Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1360 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 10.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 33.2k zobrazení
    • 92 odpovědí
    • 71.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  1. senzor deště 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 28.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
  2. Interier pouze UK?

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  3. svetlo v kufru

    • 7 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 21k zobrazení
    • 175 odpovědí
    • 61.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  4. Padání sedačky řidiče

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 31.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 68.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 15.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • taky jsem řešil, nášlap jsem použil z O3, zespoda ořezaný, na sucháč, a horkovzuškou naohýbaný, sic to není jako by to udělala fabrika, ale lepší něco než nic.
    • V 1.řadě je to tvoje chyba.Měl jsi udělat zkušební jízdu  a to docela dlouhou.Já ladil svoji převodovku snad dvě a půl hodiny než jsme jednotlivé stupně naladili k obrazu svému. Dělal mi to kámoš ze Slovenska.
    • Jenom pro info, REMAP DSG se dá taky pohnojit, já dal poprvé na "dobré reference" a "doporučení" na Facebookové skupině na ŠÍmu a pak jsem byl zděšenej co se s tím autem stalo. Viz.: https://www.b8r.cz/2024/04/24/remap-dsg-problem-s-podtacenim-motoru/ Pak jsem nakonec narazil taky na kontakt na Romana z Tlustice a ten mi říkal, že "opravuje" SW po Šímovi dost často. Od té doby klid, pohoda. Takže není remap jako remap.....
    • Ahoj, dovolím si k tomu napsat své zkušenosti. Sice jsem to řešil u jiného auta, ale je to koncern a v podstatě úplně to samé. Auto v 93 tisíc začalo při jízdě na nerovnostech strašně vrzat. Styděl jsem se za to a na Facebooku jsem našel "ověřenou" opravu, kdy jsem jednoduše naletěl. Nechal jsem si vyměnit dekl pod motorem za větší, který víc chrání silentbloky před prachem a bordelem. Stálo to několik tisíc, ale za 4 měsíce znova vrzání. Frajer mi na reklamace nereagoval a tak jsem to začal řešit znovu. Nakonec jsem se nevyhnul výměně silentbloků. Servisák mi doporučil z Audi RS3, protože nejsou úplně plné a podvozek tak nebude úplně tuhý. Nemám sportovní auto, abych to vyloženě chtěl. Dnes to je skoro 9 měsíců od výměny a mám klid. To mazání je takové jednoduché řešení, ale nejsem stavěnej na to, abych co chvilku lehal pod auto a v něčem se tam hrabal. Výměna mě vyšla na 3,5 tisíce a geometrie se dělat musí. Dnes jsem o tom akorát psal na svůj blog: https://www.b8r.cz/2025/02/26/vrzani-predni-napravy-konecne-vyreseno/  
×
×
  • Vytvořit nový...