Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 16V

  1. Zahájeno uživatelem joe0001,

    Sviti kontrolka motoru. O2 sensor signal circuit slow. Switching from rich to learn. Bank 1 senzor 2. Je to lambda a která nebo neco jiného? Děkuji za pomoc

    • 2 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  2. Zdravím, mám Fabii 1 combi 1,4 16V 55kW benzin. Předem se omlouvám, že spojuji v podstatě dvě různá témata do jednoho topicu. Snad to nebude takový problém. Rád bych se zeptal, jak moc velký problém je ta nalomená plastová krytka konektoru pro kabely, co vedou od svíček (viz foto). Auto nastartovalo, ale říkám si, jestli se nemůže něco zvrtnout do budoucna. A ještě bych chtěl poprosit, co je to za tu tlustou hadici, co vede z krytu motoru? Podle toho, co jsem koukal mi přijde, že se jedná o odvzušňovací hadici (viz fota)? Dojedu s takto prasklou hadicí do servisu? Předem děkuji za odpovědi.

    • 1 odpověď
    • 875 zobrazení
  3. Zdravím lidi mám tu Fabii 1.4 16v po otevření zátky na doliti oleje do motoru houpaji otáčky auto vůbec nejede ,nevíte někdo kde je problém?dik za info .

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Josef Mokrý,

    Dobrý den, Teče mi chladící kapalina - z plastového dílu za vodní trubkou, v dolní části motoru, kde se stýká s kovovým tělem motoru. Potřeboval bych pomoci s identifikací součástky - z jedné starny vodní trubky je skříň termostatu, nevím ale k čemu je připojena vespod, nezdá se mi že je to přímo pumpa. Děkuji.

      • Díky
    • 8 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem palo-1,

    Zdravím, chtěl bych vás poprosit, zda nemáte tušení co by mohlo způsobovat chybu č.17574 – Rada valcu 1, adaptace smesi oblast 2. Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru, a VAG hlasí tuto chybu. Auto jede normálně, volnoběh nekolísá, přes VAG otestován EGR, lambda před i za katalyzátorem a vše je OK. Závada byla z paměti vymazána, ale po cca 30km se objevila znova.

    • 4 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem FiKuZZ,

    Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.

  7. Zahájeno uživatelem Vit125,

    Zdravim pánové, chtěl bych se zeptat, kde najdu čidlo na spínání ventilátoru na chladiči. Stala se mi nemilá věc a to že jsem táhl celkem těžkej vozík za autem a pak jsem ještě s vozejkem couval a v tu chvíli se mi zakouřilo z podkapoty a většina vody z okruhu se mi nalila do ex. nádobky, a je mi divný, že ventilátor na chladiči vůbec nesepnul. Ukazatel teploty v autě ukazoval 90C. Poraďte prosím kde to čidlo je popř. jak vyzkouším zda je funkční. Zkoušel jsem i nechat auto delší dobu nastartovaný a taky nic. Je to Fabia 1,4 16V 74kW BBZ r.v. 2003

  8. Zahájeno uživatelem aeronaut,

    studený po startu mlátí, chybu na 4 válci hází (i po výměně cívky a svíčky) Jakmile se přepne na LPG, tak se zklidní a chybu nehází - je to asi vstřik co ?

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem schneefall,

    Zdravím, chtěl bych se s vámi poradit. Na druhé straně republiky máme po příbuzném fabii 55 kw, která 4 roky stojí v garáži a nejela. Chtěli bychom jí zprovoznit, udělat STK a odvézt po vlastní ose k nám. Myslíte, že tam můžu dát novou baterii, vyměnit olej a zkusit to nastartovat ? Rozvody a filtry byly dělané v autorizáku v roce 2016, od té doby najeto max 10 000 km. Kolik tam je benzínu nevim. Je něco, na co bych si měl při obnovení provozu dávat pozor ? Díky za případné reakce.

  10. Zahájeno uživatelem Boost498,

    Ahoj, dnes jsem byl v servisu, protože mi auto začalo cukat. Tam mi zjistili, že v jednom válci je nízký tlak (15, 9, 15, 15) Řekli mi, že to bude špatné těsnění pod hlavou a že daný válec se veze na síle ostatních. Tím mi před Vánoci udělali ohromnou radost, protože zásahy do motoru nejsou nic levného. Odhadovanou cenu mi řekli asi 10. Zajímalo by mě, jestli se auto dá provozovat pouze na 3 válce, popřípadě jak dlouho? Mám tušení, že tam může trpět zapalovací soustava. původní motor, najeto 250 000 55kw

  11. Zahájeno uživatelem pavel740,

    Zdravím,prosím potřebuji poradit ohledně základního nastavení EGRu,jednotka 036906034CB,motorizace BBY. V chybách to vypisuje chyby 17812 a 17847. EGR jsem vyměnil za nový,vedení k jednotce v pořádku,nastavení jsem provedl dle dílenské příručky. Ještě takový poznatek,ventil je po zapnutí zapalování hned otevřen,když jsem ho zkoušel procvaknout v akčních členech,tak jednou šel a pak nic. Když z ventilu odpojím konektor,tak ventil zavře,takže zaseklý není. Děkuji za případné rady.

