Mně dělá něco podobného SCALA 81kW, rozjedu se třeba na volnoběh nebo s mírně přidaným plynem, pustím spojku a auto normálně jede, jakmile přidám plyn tak auto jednou cukne mezi otáčkami 1500 - 2000 (jakoby na chvíli ztratilo výkon) a pak už jede normálně.
pokial to nezvladneš sám tak sa stým netrap. ten kto ti to bude robyt ti povie čo treba.
tu maš viideo jedej octavie z Pezinka ktora je pekne naložena. takže ist to ide
Nezkusil jsi to odpojení akumulátoru na pár minut? Někdo v tom druhém vlákně zmiňoval, že to pomohlo. Mě to bohužel ani v jednom případě nenapadlo a nakonec se to vždy po nějaké době vyřešilo samo. A ano, ty jednotky asi opravdu běžně při aktualizaci odcházejí. Já už musel dvakrát nechat auto v servise přes noc do dalšího závozu dílů, pokaždé šlo o jiný problém, když po přehrávání softwaru něco odešlo. Každopádně dej pak vědět, s čím odpálkují Tebe, ale snad budeš mít štěstí. Ono měnit pár litrů oleje za pět tisíc je totiž jinačí byznys : ) Případně by se mohl vyjádřit někdo další s novějším typem Bolera, jeslti mu to tam chybí také nebo jak budeš v tom servise a budou tam mít nějakou Scalu po faceliftu, tak můžeš kouknout do ní.
Ten už bude mít nejspíš SFD2. Protože jsem tu měl kluka právě Karoqem 2024 a ukazoval mi, jak OBD11 neumí odemknout video za jízdy... A OBD11 umí SFD. Ale unlock se nezdařil. Takže ODIS only.
Dobrý den,
právě jsem mluvil s prodejcem zda jít do DCC nebo ne i na běžné torzce a on mi řekl, že od nějakého týdne (číslo si já nepamatuju, ale je to prý s týdnem kdy se začali dávat nové ne tak hezké volanty do Octavii) se dávají dvouventilové DCC Plus. Může mi to někdo potvrdit? Protože zmínku o DCC Plus na O4 jsem fakt nikde nenašel a příjde mi jako blbost, aby zrovna o tomhle Škodovka něco nenapsala.