Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


723 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  1. aky alternator ?

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  2. Startuje NADVAKRÁT

    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  3. Tesnenie vyfukove zvody

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  4. Škubaní motoru

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ptáš se ve špatným fóru, nicméně důvod to být může. Zkusil bych nějaký mobil s novějším Androidem 😉.
    • Nejde mi do nového Karoqu připojit mobil Doodge s88. Má Android 10. Je problém v zastaralém Androidu? Nebo-li, když si koupím nový Doodge s Androidem 14 půjde připojit?
    • U mňa funguje správne, octavia 4 kombi
    • U me od 16.7. nefunkční 🫣
    • Dobrý deň,    kúpil som Škodu Octaviu III s motorom 1.6 TDi 81kW CXXB. Možno je to iba moja paranoia, lebo som si tento ukazovateľ v aute nikdy nevšimol, ale pri bežnej jazde po okreskách do 100 km/h mi stupne teplota oleja na cca 105, pri pokojnej jazde na diaľnici do 120 km/h mám okolo 112 a pri jazde do 140 km/h som dosiahol hodnoty teploty oleja 120, autu som potom už pre istotu viac nepridával. Pri spomalení teplota oleja klesla na menované hodnoty, pod 100 stupňov som sa za celú dobu jazdy ani nedostal. Auto je po výmene vodnej pumpy. Názory sa v tejto téme dosť rozchádzajú, niekto píše že je to úplne normálne, niekto vraví, ze určite nie. Nemajú vysoké teploty oleja vplyv na jeho rýchlejšiu degradáciu? Navyše remeň olejového čerpadla je v ňom namočený, takže môže mať vplyv aj na jeho rychlejsiu degradáciu. Na druhej strane, dal som tento remeň vymeniť po 210 tisíc (s takýmto nájazdom som teraz kúpil vozidlo) a remeň bol v relatívne dobrom stave, vyzeral že by ešte dlho vydržal. Kamarát ktorý vlastní Audi s 3.0 TDi mi hovoril že jeho hodnoty teploty oleja sa pohybujú v hodnotách 80-90 a musí mu vážne veľa prikladať aby dosiahol 100 stupňov. Ešte mi napadla výmena chladiča oleja, ale nechcem vyhadzovať peniaze do vzduchu.   O týždeň ma čaká cesta do Chorvátska a chcem si byt 100% istý, že som nič nezanedbal.     Vopred ďakujem za odpovede. 
×
×
  • Vytvořit nový...