Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI

  1. Zahájeno uživatelem zdenek1712,

    Zdravim,mam dotaz,při řazeni jak to trochu vytočim a přeřazuji a rychle pusti spojku tak slyšim takove klepnuti,čim to muže byt??diky fabia sdi

    • 5 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Kroulu,

    Zdarec hoši, máme doma fábii 1.4 TDI 55 kw. Jednou večer sem to hodil do garáže a ráno chtěla máti odjet, ale nenastartovala...když sem do toho sednul: Otočil sem klíčkem na 2 polohu jako nažhavit, ale už teď se neozval ten zvuk jako vždycky, byl to zvuk jako by se někam nahnala nafta, takový stříknutí. Teď se to neozve. Po otočení klíčku začne startovat, jakoby na moment chytne ale hned je zase mrtvej a startér točí naprázdno. Nestalo se někomu?

    • 2 odpovědi
    • 5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem R.I.D.E.R,

    Zdravim vsechny, vcera jsem mel auto na diag. TS-02 a zjistili jsme, ze u me 1.4 TDI 51 kW je tlak turba stejny od volnobeznych otacek az cca do hranice 2OOO otacek, kde turbo potom teprve zacina tlacit vice. je to takhle normalni nebo by mel byt zaber turba uz od nejakych 1500-1700 ot.? Mohla by to delat vaha vzduchu? Mam najeto 132 a je puvodni.Dekuju za rady

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Honzicek,

    Zdtavim všechny, mám dotaz co se týče motoru 1.9 SDI a jeho ideální příprava na zimu. Je to moje první zima s auti na nebenzin nedávno jsem jel s taxikářem co měl na Octavii 1.9 tdi nalítano uz 400 000, říkal že už vše vyměnil a hlavně vyjmenoval asi 5 věci co udělá před krutpou zimou aby mu auto vydržělo. Prosím co mám udělat ? Či nechat zkontrolovat ? Dik Honza

    • 10 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem R.I.D.E.R,

    Zdravím všechny, chtěl jsem se zeptat kolik Vám jede Fabia 1.4 TDI 51 kW sériovka? Já z té svojí víc jak 170 km/h tachometrových po rovině nedostanu.

    • 2 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Schlumpf,

    Ahoj chlapy, mam problem. Nejde mi nastartovat SDI-cko. motor a kabelaz je z jineho auta. vcetne palivoveho potrubí a filtru a tak dale. jen nadrz zustala 1.4 benzin, ale palivove cerpadlo sem vymenil za SDI, nadrz vycistil a nalil naftu. Takze vse je SDI. Problem, kdyz chci motor nastartovat tak alternator toci a toci a toci a motor nenaskoci. Pripada mi ze motoru chybi nafta, nebo ja nevim co. uz sem to skousel asi dvacetkrat startovat, tocil sem i docela dlouho cca. 1minutu a furt nic. Celej diesel byl vypusten ze by jeste nekde byl vzduch. nemate nekdo napad? elektrika je zapojena az na jeden kabel ale ten nevypada jako kdyby mel neco z motorem.

    • 8 odpovědí
    • 8,2tis zobrazení
  7. Všechny zdravím, mám nemilý vrzání při rozjiždění. Popíšu problém přesněji: dám rychlost 1. šlapnu na plyn nebo když se rozjedu na volnoběh, slyším silné zavrzání, krátkodobé, než se rozjedu. Pak jsem zkoušel pustit nohu z plynu a znovu našlápnout, aby si auto trošku zaskákalo, opět to slyším, zase krátkodobě. Pak jsem zkoušel se z klidu rozjet, po pár metrech plynule zastavit a plynule se rozjet, nic jsem neslyšel, ale když jsem to tak zkusil asi 3x tak jsem po plynulem zastavení zařadil zpátečku a rozjel se plynule, opět slyším ,,vrzání'' - měnil jsem tyčky stabilizátoru - silenbloky na ramenech - vůle na homokinetických kloubech není Že by převodovka? Díky za odpo…

    • 6 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem fruitss,

    ma fabie rs omezovac rychlosti ?

