadící páka. Do auta už jsem nainvestoval 14 000 Kč a závada neodstarněna. provedl jsem: 1) Výměna silentbloků 2) geometrie 3) Koupil nové pneumatiky 4) Vyvážil nové pneumatiky 5) Provedl celý servis, plus diagnostiku Motor jinak jede dobře, na dálnici drží krásně rychlost, akceleruje. Spotřeba do 6 litrů. Po této stránce si nestěžuji. Jen auto celé vibruje a jsem z toho hodně nešťatsný protože nevím čím by to mohlo být. Hodně cítit…

  7. Zahájeno uživatelem Genius7004,

    Ahoj Škodováci potřebuji poradit véc se má takto fabia kombi 1,2htp 47kw k.m.BME špatný výfuku- vyměnil jsem zadní- koncový díl výfuku Tyll jelikož byl špatný pravděpodobné zevnitř měl dunivý zvuk nyní je ale problém takový Auto nemá dostatečný výkon jako by se dusilo tak se chci zeptat jestli mám vyměnit i přední trubku a spojovací prostředí trubku múže to být tím nebo něco jiného,může někdo poradit .Díky

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem fithusk,

    Omlouvám se, že zakládám toto téma asi tady už někde bude, ale v této situaci opravdu nemám náladu na prohledávání fóra. Dnes jsem jel do obchodu cesta tam byla úplně v pohodě, před obchodem jsem počkal se zhasnutým motorem, poslechl si rádio, ale cestou zpět mi motor začal škubat, přestal mít výkon a otáčky padaly tak, že motor málem chcípl. Nevíte čím by to mohlo být? Rozdový řetěz? Děkuji všem za radu

    • 22 odpovědí
    • 18tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem djswift,

    Zdravim Panove, mam takovy dotaz. Mam fabii 1.2 40kw HTP. Skladam motor, ted davam rozvody, mam to zajistene pripravkama. Problem je ze mam dole ozub. kolo z vacky. Na vacce je takovy maly zarez jak pro klinek, ale nevim jestli tam patri nebo ne. Podle me nasadim ozub. kolo, nastavim rozvody a dotahnu sroub, pote vytahnu pripravky, dvakrat otocim motorem, znovu zkusim dat pripravky a pokud to bude sedet tak slozim dohromady.

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Karel Rousek,

    Ahoj, můžete mi poradit? Mám potkanej motor fabie htp 12ventil,rok 2006.najeto 250 000km.mam investovat do generálka, nebo nechat namontovat starší motor.diky za info.popripadne i servis v okolí Prahy na doporuceni Platba

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Pavel Píša,

    Ahoj, chystám se na výměnu oleje. Mám Fabia r.v. 2003/6V. A rozhodl jsem se měnit olej sám, ale dvě předchozí výměny nebyli prováděny v autorizovaném servisu Škoda. Byli měněny u automechanika a nevím co tam lil za olej. Mám na mysli jestli syntetiku nebo polosyntetiku. Je to na závadu když se mísí tyto dva oleje? Nebo může dojít k poškození motoru? A tímto bych se chtěl zeptat na nejvhodnější druh oleje pro tento motor. Předem Dík

    • 15 odpovědí
    • 19,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem ss.rambo,

    Už 2x sem i na moji Fabii Kombi 1.2HTP 47kW rv.2003 (cca 176tis km) stalo že mi pří jízdě "vypadl" plynový pedál, prostě přestal reagovat a tak za 1-2s najednou vše ok. Auto se pak chová jako když se brzdí motorem. Zkoušel jsem diagnostiku, ale nikde žádná chyba. Stalo se to vždycky při ustálené rychlosti okolo 90-100km/h ve stejném místě na dvouprodué "státovce" v mírné pravotočivé zatáčce. Netušíte někdo čím by to mohl být? Díky.