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem vojtech2,

    Zdravím, na fóbii se mi rozsvítila kontrolka motoru a přes levnou diagnostiku od číňana jsem se dostal k tomu, že to byl EGR. EGR nakonec nebyl ani tak zasranej, ale těsnění pod ním bylo v tragickým stavu. (viz. foto) I tak jsem samotný EGR (tu část s klapkou) vyčistil. Po instalaci zpět auto nastartuje, ale má hrubý chod (nestabilní otáčky na volnoběh, ale při vytočení zní v pořádku (lehce smrdí benzín)) po chvilce nemačkání plynu se vytočí na 1200 otáček a drží se v klidu. A do toho se rozsvítilo EPC. Z původní jedné chyby o EGRu se teď staly tři různé. -Z toho co jsem pochopil tak si jednotka nastavila adaptační hodnoty u …

    • 6 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  13. Zdravím, mám Fabii 1 combi 1,4 16V 55kW. O víkendu jsem s ní jel a z ničeho nic se jakoby zastavil motor. Resp. nereagoval na přidání plynu. S výystražnýma jsem zajel ke krajnici a vypnul ho. Pak jsem opět v pořádku nastartoval a jelo se dál. Rozsvítila se kontrolka EPC a kontrolka diagnostiky motoru. Upřímně teď nevím jestli ihned po tom co skolaboval motor, nebo až po opětovném nastartování. Vybavuju si pak akorát, že když jsem později nastartovl znovu, už svítila jen kontrolka diagnostiky motoru. Ta po dvou dnech zhasla. Také si vybavuju, že kontrolka EPC na mě už párkrát blika i předtím. Zhruba 3 týdny zpátky. Nikdy ale nesvítila nijak dl…

    • 3 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  14. Zdravím Vás, prosím Vás, chcel by som Vás požiadať o radu. Mám Fabiu Combi 1.4 16V 74kW r.v.2005. Auto má hodne najazdené, ale bolo vcelku šetrené a doteraz poslúchalo a v živote ma nikdy nikde nenechalo. Avšak asi už prichádza nejaký jeho čas a začalo trochu štrajkovať. Problém je v tom, že sa rozsvietila kontrolka motora a zároveň s tým aj kontrolka EPC. Auto vyzeralo akože OK, ale radšej som vypol motor a naštartoval a všetko vyzeral OK, lenže po určitej dobe znova toto isté, vypol som motor naštartoval som, EPC zhaslo, ale kontrolka motora ostala. Po niekoľkých odstaveniach pred domov a jazdách kontrolka motora zhasla a zas to chvíľu išlo, no prišlo to zno…

    • 5 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  15. Zdravím všechny,po delších úvahách jsem se před nejakým časem rozhodl koupit Fabku kombík s motorem 1.4 16v 55kw.Prý dobrým a spolehlivym motorem.Jiz jsem si zvykl ze ma studeny motor zvuk jak 1.9 TDI ale nejak nemohu prekousnout tu kontrolku motoru která stále svítí...Vag ukázal...jednou Řada válců 1 chudá směs-druhého válce a pak Řada válců 2 chudá směs-druhého válce.Měněny všechny filtry,svíčky,kabely k svíčkám.Neví nebo nemá někdo stímhle zkušenost?Díky

    • 2 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem rokane,

    Zdravím, prosím o radu, jde mi o to, že mi diagnostika psala chybu P0130, tak jsem vyměnil lambda sondu před katalyzátorem a nyní se mi po nějaké době většinou na volnoběh rozsvítí chyba P0170. Kde může být problém? Předem díky. ??

  17. Zahájeno uživatelem brcko40,

    Caute.Mam problem, ze obcas pocas jazdy auto cukne.Ako by sa na okamih prerusilo zapalovanie, alebo privod paliva,Trva to zlomok sekundy.Chybu nepise ziadnu.Motor 1,4 16V 59kw.Robi to obcas,nie stale.