      • Pozitivní
    • 24 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Coyote,

    auto ma najeto 800km. Pri plynule jizde s ohratym autem po rovine kolem 1900ot aniz by se pridavalo, nebo auto jelo do kopce, tak zaskube. Vag nic nehlasi a koumaci v servisu to projeli, jim to neudelalo, tak rekli, ze to zasahuje ESP, ze pry je to strasne silne auto. Vzdy to zaskubalo kdyz auto jelo rovne a obcas kdyz je to ohrate, tak kolisa volnobeh... podobne tema jsem tady jeste nevidel, pokud se to tu probiralo, tak prosim o odkaz diky

    • 26 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem onder,

    Nazdar vsetci, mam mensi problem s autom: Pri vypinani motora mi trhne trochu s karoseriou viacej ako pri startovani. Z vnutra velmi nie je pocut co. Zvonku pri vypynani motora pocut ako keby sa este nieco tocilo a dobiehalo este. Neviete co to moze byt? Dakujem za rady. Skoda Fabia I Elegance 2001, 1,9 TDi 74kW

    • 7 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem R.I.D.E.R,

    Ahoj, chci se zeptat. Ceka me prvni zima s naftakem. V garazi mam jeste 2 kandaky s letni naftou. Celkem bych to ted jeste rad vyjezdil a nerad to schovaval do jara. Myslite si, ze je blby ji ted michat se zimni naftou treba v pomeru 1:1, kdyz zimni nafta je do -20 a letni do 0 °C tak bych mel mit vyslednych cca -10 °C ne? Plus pridavam Bishops winter, tak si myslim, ze by to nic udelat nemelo. Co vy odbornici na to? Diky

    • 7 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem R.I.D.E.R,

    Ahoj, jelikoz nemam naftaka tak dlouho chci se na neco zeptat. Mam 1.4 TDI 51 kW a dost casto pozoruju zmeny ´´nalady´´ motoru. Proste nekdy motor bezi jako z praku, jde za plynem a i po zahrati na volnobeh je tissi a auto se tak nechveje. Nekdy ale zase pravy opak. Na volnobeh je hlucnejsi, kdyz jedu treba na trojku 40 coz je tak cca 1800 otacek a pridam plyn zacne to v kabine celkem dost dunet a rezonovat nez preklenu pasmo 2000. Nekdy to dela vic a nekdy min podle toho v jaky je motor jak ja rikam nalade. Driv jsem mel F1 1.4 16V a neznam co to je ze by to nekdy jelo jinak ta bezela porad jako diva. Tak se chci zeptat jestli je tahle 1.4 TDI nachylna na naftu co se kva…

    • 4 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem epo1981,

    Chcem Vás poprosiť o radu. Bliká mi panel, kde sa nastavuje teplota, vetranie. To blikanie preruší aj keď si napr. zapnem klímu, resp. vnútorný obeh...čím môže byť spôsobené to blikanie?

    • 0 odpovědí
    • 871 zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Pluto,

    Prosím o pomoc, už nevím coby. Po dlouhé přestavbě mi zatuhlo turbo, konkrétně regulace lopatek. To necháno opravit. Turbo funguje jak má, tlaky jsou o trochu větší než počítá počítač, ale auto je pořád líné a netáhne tak jako dřív. Kdysi jsem na rovince udělal maximálku kolem 190kmh ale nyní, když to dostanu na 160kmh po dlouhém přemlouvání, tak jsem rád. Další dost negativní věcí je brutální nárust spotřeby podle palubáku. Když jedu hodně lehoučkou nohu a sotva se dotýkám pedálu, tak i tak se se spotřebou nedostanu pod 10litrů na 100km. Většinou se pohybuji na 12litrech Motorizace je to 1,9TDi PD 74kW, typ motoru ATD Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Za každou rad…

    • 25 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem peterka,

    Ahoj , mám 1,4 TDi , najeto 121000 km a je čerstvě po rozvodech. Rozvodová sada byla od Continentalu a čerpadlo v koncernovém balení. Od začátku pozoruji vyšší spotřebu cca o 0,5 - 1l / 100km. Je to normální ? Má někdo podobné zkušenosti ? Jo a výměna byla provedena ve značkovém Škoda servisu.

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Vojtko,

    Dobrej,mám problém při výměně řemene sem si všimnul že mi hází řemenice klikové hřídele. hned sem ji zkoušel dotáhnout,a je na fest nikde nic neteče,tak se chci zeptat je to normální?

