Přejít na obsah

112 témat v tomto fóru

  1. Superb v UK

    • 13 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
  2. Vypnutí ASR

    • 1 odpověď
    • 3,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,3k zobrazení
  3. Nový VW Passat

    • 5 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
  4. MY2012

    • 2 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  5. Porucha motoru

    • 0 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  6. Střešní box

    • 2 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  7. Realna cena

    • 4 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  8. Hledám servisáka

    • 19 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  9. California Car Scents

    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  10. Outdoor paket facelift

    • 7 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  11. Superb II - Zaruka

    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
  12. Aktuator zvuku z RS

    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
  13. nákup SII v zahraničí

    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
  14. Barvy SII Combi

    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,4k zobrazení
  15. Superb dodanie

    • 3 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 1. určite to môže mať súvis s vypalovaním, ak ti to vypaluje často tak sa ani nečudujem, žeby si mal takú spotrebu. Ak ti to vyhodí aj na dialnici kontrolku DPFka tak je buď zlý snímač diferenčného tlaku a tým ti ukazuje zle protitlak DPFka a tým ti rýchlo narastie zaplnenie spálitelného popolčeka alebo je to DPFko resp. katalyzátor KO. Treba to pozrieť cez diagnostiku ako často ti to regeneruje aké to ma protitlaky a podľa toho riešiť či už ten snímač alebo čistenie/výmenu DPFka.   2. Doliať 1liter na 3000-3500km úplne bežná prax ak sa tam menieval olej každých 30tkm a nakladalo sa tomu. Ako často meníš ? Aký olej dávaš ? Máš tri možnosti kde sa to môže strácať.  1. Turbo ti púšťa 2. cez piestne krúžky  a  3. cez gufero na kľuke.   3. podľa mňa by to mohlo mať súvis s kardanom resp. niečo so 4koľkou. Písalo sa tu na fóre viac krát o tom či už na O3 alebo na S2,3 nech odpovedia znalejší.
    • Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jakým způsobem jste tento problém vyřešil??? Jelikož nyní řeším úplně to samé. Děkuji za odpověď.
    • Alebo žeby bolo potrebné aktualizovať verziu???
    • No práve som zistil že mam verziu seat  MST2_EU_SE_ZR_P0245T =škoda MIB2, ale mapy mi nechce prečítať z Karty nijaké...len pôvodné Zistil som to na: https://mib-helper.com/index.php?train=MST2_EU_SE_ZR_P0245T#details   1. Firmware details: Generation and tier: MIB2 Standard Region: Europe Brand: Seat Version: MQB platform, separated Main Unit Trade Name: Seat Navi 6P0 Firmware version: P0245T (MU: ????) Firmware type: Production Hardware vendor: Technisat/Preh  
    • jj bylo to combi, a tlak jsme kontrolovali byl 2,5... Sedana jsem nezkousel... Hledal jsem v Brne passata s DCC, ale zadneho na porovnani nemaji... Passat bez DCC byl podstatne klidnejsi... Sam prodejce z toho projevu byl trochu mimo... 
×
×
  • Vytvořit nový...