Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI


715 témat v tomto fóru

  1. Rozvody 1,9 TDI PD 1 2 3 4 5

    • 103 odpovědí
    • 83.2k zobrazení
    • 100 odpovědí
    • 80.5k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 56.3k zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 67.8k zobrazení
    • 375 odpovědí
    • 107.1k zobrazení
  2. Rozvody 1.4 TDI PD 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 62.6k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
    • 118 odpovědí
    • 81.2k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 27.1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 179 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 254 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 461 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 484 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 718 zobrazení
  3. Spotřeba 1.9SDi 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 65k zobrazení
  4. 1.9 SDI Nestartuje

    • 5 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 671 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já použivám přes Android auto podporovanou aplikaci Radio FM a funguje na jedničku. 
    • Na web rádio používám hotspot z mobilu. 
    • Ahoj, ano ale mne se jedna hlavně o wifi na internetové rádia, u nás je slabý signál jak na FM a DAB, ale už jsem dostal odpověď ze Škody, ze carstick jde jen na auta vyrobené do roku 2020.
    • Udaj o degradaci resp. SoH je pouze vypoctena hodnota udavajici kolik energie je baterie schopna pojmout pri plnem nabiti v pomeru k jeji vyuzitelne kapacite. Vychazime-li z toho, ze Enyaq MY24 udava pri max. SoC vyuzitelnou kapacitu 78.2kWh a tvuj realny aktualni stav byl 77.175kWh (predpokladam ze snimek je pri plnem SoC), tak je vypoctena hodnota SoH 98.7% (tudiz degradace 1.3%). Tyto hodnoty ale opet nezohlednuji jeji teplotu a pocet cyklu (ve tvem pripade pouhych 5 full cyklu). Predpokladam, ze mas najeto neco kolem 2 tis. km. Tudiz bych pockal alespon dalsich 10 full cyklu, kdy BMS bude mit vice dat a pak bych auto pomalu nabil na AC na 100% a podival se na hodnoty zjistene hodnoty znovu. Samozrejme je dobre oboje vztahovat ke stejne teplote baterie, jinak muzou byt vysledky zavadejici, protoze s klesajici teplotou baterie (zvlaste pak pod nulou) rapidne roste jeji vnitrni odpor a tak klesa i jeji vyuzitelna kapacita.
    • Cca půl roku mám Superb 140kW 4x4 DSG 7st. najeto 92tis.km. Průměrnou spotřebu mám po cca 10tis.km 6l/100km. Než se ochladilo tak to bylo 5,7l/100km. Jezdím plynule, rychlost dodržuji-max +10km/hod nad limit.  Brzda provozu nejsem. 
×
×
  • Vytvořit nový...