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Karel Rousek,

    Ahoj.hledam kdo mi poradí? Po výměně rozvodu vag píše:snímač otáček motoru -nesmyslny signál.zajima mne zda lze s touto vadou nastartovat motor, nebo ne?

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Nobody.12,

    Zdravím, mám fabii htp, ročník 05 a ještě jsem tří válec neměl, takže mě trošku zaráží zvuky, jaké auto vydává při akceleraci z nižších otáček. Po překročení hranice cca 2000 ot. uz to není slyšet. Zajímal by mě váš názor, jestli je to ok nebo hledat poruchu. Projev motoru na přiloženém videu. https://youtu.be/vtPGRPAYSGY

  15. Zahájeno uživatelem GubaXann,

    Zdravim. Na fabii 1.2 HTP 41kw mi mechanik vyměnil destičky a pote co jsme dali auto pryč z heveru,tak přestalo brzdit jak ma a začalo ztracet otačky. Otačky padaji když se rozjedu hlavně dozadu a sešlapnu brzdu,tak klesnou anebo když několik krat za sebou zmačku brzdu a pak ji sešlapnu uplně tak taky klesnou. Dnes jsme vyměnili brzd.kapalinu, tekla černa a stejně to nepomohlo. Před vyměnou destiček to bylo ok, je jasne, že nejspiše to nema nic společneho, ale je to divne. Když zmačknu hadičku,ktera vede k posilovačí brzd,tak auto nechcipa a funguje lepe... Když je to timto (viz foto) da se nějak odzkoušet zda je funkční nebo ne ?

  16. Zahájeno uživatelem ficut,

    zdravím všechny, měnil jsem na tomhle zázračném stroji vypínací ložisko spojky. Tudíž demontoval jsem převodovku, vyměnil, namontoval. Po různých vychytávkách s válečkem a řazením a startérem jsem si myslel, že mám vyhráno a konečně to budu moct odzkoušel a ejhle ta socka nejde nastartovat. Předtím s tím nikdy nebyl problém, chytalo to normálně. Teďka to jen točí a ani náznak toho, že bych to chtělo chytnout.... Plus navíc po cca 4 sekundách točení začne blikat mazání. Oleje v motoru dost. Nemá někdo nějaký nápad co by s tím mohlo být? Už na ten peklostroj fakt přestávám mít nervy díky za každou radu, už chci ať mi to zmizí z dílny

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Karel Rousek,

    Ahoj, potřeboval bych poradit,nejde mi sundat víko rozvodů.Povolil jsem všech 21.šroubů.Stále to drží na těsnění.Poklepání gumovým kladivem nepomáhá. Je nutné demontovat čerpadlo klimatizace? Díky za jakoukoliv radu k tématu.

    • 4 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Sorentak,

    Zdravim pani, mam otazocku na motor 1,2 htp kod BME- na volnobeh ma motor zvlastny zvuk ide sice na tri valce ale ako keby na slabsie objavila sa mi aj kontrolka motoru a pri napichnuti na diag mi vyhodilo tieto poruchy:16517 trvale/obvod snimaca O2-pomala odezva(1.rada valcu snimac 1) 16804 prerusovany/ucinnost systemu kat.je pod prahovou hodnotou(1.rada valcu) 16554 trvale/uprava paliva-chybna funkce(1.rada valcu) …

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem megac,

    Keď som bol na prehliadke v autorizovanom servise, zmohli sa iba na výmenu klinového remeňa. Samozrejme nepomohlo. Dnes sme so známym zhodili klinový remeň, aby sme vylúčili kladku, vodnú pumpu a alternátor. Robilo to samozrejme ďalej, nakoniec sme dospeli k tomu, že to na 100 % ide z olejovej vane. cca 30.000 km už jazdím s takýmto zvukom http://www.barea.sk/mymovie2.wmv (ten zvuk je v pozadí - šelest, ako keby na remeni bola nejaká nečistota) a dosiaľ sa nič nestalo, keďže však všetko riešim preventívne, chcem aj tento problém tak vyriešiť. Nevieme však posúdiť, či to ide z rozvodov alebo z olejového čerpadla. Na druhej strane má aj teraz čaká servisná prehliadka …

