Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI

  1. Zahájeno uživatelem FilipZa,

    Z ventilace je cítit takový olejový nádech, jako někde na strojirenské dílně. Po hodině je to fakt hnus, ikdyž to není intezivní. Můžou to být vstřiky? Jo a nezáleží jestli zapnu cirkulaci nebo klimu, pořád je to hnus.

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem maco-lv,

    Zdravím nemáte nejaký návod na výmenu radiátora kúrenia fabia 1,4tdi ?

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem jojko14,

    Dobry den. Potrebujem surnu pomoc. Mal som chybu 19586 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni mez prekrocena P3130 - 35-10 - - - Sporadicky . V servise mi vymenili ERG, vycistil klapku ze bola dost zanesena, technik to odskusal cca na 3km a povededal ze zaklade nastavenie netreba. Po prebrati auta nesiel tah hore kopcom, stracalo tam vykon a akutalna spotreba bola max 7 litrov/100km akualna na palubaku, z toho usuzujem ze auto hodilo do nudzaku, tak som sa otocil do servisu,mezdi tym na aue sa rozsvietila kontrolka motora. Dosiel som do servisu a tam uz nemali cas na mna a povedali aby som prisiel inokedy. Tak som nastartoval a auto…

  4. Zahájeno uživatelem kops,

    Zdravim, Nenasel jsem nikde a tak prosim o potvrzení. Je v kroužku označeno čidlo teploty paliva? Nebo kde ho najdu? Motor ATD 1,9 74kW Děkuji

    • 2 odpovědi
    • 5,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Sumrak83,

    Zdravím páni mám otázku škoda Fabia 1,4tdi 55kw keď je studený motor tak sa nevie pomalí ani pohnúť . Jedine vytlačiť spojku viac pridať plyn a spojku pustiť vtedy zaberie dobre alebo nechať zohriať motor. Ale ako keby nevladalo . Turbo nové. Viete mi poradiť?

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem aha2888,

    Dobrý den. Včera my náhle samo chcíplo auto. Jako kdybych pustil rychle spojku. Po opětovném nastartovaní skočila chyba motoru a motor náhhle bez výkonu. Zvuk motoru při plném plynu je o dost hrubý neŽ na volnoběh. U kamaráda na diagnostice my vyjeli chyby 18263,17660. Na volnohběh jde do otáček hezky ale při jízdě ne. Auto jinak jezdilo normálně. Děkuji za pomoc

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Vares,

    Zdravim lidi mam takovy maly problem. Dneska jsem si nacet motor a vyjelo mi: Ovladač množství -N146 Horní hodnota dorazu Statický Jeto na fabii 1,9 SDi prosim poradte mi co to je a jak to vyřesit? Předem děkuji

    • 4 odpovědi
    • 22tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Ubo,

    Dobrý den, mám na Fabii 1.9SDI r.v. 12/2002 nepravidelný chod motoru těsně nad volnoběhem. To je mezi cca 1000 až 1100 otáčkách motoru. Projevuje se to tak, že při velmi malém přidání plynu začne být chod motoru v uvedených otáčkách nepravidelný - jakoby pocukávat. Až se otáčky zvýší nad 1100 tak problém zmizí. Jestliže mám přidáno více plynu, tak se nepravidelný chod nevyskytuje. Vím, že se většinou v takovýchto otáčkách nejezdí, ale třeba ve městě při pomalém popojíždění v koloně na jedničku či dvojku to otravuje. Motor od volnoběžných otáček krásně zabere, ale potom začne pocukávat - běžet nepravidelně. Proto musí člověk trochu více sešlápnout plyn a pocukává…

    • 10 odpovědí
    • 8,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem jerzy_VFR,

    Tak mi dneska prasknul řemen od altiku. Chtěl bych se zeptat co všechno nebude fungovat, protože do práce se teď dostat musím. Mám to asi 40km tam i zpět. Předpokládám, že do práce a zpátky dojedu i bez dobíjení. Ty dva starty to snad zvládne, baterka je od podzimu nová. Klimu nemám. Baterku nabiju doma vždy po jízdě. Nepoháni ten řemen ještě něco? Třeba vodní pumpu?

    • 11 odpovědí
    • 20,8tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Tomáš Sion,

    Zdravim mam fabii I 1.9 TDi 74KW r.v.2001 a uz me dlouho trapi zahadna vec o ktere jeste nikdo neslysel kolem me:-)Jedna se o to ze kdyz motor zahreju na provozni teplotu a postavim auto do kopce (cumakem nahoru) tak to proste nechytne pokud je auto obracene z kopce tak to chytne hned.Uz jsem zkousel snad vse mel jsem to asi v 5 servisech a neprisli na to co by to mohlo byt.Diagnostika absolutne nic neukazuje mel jsem to i v autorizovanem servisu.Setkal jste se nekdo s timto problemem?Predem diky za pomoc jsem z toho uz vedle:-)