    • 3 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem vierča,

    Pri studenom štartovaní mi buchne pod motore neviem čo stým . Doteraz po natočení bolo OK mal som naftu od kamoša z autobusu nevie niekto či to nebude tým?

    • 7 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Refi,

    Zdravím, chtěl jsem se zeptat zda nemáte tušení co může zapřičinit když ráno jdu na první start tak jednou mi auto škytne, což nevadí, pak naskočí ale neuvěřitelne to haže autem a zní to jak traktor a po asi sekunde naskočí normálně a není problém. Myslel sem si, že je to tím chladným počasím, ale dnes ráno byla snad zatím největší zima za tu dobu co mám tohle auto a naskočil v pohode a téměř bez toho mlácení. Nemůžou to být svíčky ? Pokud ano, které se Vám na 1.9 TDI 74kw osvědčily ? Díky za rady

    • 19 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Radek Obadal,

    náhodou ten kryt motoru co nabízí škodovka na octavii by asi nepasoval na fabii co??? nemá fabia taky něco kovového pod motor??

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem zdenek1712,

    Zdravim,mam fabii 1.9sdi 2003 kombi, na aukru jsem našel tuhle ,ale prodejce nevi jestli to pasuje i na fabii,nevite někdo jestli to je všechno stejne jak diesel tak benzin.dik http://cm.aukro.cz/show_item.php?item=1284380618

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem lupan3,

    Zdravim. Pisem ohladom jednej zalezitosti. Ked som menil vzduchovy filter na skoda fabia 1.9 SDI r.v. 11/2001, tak som zistil, ze mam prasknuty ten vrchny plastovy kryt, ktorym sa uzatvara tento filter. Preto sa chcem opytat, ci nemate niekto tento kryt navyse a neposlali by ste mi ho za slusnejsiu cenu alebo mi poradit, ako by som ho ziskal, aby som ho nemusel kupovat za plnu cenu, ktora predstavuje cca 180€. Zda sa mi to vela za kus plastu. Za odpoved a pripadnu pomoc vam dakujem.

    • 5 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem marekjez,

    Chlapi, prosím o pomoc. U našich Fabie 1.9 TDi 74 kW, r.v. 2005 odešla převodovka, prý i se spojkou (volali ze servisu). Převodovku vyndali, rozmontovali a závěr je: nemožná oprava kvůli zničeným ložiskům v převodovce, prý to řadí i 2 rychlostní stupně najednou, způsobeno špatným používáním (nejedná se o vadu na díle). Je nutná výměna za nové díly v ceně cca. 55 000 Kč. Myslíte, že je možné u auta, co má najeto cca. 75 000 km něco podobného.?? S autem jsem před servisem jel, za jízdy řadilo celkem normálně, po zastavení a vyřazení na neutrál byly slyšet zvuky, jakokdyž zůstane zařazená rychlost a zpátečka šla zařadit pouze velkou silou. Nicméně po několikarém vyšlápnu…

    • 3 odpovědi
    • 13,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Honzicek,

    Zdravim, všude možne jsem hledal téma zda jde předělat Fabia s motorem 1.9 SDI 47 kw na Fabii TDI tedy zda lze dodatečně přidat turbo a když už tak rovnou lepší např. Garret. Podědil jsem krásnou ve zlatém laku ale výkon mi nevyhovuje, ikdyž spotřeba je překrásná. Rád bych bestii nad 100 kw ale nejsem si jistý zda přestavba je realná a či se mi rovnou nevyplati ji prodat a koupit si TDIčko a to poté upavit. Ale pokud je motor stejný jako TDI akorat se liší v detailech zvážil bych úpravu. Předem díky za příspěvky. Honza

    • 2 odpovědi
    • 12,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem DPotter,

    Mám dotaz nemáte někdo zkušenosti s výměnou motoru, když bych chtěl zaměnit obyčejné TDi za TDi PD. Zkoušel jste to už někdo?

    • 5 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem sprg,

    Zdravím, zdá se mi že mi SDi nějak moc žere..Je fakt že teď jezdím jen takový drcky do 15 km ale i tak..na nádrž najedu tak 500 km a to se mi zdá fakt málo..žere to tak stejně jako předchozí 16v 55kw. řekl bych že možná i víc..Na diagnostice jsem to měl a nic to neukazuje..Zdá se mi to, nebo je něco špatně?,čím to může být??díky

    • 22 odpovědí
    • 7,4tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.