    • 17 odpovědí
    • 12,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem wltn1,

    Zdravím, jedná se o fabii roku 2003 s motorem 1.2 mpi. Nevím proč nemá označení htp ale to je teď vedlejší. Můj problém, auto je po vymeně rozvodu, ventilů a broušení hlavy motoru. Jelo normálně ovšem teď cca po 300km jízdy se rozsvitila kontrolka motoru (takový ten motor s vrtulkou nahoře jakoby) Podle diagnostiky to hlásí P0420 - catalyst system efficiency below threshold bank 1 P2000 - NOx Trap Efficiency Below Threshold Bank1 moc se v tom nevyznám, ale podle hledání by to měl být katalyzátor a lambda sonda před katem. Máte s tímto problémem někdo zkušenosti? Podle ohledání technika vypadá katalyzátor docela načatý. měla by stačit jeho…

    • 9 odpovědí
    • 20,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem petrkopecky92,

    dobrý den vymenil jsem ve fabii chadici nadobu vodu jsem vypustil pres vypousteci ventil nalil jsem novou ale problem je v tom ze v navodu je napsano ze mam nechat bezet na volnobeh ze se zapne ventilator topeni ale problem je v tom ze se nechce tocit kde muze byt problem dekuji

    • 5 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Tomasx,

    Preji pekny den ! Chtel jsem se zeptat jak se projevuje problem s vodni pumpou. Slysel jsem, ze jde o piskani. Rad bych se zeptal zda je to slysitelne treba i na volnobech a jak se tato zavada projevuje. Trosku se mi dnes zdalo, ze slysim vyssi tony kolem 2000 otacek pak uz to bylo v poho, ale mozna uz to moc poslouham.Je to 1.2 47 KW. Muze mi nekdo popsat komu byla menena vodni pumpa jak se tato zavada projevovala jake je to piskani? Mam auto jeste 2 mesice v zaruce tak at neco nepropasnu. Dekuji za pripadne opovedi.

  23. Zahájeno uživatelem Alex91,

    Ahojte, sem s mojí Fabií nováček, takže možná nejsem zvyklý a proto posílám vám na posouzení, jestli je tohle normální chod motoru. Měněn olej, svíčky, vzduch filtr a nedávno odešla cívka a po její výměně (ca. 200km) mi přijde, že ten motor jaksi moc vibruje. Věc druhá je to, ze zní jak naftak s deravym vyfukem, zvlášť ten zvuk toho vyfuku mě štve, všichni se ptají jestli ho nemám deravej, ale nemám, prolezl sem ho snad skrz nakrz. Jinak vyssi otáčky v pohodě, táhne v pohodě, spotřeba ok. Díky za odpovědi.

  24. Host Andrew1121
    Zahájeno uživatelem Host Andrew1121,

    Zdravím.

  25. Zahájeno uživatelem Roman Gajdos,

    Zdravim, Fabia I, 1.2 HTP, 47 kW, 80000 km, rozvody nestrngaju... Pisem dotaz tu, lebo mi uz takmer dosli moznosti. Cca pred zaciatkom zimy som si vsimol (vtedy mal motor cca 72000 km), ze mi klesa postupne chladiacia kvapalina (nie vela, mozno 1-2 dcl / 1000 km. Priblizne v tom istom case (nemozem sa zarucit, nemam to odstopovane) zacal motor hned po starte vynechavat na 1 valec. Stacilo parkrat pridat plyn a vsetko OK (ak som pyn nepridaval, tak sa znormalizoval aj sam, ale obcas zasvietila kontrola emisiiii. Pripisoval som to tomu, ze boli este originalne sviecky (12000 cez limit), tak som ich vymenil za nejake BRISKY (cislo nepamatam, ale urcene pre tento motor). …

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.