    • 9 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem alien27,

    Zdravim, řeším problém na motoru 1,4 TDi AMF a to úbytek oleje z motoru, který končí v hadicích sání před intercoolerem. Je ho tam tolik že se dá vylejvat. Na první pohled sem si řek, dobrý, mám už vyběhaný turbo, ale dalším příznakem je zaolejovaná hadice odvětrávání víka ventilů č.5, a to dost. Takže nerad bych vyměnil turbo a zjistiil, že olej pak ubývá dál. Nepodařilo se mi najít kloudný popis k víku ventilů pro můj motor, natož jednoznačně ověřit, že regulátor tlaku PCV, který je v něm zabudovaný funguje správně. Možná mám celý problém s úbytkem oleje jen díky stále otevřenému regulátoru a olej se neustále cpe do sání. Domnívám se, že kr…

  12. Zahájeno uživatelem Mechorost,

    Ahoj, mám takový problém. Mám Fabii I RS a koupil jsem turbo gtb2260vk, dal jsem ho tam a jel jsem to projet, auto jelo normálně, ale měl jsem zrovna notebook v opravě, takže jsem se nemohl kouknout, kolik turbo tlačí, takže jsem jel maximálně na půl plynu, aby se něco nestalo, když by turbo tlačilo moc. Auto jelo v pohodě a tak jsem po celém dnů ježdění na půl plynu jel na dálnici a zkusil jet naplno, vše bylo bez problémů a když jsem asi po 20km sjel z dálnice a dal jsem plný plyn a na dvojku, tak auto najednou jelo jako kdyby bylo v nouzáku. Normálně tahalo jen na čtyřku, pětku a šestku, jinak ne. Dojel jsem asi 20km domů a druhý den ráno už auto netáhlo vůbec a zjisti…

    • 6 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem 64bit,

    Dobrý den, mám problém se svojí 1.9 SDI. Při jízdě na studeném motoru pocituji skubani okolo 1900-2000 otáček. Další problém je, že při vypnutí motoru se celé auto oklepe. Vydedukoval jsem, že by to mohla dělat klapka, u které jsem zjistil že se zřejmě nehybe tak jak by měla (zůstává neustále otevrena), navíc v první poloze klíčku bzuci a cvaka. Zkoušel jsem vyčistit čistícím sprejem, nepomohlo. Chci se tedy zeptat zda mám vůbec chodit na diag zkoušet nastavovat nebo jestli je klapka KO. Děkuji. VID_20200715_172216.mp4

    • 3 odpovědi
    • 5,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Neonik,

    Zdar borci, další den, další problém :-) Dneska jsem zjistil, že když vytočím motor na 2800 ot, rozsvítí se kontrolka a otáčky spadnou. Diagnostika píše: 16705 - Engine Speed Sensor, Implausible signal. Vyhodnotil jsem tedy, že by mohl být bordel na čidle, sundal jsem ho, vyčistil.. no a.. výsledek je ten, že nyní už to nejde vytočit nad 1200 ot Chybu to píše furt stejnou. Co teď? Koupit nové čidlo nebo ještě zkusit něco jiného? FABIA.mov

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Neonik,

    Zdar borci, F1 1.9TDI se mi nezahřeje ani při jízdě (teploměr teď ukazuje -4). I když jedu naprosto normálně, teplota se na budíku nedostane přes 80st - při stání na místě okamžitě padá. Při chvíli stání auto přestává topit a teplota padá až na spodní úroveň rafičky. Dal jsem to do servisu - vyměnili termostat (prý), ale je to furt stejný. Z toho co čtu na internetu bych si skoro myslel, že je to u těchto aut normální. Je to opravdu tak? Díky za reakce.

  16. Zahájeno uživatelem Panel 559,

    Ahoj, Mam problém s rozjižděním u mojí fabky 1.9 Tdi pd 74kw když se rozjíždím s minimem plynu tak je vše v pořadku , ale jakmile přidám víc plynu tak auto jakoby vibruje a je slyšet takové jakoby bouchaní bych to přirovnal děla to na 1dničku i na zpátečku při jizdě nejsou žadné problémy se spojkou řadit jde lehce kvalty nejdou přes zuby. Silentbolky na motoru jsou nové a spojková sada vyměněná tj.lamela přitlačak ložisko ,ale žadné změny v rozjíždění olej v převodovce je taký nový . Nesetkal se nekdo stímto nebo nejaký napad co by to mohlo být ? předem děkuji za odpoved

  17. Zdravicko, na mem 1.4 tdi blika zhaveni sviti kontrolka motoru toci dlouho pri startovani a chcipa. Diagnostika rika: snimac polohy vacky a snimac polohy kliky, oba snimace jsou novy. Chyba jde smazat po te normalne startuje kontrolka nesviti a jede az do te doby nez to zase chcipne. Me to prijde na ridici jednotku nebo kabelaz. Vas nazor?? Diky

  18. Zahájeno uživatelem Endys 33,

    Zdravím, měl bych prosbu o radu, moje fabia 1 1.4tdi PD nestartuje za tepla, za studena chytne hned ale jak se motor zahřeje tak nechce naskočit.. To i vymlatim baterii do mrte.. Rozsvíti se kontrolka motoru a začne blikat zhaveni při startování za tepla. Píše to viz. Obrázek přiložený k tomu to tématu. Děkuji předem za odpověď.

