Zdravím.
Abych to zde uzavřel, jsem po opravě (snad 🙂). Vyměnil jsem jen ten plošný spoj s relátky za nový, protože mi kabely z držáku nešli vypinovat. I když na to mám vypichováky, nešlo mi to a nechtěl jsem to nějak zničit, tak jsem z nového držáku vyndal plošný spoj a vyměnil za starý. Funkčnost zjistím až v zimě v mínusových teplotách.
Prý ani 2,5 l by ničemu nevadilo říkal p. Sixta. Myslím, že vyteklo vše co tam bylo. I jsem si do auta na chvíli sednul, aby bylo najkoněný na stranu řidiče a už ani kapka. Je nutné vyndat akumulátor a jeho držák, nic složitého, práce na půl hodiny. Aspoň jsem vyčistil ten držák, byl tam napadanej bordel.
Dobrý den
mám motor 1.6TDI CAYC r.v.2012 a mám podezření že mi odcházi vstřiky. Měřil jsem odchylku vstřikování a nevím jaké jsou mezní hodnoty pro tuhle funkci. Vypadá že mi odchází druhý vstřik protože má nejvyšší odchylku a při startu mi kolísají otáčky asi 10 sek a potom už se auto chová normálně. Spotřeba nevzrostla je stejná. Palivo tankuji obyčejné na benzínce kde tankujou kamiony denně takže staré palivo nehrozí. Měřeno programem VCDS.Budu ještě zkoušet vyjet 3 nadrže premiové nafty snad mi to pomůže kdyby jste veděli jake jsou správne hodnoty vstřiku nebo co změřit budu rád .
Díky za rady