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem PatrikCvanda,

    Dobrý den, mám Škodu Fabií 1 1.4 ,16v, 55kw v součástce která je označena na obrázku je díra a přisává vzduch do motoru. Co je to za díl a jakou má funkcí?

    • 2 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem kinimod5,

    Zdravim, mam motorizaci 1.4 16v 59 kW a uplne stale nevim, jak funguje maly a velky chladici okruh. Jde o to, ze auto se zahriva pomerne rychle na 90, nicmene z tahleho kopce brzdenim motorem (ne na neutral) teplota klesne od 5-10 stupnu a pak na rovince, nebo do kopce se postupne do par stovek metru vraci na 90. Nedela to jen v zime, ale i pri +10 stupnich. Z logickyho hlediska mi osobne to prijde v poradku, ale jsou 2 tabory lidi. Vadny termostat vs. vlastnost nekterych aut. Take me zajima, jestli obe hadice do chladice musi byt studene, nez motor dosahne provozni teploty. Vypozoroval jsem, ze uz cirka pri 60-70 stupnich zacina byt vlazna vrchni hadic…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Radek_120,

    S naší fabii je to nějaký špatný poslední dobou. Nejdřív nám něco začalo vybíjet baterku, večer jsme přijely a ráno už nenastartovali... takže furt dobijime baterku. Teď se na stalo, že sme ráno vyndali nabíjení, zapojily baterku, nastartovali😃. Přidal jsem plyn a nic. Otáčky akorát spadly na 900ot a to bylo všechno. Zkusil jsem znovu odpojit a zapojit baterii, ale furt stejný. Nevíte někdo co by to mohlo být? Jak to vybíjení tak to že to nejede? Předem děkuji za přečtení.

  21. Zahájeno uživatelem dusanito,

    Zdravím, rád bych se zeptal, jestli jste se už někdo nesetkal s touto závadou u Fabie I 1.4 (55kW). Při nižších rychlostech je motor bez problému, ale při rychlostech cca 90km/h a při zařazeném 5-tém stupni auto úplně ztratí výkon a musím přeřadit třeba na 3-tí stupeň, aby se motor znovu chytnul. Pak je třeba na dalších 10 km klid a udělá to zase. Vyměnil jsem po doporučení čidlo sání a problém stále trvá. Diagnostika bez chyb! Nenapadá někoho nebo nesetkal se tady někdo s podobným problémem? Za všechny rady mockrát díky!

    • 6 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem F.I.N.A.L,

    Zdravim, minulý týden jsem si přivezl fabii 1.4 16V-55Kw, rád bych nějak zvedl výkon, ale nevím kde začít, předešlé ankkety jsem zběžně přečetl, ale chtěl bych konkrétní rady.. čím by jste začali vy? prosím o konkrétní produkty díky moc

    • 131 odpovědí
    • 38tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Rasto262626,

    Zdravim mam problem z fabiou 1 1.4 16 v 55 kw zhaslo za jazdy odvtedi nejde naštartovať. Kompresia valcov 15b kazdi valec ma to kazdy valec samostatnu cievku. Sviecky nove 1 cievka bola prasknuta odlomena vimenena za ngk novu cievku auto nema ziadne. Chiby. Bola tam len 4 valec vipadok zapalovania. Ale ta bola zla je vimenena uš auto nechita nehádže iskru ani jedna sviečka premerane napätie na cievku. Po otočenie kľúča tam neje 12 v ani pri štartovanie kde by mohol byť problem niekto z rovnakou skúsenosťou

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem phoenixr,

    Mám měsíc Fabku combi 1,4 16V 59 Kw r.v 2006 . Najeto 22000 Km . Chci se zeptat jak pracuje kontrolka mazání . Když chci nastartovat rozsvítí se všechny různé kontolky , které postupně zhasínají a zhasne i mazání - i když motor neběží . Zkoušel jsem i motor na silu "chcípnout" zařazením 5 a rychle pustit spojku a mazání se také nerozsvítilo . A to se zahřátým motorem . Předchozí auto jsem měl Feldu a tam to bylo tak jednoduše udělaný - u tohodle nevím jak sundat konektor od čidla mazání na hlavě , nebo to pracuje jinak ?

      • Pozitivní
    • 38 odpovědí
    • 26,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem ghosthatch,

    auto špatně startuje na benzín, na plyn mi to chytí napoprvý, koukal jsem na tlak na benzínový liště a žádnej tam neni když je zapnutej klíček tak čerpadlo co 2 min dotlakuje, chtěl jsem se zeptat když budu měnit palivovej filtr mám měnit i čerpadlo nebo nejdřív palivák ? díky moc se v tom nevyznám

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.