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem lukas513,

    Ahoj chtěl jsem se zeptat zda jde dát na fábii 1.9tdi převodovka 6 kvalt z fábie rs. dík

    • 38 odpovědí
    • 23,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Poslední,

    Dobrý den, rád bych se zeptal, při kolika otáčkách s touto motorizací řadíte. Fabia 1, 1,4 TDI 51kw, Hatchback 2007 S autem jsem najel přibližně 400km a stále nemůžu pořádně vychytat ani rozjezd z N na 1, snažím se točit do 1 500 až 2 000 a pak začnu pouštět spojku ale vždy mi auto "zadrní" a není to hladké ba naopak nepříjemné. Zároveň bych se i zeptal při kolika ot. přibližně řadíte? ... Já to tahám do +- 2 500 ot./min a pak řadím. Při pomalejším provozu pak jezdím i na 1 400 až 1700 ot./min. Měl jsem jedničkovou Octavii 1,6 55kw (benzín) nebo párkrát půjčené Exeo 2L 110kw (TDI), ale s řazením a rozjížděním jsem takový problém ni…

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Spoiltak,

    Hezký den kolegové z řad příznívců tohoto vozu. Můj problém řešilo už mnoho lidí tak jsem zvědav:-). Mám Fabii 1,9 TDi PD. problém je v tom, že jede jen na tři válce, na diagnostice našli vadu na prvním vstřiku(výměna 20 tis.) za 3 měsíce se závada vrátila. přehráli soft v ŘJ a v poho(2000tis)niní je závada opět zde a už fakt nevím jak dál,jede normálně, začne cukat a je to tu.už si nevím rady.Díky moc za jakoukoliv radu

      • Pozitivní
    • 33 odpovědí
    • 32,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Hapler,

    Dobrý den mám dotaz ohledně výše uvedené Fabie mám problém s občasným vypadnutím turba jak mile akceleruji rychle z nižších otáček např. 1600 tak turbo nezatlačí ani když přesáhnu hranici potřebného tlaku a auto začne strašně kouřit černě ale jak mile povolím plyn a znova sešlápnu tak turbo zatáhne na diag se nic nenašlo auto je v základu a teď jsem zkusil zaslepit EGR (podtlakovou hadičku) a příjde mi že auto táhne o něco lépe a není slyšet foukání vzduchu které bylo slyšet od 2000 tis. Všiml jsem si taky že EGR je opatlaný od oleje tak si říkám jestli ho to nechce vyčistit a třeba přetěsnit. Budu rád za všechny rady.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem VeruKu,

    Zdravím, Mám fabii 1.9 SDI 2002. Začala "zlobit" kladka na rozvodech. Cca dva měsíce zpět začala horní kladka v rozvodech "vrzat". Na rozvodech je najeto cca 18tisic km. Manžel vyměnil kladku za úplně novou. Bohužel po cca měsíci to začalo znovu vrzat. Pomůže lehce kladku promaznout mazivem, ale je to jen dočasné. Nemá někdo nějakou radu co s tím? Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Canubeatme,

    Zdravím, Jedná se o Fabii RS 1.9 TDI a řeším teď problém, kdy se mi ztrácí voda, když mám zeplé topení. Jakmile se motor ohřeje aspoň na 60stupňů a mám zaplé topení, tak voda docela razantně mizí. Pokud topeni vypnu, tak se neztratí ani kapka. Nádobku jsem ted měnil, není voda v oleji ani olej ve vodě, auto topí normálně, pod autem nevidím žádný únik. Setkal se tímto někdo? Díky za každou radu

    • 3 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Hans11,

    Na 1,9SDI mam asi problém s podtlakovým čerpadlem, projevuje se to při brzdění první sešlápnutí OK pokud potřebuji hned sešlápnout znovu posilovač brzd už neposiluje a pedál je o poznání tvrdší. Pokud přídám otáčky tak brzdy zase brzdí OK a celé se to opakuje. Připisuji to tomu, že potlakové čerpadlo nevytváří dostatečný podtlak. První otázka je zda to vidíte stejně ? No a teď kde je problém a jak ho lokalizovat? Hadička od čerpadla se zda OK respektive na první pohled tak vypadá, trochu mě zarazilo, že koleno nasasené na vstup čerpadla se otáčí trochu volněji než bych čekal. Může být problém v tom? Co těsnění mezi blokem motoru a čerpadlem? …

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.